دانلود مقاله متغیر ها 💯

دانلود دانلود مقاله متغیر ها باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله متغیر ها

دانلود-مقاله-متغیر-هالینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 27 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏مقدمه
‏تعریف متغیرها
‏متغیر مستقل (پیش بین): ‏سبک های پردازش هویت برزونسکی
‏برزونسکی در تح‏ل‏ی‏ل‏ نظر مارسیا و با نگ‏ا‏هی شناختی اجتماعی بر این باور است که چهار وضعیت هویت، ناشی از تفاوت در جهت گیری های فرآیند شناختی اجتماعی می باشد. مطابق با دیدگاه او ساختار هویتی موجود، ترکیبی از ساختار خود و طرحواره هایی است که پایه و مبنایی را برای تفسیر اطلاعات مربوط به خود در حیطه تصمیم گیری حل مسئله فراهم می آورند. این تلا‏ش‏ های سازگارانه به نوبه خود اطلاعات پراکنده مورد نیاز برای جنبه های سازگارانه ساختار هویت را فراهم می آورند. در فرهنگ های در‏ حال انتقال و دارای تغییر و تحو‏ل هویت بهینه مستلزم یک تبادل دیالکتیکی مستمر بین فرآیندهای جذب که ناشی از ساختار هویت است و فرآیندهای انطباقی ناشی از زمینه فرهنگی بوده که هدف آن اصلاح و دوباره سازی ساختار هویت است. (برزونسکی، 1988).
‏علاوه بر این او فرض می کند که افراد از طریق داده های متفاوتی، اطلاعات مربوط به تشکیل هویت را پردازش می کنند. این سبک های پردازش اطلاعات که یک مدل شناختی اجتماعی می باشند برگرفته از فرض های معرفت شناختی شخصی است که نقش اصلی را در فرآیند شکل گیری هویت و دوباره سازی هویت خود دارند.
‏2
‏مطابق با تقسیم بندی پپر (1942) فرض های معرفت شناسی عبارت اند از جهان بینی مبتنی بر ساختار ( شکلی)، جهان بینی مکانیکی، جهان بینی زمینه ای و جهان بینی ارگانیکی. در جهان بینی شکلی واقعیت شامل شکل های جهانی از قبل تعیین شده است (ایده ها و مثل افلاطونی) و شخصی که دارای چنین دیدگاهی می باشد بدنبال کشف و شناسایی اساس و بنیان پدیده ها (‏ی‏عنی ایده ها) تلاش می کند.‏ اما در یک جهان بینی مکانیکی فرض بر این است که جبرگرایی برجهان حاکم است. این دیدگاه قائل به عوامل طبیعی بوده و واقیعت ‏از یک سری سیستم های مجزا و محصور تشکیل شده است. در مقابل، جهان بینی زمینه ای بر این اصل استوار است که راه های زیادی جهت در نظر گرفتن و یا نگرش نسبت به یک پدیده وجود دارد که این راه ها وابسته به زمینه و بافتی می باشد که پدیده مورد نظر از آن نشأت می گیرد. در این دیدگاه یک رویداد زمانی معنا پیدا می کند که در زمینه و بافت خودش در نظر گرفته شود. در جهان بینی ارگانیک، جهان بسان ارگانیزم زنده عمل می کند یعنی پدیده ها بصورت دیالکتیک درک می شوند و واقعیت توسط فرآیند تمایز- یکپارچگی ساخته می شود. (کاپوتی و ادس، 2001).

 

دانلود فایل