دانلود مقاله فشار خون 24 ص 💯

دانلود دانلود مقاله فشار خون 24 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله فشار خون 24 ص

دانلود-مقاله-فشار-خون-24-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..Doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 26 صفحه

 قسمتی از متن word (..Doc) : 
 

‏مقدمه
‏آبغوره‏ ‏وتاثير‏ آن بر روي فشار خون:
‏يكي‏ از انواع افزودني ‏هاي‏ غذايي كه مصرف آن ‏از‏ دير باز در كشور ما مرسوم بوده ‏است، آبغوره ‏مي‏ باشد.اصطلاح غوره در ادبيات معنايي « فرهنگ لغت » به هر نوع ميوه نارس اطلاق مي ‏گردد‏ . ولي منظور از غوره در اين مبحث ميوه نارس انگور مي باشد كه داراي رنگ سبز ‏وطعم‏ ترش است‏ ‏كه عصاره آن به نام آبغوره مرسوم است.
‏و‏ اما مطلبي كه ما را بر آن ‏داشت‏ كه در اين زمينه به بحث و تحقيق و پژوهش اقدام نماييم، شناخت تاثير آن بر روي ‏ساختار‏ زيستي انسان و اهميت مصرف آن بود. از اين رو در آن زمينه به جمع آوري اطلاعات ‏اوليه‏ مربوطه اقدام نموده و تحقيقات خود را در اين مهم آغاز نموديم .
‏با‏ بدست آمدن اطلاعات اوليه ‏در‏ مورد اين ماده و اينكه بر روي فشار خون مؤثر است با فرض درست بودن اين مسئله در ‏پي‏ يافتن علت علمي اين فرضيه اقدام نموديم .
‏براي‏ پي بردن به علت علمي اين تاثير لازم دانستيم كه در هر دو مورد علت و ‏معلول‏ يعني « آبغوره و تاثير آن بر روي فشار خون » اطلاعات لازم را اخذ نماييم . ‏بنابر‏ اين مسير ‏تحقيقات‏ به دو شاخه زير ‏تقسيم‏ گرديد كه هر شاخه نيز براي رسيدن به ‏اهداف‏ كلي
‏شاخه‏ هاي متعدد ديگري را در ‏پي‏ داشت:
‏شناخت‏ بيماري فشار خون «علتها ‏و‏ عوامل »

‏شاخه‏ ها و زير شاخه‏ شناخت داروهاي مؤثر بر فشار خون
‏ ‏
‏ ‏ ‏ شناخت كلي آبغوره ‏
‏هر‏ يك از اين شاخه ها و زير شاخه هاي مربوط به آن، اطلاعات پايه ‏لازم‏ براي نتيجه گيري كلي يعني تعميم اين دو شاخه و زير شاخه هاي آنها به يكديگر و ‏رسيدن‏ به هدف اصلي را ارائه نموده است؛ و در پايان بوسيله نتيجه گيري كلي كه از ‏اين‏ تحقيقات بدست آمده است صحت يا عدم صحت اين مقوله آشكار و دلايل صحت يا عدم صحت
‏اعلام‏ گرديده است . اميد اينكه اين تحقيق مؤثر واقع گردد.
‏بخش‏ اول
‏شناخت بيماري فشارخون
‏«‏ علت ها وعوامل ‏»
‏و
‏داروهاي مؤثر برآن

 

دانلود فایل