دانلود مقاله طراحي تخصصي صفحات وب 27 ص 💯

دانلود دانلود مقاله طراحي تخصصي صفحات وب 27 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله طراحي تخصصي صفحات وب 27 ص

دانلود-مقاله-طراحي-تخصصي-صفحات-وب-27-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 26 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏دانشگاه آزاد اسلامی
‏واحد كاشمر
‏عنوان :
‏ط‏ـ‏راح‏ـ‏ي تخصصي صفحات وب
‏ ‏طراحي صفحات اختصاصي
‏وب سايت آموزشي
‏دوره هاي آموزشي
‏اين صفحه شامل دو قسمت مي باشد : مشخصات دوره ها و نكات لازم
‏قسمت اول مشخصات دوره ها شامل نام دوره, طول دوره, تاريخ شروع, هزينه دوره و توضيحات مي باشد و با هر مرتبه كليك دكمه Add‏ رويه AddTextEdu‏‏‏ فراخواني مي شود كه 5 پارامتر از نوع TEdit‏ دارد و معادل مشخصات دوره مي باشند. با فراخواني اين رويه اطلاعات وارد شده براي هر قسمت به ترتيب در آرايه هاي Title‏, Name‏, Date‏, MarkM‏و Text‏كه از نوع String‏ هستند ذخيره مي شوند البته در صورتي كه هر كدام از مشخصات فوق تعيين نشده باشد آن محل از آرايه با رشته تهي مقدار دهي مي شود.
2
‏بعد از مقدار دهي آرايه ها انديس آنها )‏ ( i‏ افزايش مي يابد و فيلدهاي مربوطه براي ورود اطلاعات بعدي پاك مي شود.
‏در قسمت دوم (نكات لازم) مي توان هر چند نكته مورد نظر را درباره دوره هاي آموزشي وارد كرد با ورود هر نكته بايد دكمه Add‏ كليك شود به اين ترتيب هر نكته در آرايه اي به نام Point‏ از نوع String‏ ذخيره مي شود. البته مي توان از طريق دكمه تنظيم قلم مشخصات متن مورد نظر مانند سايز, رنگ, نوع و غيره را تعيين نمود.
‏در قسمت طراحي صفحه دوره هاي آموزشي با استفاده از يك رويه ابتدا با توجه به تعداد دوره ها كه توسط متغير )‏ ( i‏ نگهداري مي شود جدول مربوطه پر مي گردد كه براي اين كار از يك حلقه While ‏ استفاده شده است و براي اينكه طراحي زيباتر شود براي سطرهاي جدول دو رنگ در نظر گرفته شده است , به همين علت دستورات ايجاد سطرهاي جدول در حلقه While ‏ دوبار تكرار شده است كه هر مرتبه يك رنگ براي سطر جدول انتخاب شده است و پس از ايجاد هر سطر جدول انديس حلقه يك واحد افزايش مي يابد . البته قبل از اجراي دستورات ساخت سطرهاي جدول در قسمت دوم متغير حلقه با تعداد دوره هاي آموزشي مقايسه مي شود كه اگر متغير حلقه برابر تعداد دوره هاي آموزشي يا از آن بزرگتر است كنترل از حلقه خارج شود .
‏ بعد از اتمام ساخت جدول با توجه به تعداد نكات وارد شده يا به عبارتي تعداد اعضاي آرايه Point ‏ كه توسط متغير (n)‏ نگهداري مي شود قسمت دوم صفحه دوره هاي آموزشي طراحي مي شود كه ابتدا يك سطر با عنوان (نكات) داريم و سپس نكات مورد نظر در صفحه قرار مي گيرد. براي قرار دادن نكات در صفحه از رويه ReplaceText‏ استفاده مي شود در اين رويه ابتدا فونت صفحه با توجه به مشخصات قلم كه تعيين شده است تنظيم مي شود و سپس متن درج مي گردد .
‏مقالات

 

دانلود فایل