دانلود مقاله ساختمانهاي پيش ساخته 💯

دانلود دانلود مقاله ساختمانهاي پيش ساخته باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله ساختمانهاي پيش ساخته

دانلود-مقاله-ساختمانهاي-پيش-ساختهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 24 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏مقدمه
‏شبکه های سيمی دولايه ‏که به روش خاصی ساخته شده و بين آن ها از يک لايه فوم استفاده گرديده، برای تقويت ‏قاب های بتن مسلح آسيب ديده به کار رفته اند ‏و يا در ساخت سازه های کوتاه ‏مرتبه استفاده شده اند. مقاطع جانبی و قائم از پانل ها که با مصالح ‏خاص ساخته می شوند‏ ‏ بعد از نصب لايه ها و قراردادن پانل در ‏جای خود، دو طرف پانل های بتن پاشی می گردد
‏تکنيک های متعددی برای اتصال قاب آسيب ديده به ديافراگم پانل ها به کار‏ ‏گرفته و آزمايش شده است. روشی که در اين قسمت به کار رفته توسط دو معادله ‏در همان شکل خلاصه شده است. شيب نزولی منحنی مزبور در محاسبات تئوری به کار نرفته و ‏در عوض از شيب صفر استفاده شده است. تاثير و بازدهی ديافراگم های اضافه شده بر روی ‏مقاومت و سختی جانبی قاب آسيب ديده به راحتی با مقايسه شيب ها در ابتدا و در نقاط ‏انتهايی که به هم می رسند ديده می شود. در شکل 1a‏، به سختی می توان ترک های ريزی بر ‏روی سطح پانل در وضعيت بار نهايی، و نيز مقادير محدود خرابی و آسيب ديدگی در گوشه ‏های ديافراگم مشاهده نمود.
‏2
‏نمونه ‏آزمايش
‏يک نمونه سه بعدی با مقياس 2/1 با استفاده ‏از سيستم پانل های شبکه آرماتورگذاری سبک در آزمايشگاه ساخته شد که بعد به کمک بتن ‏پاشی در محل به صورت ديوارهای سازه ای در آمدند. طرح کلی، مقاطع و نيز جزئيات پانل ‏های شاتکريت شده به طور شماتيک در شکل 2 داده شده است.
‏مهار نمودن نمونه به پی گسترده (که به نوبه خود به کمک پيچ های پر ‏مقاومت پس کشيده شده به کف آزمايشگاه متصل شده است)، اتصالات پانل ها، جزئيات ‏آرماتورگذاری اطراف بازشو در ديوارها و نيز مراحل مختلف ساخت نمونه مورد نظر در شکل ‏های 1 تا 5 داده شده است. اين نمونه مدل کوچک شده يک سازه واقعی است که مورد بررسی ‏قرار گرفته است. عايق حرارتی خيلی خوب، وزن کل کاهش يافته و سرعت بالای ساخت، از ‏امتيازات اصلی اين روش ساخت می باشد.
‏قبل از آماده ‏ساختن نمونه سه بعدی، آزمايش های مقدماتی مثل: آزمايش بارگذاری محوری بر روی پانل ‏ها، ‏بارگذاری تناوبی در صفحه پانل ها‏ و بارگذاری خارج از صفحه پانل ها، ‏بر روی پانل های مشابه در آزمايشگاه انجام گرفت.با توجه به نتايج اوليه، رفتار شکل ‏پذيرتر، ظرفيت جذب انرژی بيشتر، حاشيه ايمنی بالاتر و نيز وقوع خسارات موضعی قابل ‏تعمير در عوض شکست های کلی انتظار می رود.

 

دانلود فایل