دانلود مقاله در مورد صفحه نمایش لمسی 💯

دانلود دانلود مقاله در مورد صفحه نمایش لمسی باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله در مورد صفحه نمایش لمسی

دانلود-مقاله-در-مورد-صفحه-نمایش-لمسیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 19 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏0
‏ عنوان پروژه :

‏صفحه نمایش لمسی
‏1
‏3
‏صفحه نمایش لمسی
‏چكيده:
‏ ‏در طراحی سیستم های رایانه ای کاربرپسند بودن سیستم و برقراری ارتباط ساده و سریع با کاربران بدون صرف وقت و هزینه های زیاد برای آموزش آنها همواره مورد توجه قرار گرفته است . یکی از فناوری های مدرن ، فناوری تاچ اسکرین یا صفحه لمسی است که در این مقاله مورد توجه قرار گرفته است.
‏كليدواژه‌ها‏: صفحه لمسی، نمايشگر رايانه، سخت‌ افزار
‏از مانیتور همیشه به عنوان یک دستگاه خروجی یاد می شود ، اما امروزه با افزودن صفحه لمسی(Touch Screen‏) به آن ، می تواند جای موشواره یا صفحه کلید را گرفته و به عنوان یک دستگاه ورودی /خروجی به کار رود . این صفحه نمایش برای تشخیص محل یک تماس بر روی سطح خود طراحی شده است . پس از برقراری تماس با صفحه نمایش کاربر می تواند یک انتخاب داشته باشد و یا مکان نما را حرکت دهد . صفحه لمسی یک دستگاه ورودی مشابه موس و
‏3
trackpad‏ ‏ است وکارکردهای موس مانند کلیک چپ،کلیک دوبل و … را شبیه سازی می کند . (برای کلیک راست وجود نرم افزارهای خاص ضروری به نظر می رسد). واسط لمس الکترونیکی در 1971 توسط Dr.samuel C.Hurst‏ اختراع شد و HP-‏150 یکی از قدیمی ترین کامپیوترهای دارای صفحه لمسی است .
‏مزایای صفحه لمسی‏
‏1)فضای کمی اشغال می کند.
2)قسمتهای متحرک کمتری دارد.
‏ ‏بایستی توجه داشت که مونیتورهای معمولی توانایی تشخیص لمس صفحه را ندارند ، پس از طریق نرم افزار نمی توان این قابلیت را ایجاد کرد ، بلکه باید قطعه سخت افزاری نصب شود .در روش Built-in‏ هنگامی که مونیتور در کارخانه تولید می شود به طور سازمانی صفحه لمسی را در آن جای می دهند. در روش Add-on‏ صفحه لمسی را می توان بعدا روی مانیتور اضافه کرد . این گونه صفحه لمسی ها قابهایی شفاف هستند که کنترلر آنها در داخل قاب جاسازی شده و روی صفحه مانیتور نصب می شوند .
این قبیل صفحه لمسی ها دو گونه اند : صفحه لمسی های قابل اتصال به serial port‏ : جهت ویندوزهای 95/98/ME/NT /‏2000/XP‏
صفحه لمسی های قابل اتصال به USB port‏ : جهت ویندوزهای 98/

 

دانلود فایل