دانلود مقاله در مورد شرکتهای هرمی 117 ص 💯

دانلود دانلود مقاله در مورد شرکتهای هرمی 117 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله در مورد شرکتهای هرمی 117 ص

دانلود-مقاله-در-مورد-شرکتهای-هرمی-117-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 155 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
3
‏تعريف objection‏:
‏ واژه objection‏ به معناي سوالي است که براي به نقد کشيدن و تويح بيشتر در مورد يک موضوع مطرح مي‏‌‏شود. درواقع هر سوالي که در مورد يک کار ازما پرسيده مي‏‌‏شود يک objection‏ است، و دليل مطرح شدن آن عدم اطلاعات شخص پرسشگر از حقيقت موضوع است که در اين حالت فرد جوابگو بايد بتواند با داشتن اطلاعت کامل اعتماد به نفس بالا و تسلط و نفوذ در کلام objection‏ مطرح شده را پاسخ دهد. objection‏ فرصتي طلايي است که ما بتوانيم نکات مبهم پيش آمده در ذهن افراد را بطرف کرده و نوعي ايمان و بينش قوي براي ادامه کار به افرد افبا نماييم. يکي از پيش نياز هاي جواب دادن به objection‏ که نوعي رابطه روحي رواني با فرد است ايجاد ارتباط موثر است. ارتباط موثر بر طرف کننده هر گونه سوء تفاهمي است. با ارائه يکسري روشهاي تکنيکها افراد مي‏‌‏توانند از فوايد يک رابطا موثر استفاده کنند. اما وقتي که پيامي توسط شخصي با شک و ترديد ارسال مي‏‌‏شود ويا شخص در حالت پاسخ گوي دار دودلي مي‏‌‏شود مسلماً نمي‏‌‏تواند به طور صد در صد بر روي طرف مقابل تاثر بگذارد.ايجاد اين ارتباط موثر نيازمند تسلط کامل برآموزشهاي اين سيستم است. تسلط بر نوع تجارت NETWORK MARKETING‏ و همچنين تسلط به 3p‏ يعني product‏ (محصول) plan‏ (طرح کمپاني) ‏ و positioning‏ (استراتژيهاي کمپاني) از ضروريات پاسخگويي به يک سوال است عدم تسلط به اين موارد شخص را دچار تزلزل کراه و در نتيجه در جوابگوي موفق نخواهد بود. چه بسا اطلاعات قبلي خود را نيز فراموش کرده و باعث ايجاد عکس العمل منفي در شخص پرسشگر گردد.
‏اگر در جوابگويي به شخصي دروغ گفته مي‏‌‏شود ممکن است فرد پس از مدتي به جواب صحيح دست يابد که اين حالت موجب کمرنگ شدن اعتبار ما، تجارت NETWORK MARKETING‏ و حت‏ي‏ ‏کمپاني مي‏‌‏گردد.
‏نشاط و انعطاف پذيري روحي از ديگر اصولي‏ ‏است که در پاسخگويي به objection‏ بايد رعايت شود. افرادي هستند که ممکن است با مطرح‏ ‏کردن سوالات متفاوت به جمع‏‌‏آوري بپردازند. وظيفه ما اين است که با ايجاد ارتباط موثر به سوالات آنها گوش دهيم و با سعه صدر و حوص‏ل‏ه زياد به سوالات آنها پاسخ دهيم. همچنين نبايد در مقابل سوالات افراد حتي اگر غير منطقي هم باشد عکس العمل منفي ناشي از از تعصب را بروز داد. ‏هدف کلي پاسخ گ‏ويي به objection‏ اطلاع رساني و بالا بردن سطح آگاهي افراد است.‏ ‏تا در سايه يک جواب منطقي به شغل خود ايمان آورده و با قدرت بيشتري ب‏ه‏ کار خود ادامه دهند.
‏کليد موف‏ق‏يت در NETWORK MARKETING‏ آموزش مي‏‌‏باشد و در واقع خوب دفاع کردن بهترين نوع آموزش مي‏‌‏باشد. وقتي بت‏و‏انيم به يک objection‏ جواب قاطعانه‏‌‏اي بدهيم هم شخص مورد نظر را ‏قانع کرده و هم او را در يک چارچ‏وب آموزشي قدرتمند قرارداده تا سطح اطلاعات خود را ارتقا دهدو‏ نيز تجربه‏‌‏اي مفيد درزمينه کار بدست آورد. درغير اين صورت نه فرد را قانع کرده‏‌‏ايد و نه دفاع موثري داشته‏‌‏ايد که نتيجه آن بدنامي خود و تجارت ما است. بعد از اين که شخص سوال خودش ‏را پرسيد و جواب خود را دريافت ک‏رد مي‏‌‏توانيم با مطرح کردن سوالات کليدي و مهمي که قبلاً براي خود ما و ديگر زيرمجموعه
3
‏‌‏ها مطرح شده و همچنين پاسخگويي به آنها ابهامات و سوالات ديگري که براي او مطرح شده را پاسخ دهيم. استفاده از اين روش باعث مي‏‌‏شود که اگر براي او نيز سوالي باقي مانده باشد آنرا پرسيده و جوابش را دريافت کند.
‏قانون NETWORK MARKETING
‏يکي از کارآمدترين و موثرترين روشها براي پاسخگويي به objection‏ قانون 3F‏ مي‏‌‏باشد که نوعي ايجاد همدلي و هم احساس بودن و ارتباط متقابل روحي را ايجاد مي‏‌‏کند با اين روش مي‏‌‏توان به سوالات واشکالات افراد جواب قانع‏‌‏کننده اي داد که آمادگي روحي و ذهني ايجا د تاثير جواب را مضاعف مي‏‌‏کند.
‏به عنوان مثال اگر دوست شما پرسيد: از کجا معلوم است سکه‏‌‏ها واقعاطلا باشند به جاي اينکه بي‏‌‏درنگ پاسخ دهيد که معلوم است که طلا است بگوئيد: چه جالب من احساس شما را درک ميکنم. (FEEL‏).اتفاقا براي‏ ‏من همين سوال پيش آمد (FELT‏) ولي ميدانيد که چه کردم؟ شروع به تحقيق کردم ( FOUND‏) و اين سکه را نزد چند طلاساز و طلافروشي بردم‏ و آنها هم تاييد کردند که اين س‏که طلاي 24 عيار ا‏ست با اين روش در حقيقت به جاي ج‏ب‏ه‏ه گيري و مخالفت با اب‏ر‏ا‏ز‏ هم فکري در کنار دوستتان قرار مي‏‌‏گيريد سپس يک حقيقت را در غالب تجربه بيان مي‏‌‏کنيد.
‏به طور کلي اسلحه اصلي ما در پاسخ دادن به objection‏ اطلاعات ودانش ما مي‏‌‏باشد. اين اطلاعات همواره بايد به روز شده و update‏ گردد وهمواره بايد به مطالعه در زمينه‏‌‏ها وابعاد مختلف کار پرداخت و اطلاع‏ا‏ت ‏جديد دريافت ‏‌‏کنيم. مهندسي را ‏د‏ر نظر بگيريد و به مدت 30 سال درکارخانه‏‌‏اي مشغول به کار است و از تمامي دستگاهها شناخت کامل دارد و قادر است تمامي آنها را به راحتي تعمير نمايد. اين فرد در بين کارخانه از محبوبيت بالايي برخورار است زيرا اطلاعات در مورد دستگاهها دارد. حال بعد از مدتي مدير کارخانه تصميم مي‏‌‏گيرد دستگاههاي کارخانه را عوض کند و دستگاههاي جديدتر و ‏کارآمدتري وارد کارخان‏ه نمايد. کار‏کنان کارخانه انتظار دارند اين مهندسي بتواند از عهده مشکلات و ک‏ارب‏ري دستگاهاي جديد برآيد. ولي چون‏ اطلاعات خود را به روز نکرده‏ و با دستگاههاي جديد آشنايي ندارد و ت‏وان نصب و راه‏‌‌‏اندازي آنها را ندارد محبوبيت و شخصيت والايي را که نزد کارکنان داشته را از دست مي‏‌‏دهد و ديگر نفوذي در کار خود نخواهد داشت.پس به روز کردن اطلاعات در تجارب NETWORK MARKETING‏ امري الزامي است. يکي از بهترين تکنيک هاي جواب دادن به سوالات objection‏ ها اين است که سوال را با سوال پاسخ دهيم.
‏پيش ‏شرط اين قضيه داشتن ذهنيت مثبت نسبت به شخص پرسشگر است. اين ذهنيت بايد همواره وجود داشته باشد که فرد پاسخگو مان‏ن‏د همان شخص پر‏س‏شگر بوده است و در آن لحظه سوالي را مطر‏ح‏ ميکند که زماني براي خود او نيز سوال بوده است. مثلاً م‏م‏کن است فردي بگويد که اين سيستم کلاهبرد‏ا‏ري است نبايد در مقابل اين فرد موضع گرفت بلکه ميتوانيم از او بپرسيم که چرا اين سيستم کلاهربرداري است اگر ميتواند ثابت کند در اين صورت شخص توان پاسخگويي را از دست مي‏‌‏دهد و با توجه به منطق کلام و همدلي ايجاد شده به جواب مورد نظر خ‏و‏د دست ميابد.
5
‏باتوجه به مقدمه‏‌‏اي که درباره objection‏ وآداب آن گفته شد بحث ‏خ‏و‏د‏ را با طرح جواب به تعداد‏ي‏ از سوالاتي که درباره NETWORK MARKETING‏ مطرح است ادامه ميدهيم. همانطور که ميدانيم هر کاري مسايل و مشکلات خاص خودش را دارد و تجارت NETWORK MARKETING‏ نيز ‏از ‏اين قاعده مستثني نيست. بخش اعظم اين مشکلات مربوط به ديدگاه منفي افراد مختلف در جامعه نسبت به اين تجارت است.
‏به طور کلي اين ديدگاه و نگرش را مي‏‌‏توان به چهار بخش تقسيم کرد.
‏1- افراد در گذشته با سيستمهايي برخورد کرده اند که معر‏و‏ف به دسيسه‏‌‏هاي هرمي Pyramind Scheme‏ مي‏‌‏باشد. در سالهاي گذشته اين سي‏س‏تمها و‏ارد ايران شدند چ‏ند ماهي فعاليت کردن که بنا به‏ ‏دليلي ربا اعلام شدند، اشباع شدند، متوقف شدند، و نهايتاً تعطيل شدند، مثل جوانان موفق، اوراق مشارکت يزد، س‏يادتان شيراز، باختران سبز، آفتاب‏ يزد، طرح تع‏ا‏ون، طرح نودوستي، جاسوييچي، پيرين بانک، کمب‏رلي يانمونه‏‌‏هاي خارجيش مثل پنتا‏گون‏ا، در اتبدا ممکن است تصو‏ر کنيد که NETWORK MARKETING‏ نيز مشابه اين سيستمهاي هرمي است. اما با توضيحاتي که اکنون گفته مي‏‌‏شود خواهيد فهميد که اين سيستمها نه تنها شبيه NETWORK MARKETING‏ نيست بلکه تفا‏وتهاي عمده اي با آن دارد. از آنجاييکه قويترين‏ اين سيستمها پنتاگونا که متعلق به کشور ايت‏ا‏ليا بود آنرا توضيح مي‏‌‏دهيم:
‏در پنتاگونا براي اينکه شخص وارد سيستم شود بايستي سه بر‏گ‏ کاغذ را ‏از ‏کسي مي‏‌‏خريد وسپس آنرا مي‏‌‏فروخت. مقداري از پول به دست آمده را به شخص فروشنده و مقداري را هم به حساب کمپانيهاي واسطه وار‏ي‏ز مي‏‌‏کرد و‏ ‏در‏ ‏واقع به عنوان‏ يک ‏و‏ا‏سطه عمل ميکرد و ‏ه‏مانطور که مي‏‌‏دانيد هر کجا واسطه به وج‏ود بي‏ا‏يد، متعاقب آن فساد اقتصادي پيش مي‏‌‏آيد. اما در NETWORK MARKETING‏ هدف حذف واسطه‏‌‏ها ميباشد. ‏با تو‏جه به نوع سيستم هرمي که در آن، ‏فع‏الي‏ت مي‏‌‏شد شخص‏ بايد دو يا سه يا پنج عدد از آنرا کپي مي‏‌‏کرد و به دوستان ديگرش مي‏‌‏فروخت. اين شخص در مقام وا‏سطه و دلال برگه ها را از دست مي‏‌‏خريد و به دست مي‏‌‏فروخت و پول را از دوستانش دريافـ‏‌‏ت مي‏‌‏کرد.‏ ‏بعضي از اين واسطه‏‌‏ها کاغذ‏‌‏ها را ‏گرانتر مي‏‌‏فروختند و عده‏‌‏اي ديگر نيز تعدادي بيشتري را به فروش مي‏‌‏رساندند که در نتيجه اين فسادها اين سيستمها در نهايت تعطيل وغير قانوني اعلام شد،‏‌‏محصولي که شما از طريق NETWORK MARKETING‏ و از کمپاني GMI‏ خريدار مي‏‌‏کنيد مستقيماً از خود کمپاني خريدار‏ي‏ ‏ک‏رده‏ ‏و از خود شرکت دريافت مي‏‌‏کنيد ‏و همچنين کليه پورسانتها نيز به ‏ط‏ور مستقيم توس‏ط کمپاني به حس‏اب شما واريز مي‏‌‏گردد. هيچ رابطه‏‌‏اي مالي‏ بين‏ افراد مجموعه نيست وتنها رابطه‏‌‏‌‏اي که بين افراد است رابطه آموزشي و حمايت از زير مجموعه‏‌‏ها مي‏‌‏شد اين هرم داراي 7 مرحله يا اصطلاحاً level‏ بود که هرکس به level‏ آخر ميرسيد اصطلاحاً Topseven‏ ناميده مي‏‌‏شد. در داخل هرم سطر به سطر زير ‏مجموعه‏‌‏ها اضافه مي‏‌‏شدند. مثلا اک‏ثر ش‏م‏ا کاغذتان را به سه نفر د‏ي‏گر مي‏‌‏فروختيد يک level‏ بالاتر مي ‏‌‏رفتيد و اگرآن سه نفر به سه نفر هاي ديگر مي‏‌‏فروختند شما باز يک level‏ بالاتر مي‏‌‏رف‏تيد تا به رأس‏ هرم يا همان Topseven‏ برسيد که در اين حالت مبلغي حدود هفتاد تاصد ميليون جايزه مي‏‌‏گرفتيد و بالاجباراز سيستم خارج مي‏‌‏شديد ولي خوب فرض کنيم شما به سه نفر کاغذ را فروخته ايد، از آن 3 نفر دو نفر هم به سه نفرهاي خود فروخته اند و لي نفر سوم دو تا از کاغذها را مي

 

دانلود فایل