دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی هوشمند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی هوشمند 32 صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی هوشمند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 32
حجم 161/793 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی هوشمند نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. از نظر انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی به عنوان فعالیت ، مجموعه ای از نھاده ھا و فرایندھای ایجاد،برقراری ارتباط، ارائه و مبادله ای که برای مشتریان، ارباب رجوع، شرکای تجاری، و جامعه در کل، دارای ارزش است تعریف شده است (کی اف  ، 2007: 23).  

 

 

مفھوم بازاریابی در یک جنبه از بازاریابی متمرکز نیست، اما نقش غیر بازاریابان در فرایند بازاریابی از قبیل مشتریان، فروشندگان و نمایندگیھای خارجی که فعالیت ھای بازاریابی را تنظیم می کنند به رسمیت شناخته شده است.در حالی که مراکز بازاریابی به ارضای نیازھای مشتری توجه دارند، یک سازمان اغلب با چالش به دست آوردن اطلاعات در مورد نیازھای مشتری مواجه است. بازاریابی ھوشمند در این فرایند سازمان را یاری می کند و حول محور جمع آوری اطلاعات در سطوح مشتری که در تصمیم گیریھای مربوط به کسب و کار و تجزیه وتحلیل سیاست ھای سازمانی موثر است، متمرکز است(آکار و ھمکاران، ٢٠٠٩ : 11).

 

 

 

بازاریابی ھوشمند اطلاعاتی از رقبا، استراتژی ھای بازاریابی آنھا، اھداف، فعالیت ھای پژوھشی، نقاط قوت و نقاط ضعف و سایراطلاعات مورد نیازازفعالیت ھای آنھا را فراھم می کند(نصری،٢٠١١: 14( سازمان ھا به طور فزاینده ای به دنبال درک بھتر چگونگی نفوذ قدرت خود در بازار ھستند. به طور کلی این موضوع یک زمینه تحقیقاتی جدید در سطح بین المللی می باشد، که مطالعات متعددی در شرکت ھای ایالات متحده بر آن متمرکز است(رایت  ٢٠٠٢، 23 ).با وجود این نیاز به بازاریابی ھوشمند در سازمان ھا در حال رشد است و تصمیم گیرندگان در حال به رسمیت شناختن نقش و اھمیت آن ھستند.

 

 

 

 

فهرست مطالب
 مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی
2-8  بازاریابی     2
2-9 هوشمندی     3
2-10 هوش بازاریابی     5
2-11 کاربرد بازاریابی ھوشمند    8
2-12 اھداف بازاریابی ھوشمند    9
2-13 ابعاد بازاریابی ھوشمند    10
2-14 مزایای پذیرفتن بازاریابی ھوشمند    11
2-15 بھبود بازاریابی ھوشمند    11
2-16 سیستم هوشمند بازاریابی   MIS    12
2-17  تحقیقات بازاریابی     13
2-18 رابطه هوش بازاریابی باهوش تجاری وهوش رقابتی    15
رابطه هوش رقابتی با هوش تجاری وهوش بازاریابی   (پاک مرام ،1388 : 56)    17
2-19 مدل سیکل هوش بازاریابی    18
2-20 مشخصات هوش بازاریابی    19
2-21 منابع مورد استفاده هوش بازاریابی    20
پیشینه پژوهش    21
2-24 پیشینه تحقیقات خارجی    21
خلاصه پیشینه تحقیقات خارجی    23
2-25 پیشینه تحقیقات درایران    24
خلاصه پیشینه تحقیق در ایران    26
2-22 بازاریابی در بانکها و موسسات مالی    27
منابع    29
منابع فارسی    29
منابع لاتین    30


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢