دانلود فایل تاثیرات فضای مجازی و هدایت دانش آموزان به سمتی درست 📗 ⭐️

دانلود بهترین فایل دانلود فایل تاثیرات فضای مجازی و هدایت دانش آموزان به سمتی درست

دانلود-فایل-تاثیرات-فضای-مجازی-و-هدایت-دانش-آموزان-به-سمتی-درست

دانلود فایل تاثیرات فضای مجازی و هدایت دانش آموزان به سمتی درست

فرمت فایل دانلودی: word
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 301
دسته بندی: مدرسه فایل(بانک فایل معلمان)
برچسب: دانلود فایل تاثیرات فضای مجازی و هدایت دانش آموزان به سمتی درست,دانلود فایل درس پژوهی هدایتدانش اموز به سمت خدا,دانلود فایل word درس پژوهی

بخشی از متن:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمت فایل

تعدادصفحات

شرح حال

تقدیم به

آن صنوبرهای سرخی که چون لاله زاده شدند

و چون شقایق ایستاده مردند

محضر ارزشمند پدر و مادر عزيزم به خاطر همه ی تلاشهای محبت آمیزی که در دوران مختلف زندگی ام انجام داده اند و با مهربانی چگونه زیستن را به من آموخته اند.

به استادان فرزانه و فرهیخته ای که در راه کسب علم و معرفت مرا یاری نمودند .

به آنان که در راه کسب دانش راهنمایم بودند .

به آنان که نفس خیرشان و دعای روح پرورشان بدرقه ی راهم بود.

بالها به من کمک کن تا بتوانم ادای دين کنم و به خواسته ی آنان جامه ی عمل بپوشانم .

پروردگارا حسن عاقبت ، سلامت و سعادت را برای آنان مقدر نما .

خدایا توفیق خدمتی سرشار از شور و نشاط و همراه و همسو با علم و دانش و پژوهش جهت رشد و شکوفایی ایران کهنسال عنایت بفرما.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیشگفتار

فضای مجازی، به عنوان فضای دومی از زندگی واقعی است که مانند فضای واقعی، نیازمند فرهنگ است. این فرهنگ، همان گونه که در فضای واقعی، از عوامل متعدّدی مانند: عرف، شرع، وضعیّت اقتصادی و معیشتی، سطح تحصیلات و غیره ناشی می شود، در فضای مجازی نیز از همین عوامل تأثیر پذیرفته، بر این عوامل نیز تأثیر می گذارد. منظور از فرهنگ فضای مجازی، فرهنگی است که از سوی شبکه های اجتماعی تحمیل می شود؛ نه بخش های جدّی فضای مجازی، مانند پایگاه های خبری.

ثنایی (1379)، خانواده را در تمام فرهنگ ها، کانون شکل گیری هویّت فردی می داند؛ به عبارت دیگر، هیچ فردی جدا از خانواده اش قابل تعریف نیست و خانواده، رکن اصلی سازنده فرد و شخصیّت اوست. فراست (1381)، بیان می کند که کانون مقدس خانواده، بهترین مکان برای تربیت جسم و روان است. خانواده، یک سیستم تلقّی می گردد که حدّاقل از یک زن و مرد تشکیل می شود. این دو، نقش خود را به عنوان زن و شوهر در قبال یکدیگر ایفا می کنند. در صورتی که در خانواده فرزندانی هم وجود داشته باشند، این سیستم بزرگ تر و پیچیده تر شده و نقش های دیگری همچون نقش والدین نیز به نقش های گذشته اضافه می شود. خانواده، چیزی بیش از مجموعه افرادی است که در یک فضای فیزیکی و روان شناختی با هم مشارکت دارند. نظری و نوابی نژاد (1384)، معتقدند که امروزه خانواده در اشکال گوناگونی دیده می شود که هر کدام یک سیستم اجتماعی ـ فرهنگی تلقّی می شوند. در داخل چنین سیستمی، افراد به وسیله حلقه های عاطفی قدرتمند، بادوام و متقابل به یکدیگر گره خورده اند. ورود به این سیستم سازماندهی شده از طریق ازدواج یا تولّد صورت می گیرد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.