دانلود طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی درس اندازه گیری طول کتاب ریاضی پایه چهارم 📗 ⭐️

دانلود بهترین فایل دانلود طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی درس اندازه گیری طول کتاب ریاضی پایه چهارم

دانلود-طرح-درس-روزانه-بر-اساس-برنامه-درس-ملی-درس-اندازه-گیری-طول-کتاب-ریاضی-پایه-چهارم

دانلود طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی درس اندازه گیری طول کتاب ریاضی پایه چهارم

فرمت فایل دانلودی: word
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 126
دسته بندی: مدرسه فایل(بانک فایل معلمان)
برچسب: دانلود طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی درس اندازه گیری طول کتاب ریاضی پایه چهارم,دانلود لینک مستقیم طرح درس اندازه گیری طول کتاب ریاضی کلاس چهارم دبستان,دانلود فایل کتاب ریاضی اندازه گیری طول کلاس چهارم ابتدایی

بخشی از متن:

بسم الله الرحمن الرحیم

تعداد صفحات:۷

فرمت فایل: word

شرح فایل:

مدل و ساختار کلاس U شکل بوده و همه دانش آموزان در جلو و اطراف میز می باشند . در حالیکه به وایت برد نیز اشراف داشته باشند معلم کلاس را آماده کرده و دانش آموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و درس اندازه گیری طول را تدریس نماید.

از درس قبلی و  درس جدید  سوالاتی مطرح می شود تا آمادگی دانش آموزان برای  درس اندازه گیری طول ارزیابی شود و انتظار می رود دانش آموزان قادر به پاسخگویی سوالات باشند.

بررسی تکالیف فردی و گروهی و دادن بازخورد به آن هاتلفیقی از پرسش و پاسخ ، بارش فکری ، نمایش اسلاید و نمایش پاورپوینت با موضوع  اندازه گیری طول ، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

استفاده از نرم افزار ها- کتاب گویای(ورق زن)-کتاب راهنمای معلم -کتاب درسی- کمک آموزشی -پخش تصاویر مرتبط با مبحث از طریق ویدیو  پروژکتور- استفاده از تخته هوشمند- لپتاپ

 

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.