دانلود طرح درس روزانه براساس طرح درس ملی ریاضی چهارم ابتدایی فصل ۲ درس ۲ موضوع: جمع و تفریق کسر 📗 ⭐️

دانلود بهترین فایل دانلود طرح درس روزانه براساس طرح درس ملی ریاضی چهارم ابتدایی فصل ۲ درس ۲ موضوع: جمع و تفریق کسر

دانلود-طرح-درس-روزانه-براساس-طرح-درس-ملی-ریاضی-چهارم-ابتدایی-فصل-۲-درس-۲-موضوع-جمع-و-تفریق-کسر

دانلود طرح درس روزانه براساس طرح درس ملی ریاضی چهارم ابتدایی فصل ۲ درس ۲ موضوع: جمع و تفریق کسر

فرمت فایل دانلودی: DOX
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 241
دسته بندی: مدرسه فایل(بانک فایل معلمان)
برچسب: طرح درس ملی جمع و تفریق کسر,دانلو.د ملی جمع و تفریق کسر,تمام ساحجتی جمع و تفریق کسر

بخشی از متن:

دانلود طرح درس روزانه براساس طرح درس ملی ریاضی چهارم ابتدایی فصل ۲ درس ۲ موضوع: جمع و تفریق کسر در قالاب wrd

دانلود طرح درس ملی

فروشگاه اینترنتی همراه معلم برترین گروه تخصصی و پرورشی که در حوزه فرهنگیان می باشد
انواع نمونه طرح درساختار هستهس روزانه مبتنی بر طرح درس ملی را توسط متخصصین و کارشناسان آموزش و پرورش تهیه و تنظیم میکند . از این رو جهت دانلود و خرید انواع طرح درس روزانه طرح درس سالانه و طرح درس ملی می توانید اقدام نمایید

رئوس مطالب    کسر- جمع – تفریق –محور- اشکال – و…
مواد و رسانه‌های آموزشی    استفاده از نرم افزار ها (پاورپوینت یا محتوای الکترونیکی)- کتاب گویای(ورق زن)- کتاب درسی ریاضی پایه چهارم- کتاب راهنمای معلم – پخش تصاویر مرتبط با مبحث از طریق ویدیو- ویدیو پروژکتور- استفاده از تخته هوشمند- لپتاپ
پیش بینی رفتار ورودی     از درس قبلی و درس جدید سوالاتی مطرح میشود تا آمادگی دانش آموزان برای درس جدید ارزیابی شود و انتظار میرود دانش آموزان قادر به پاسخگویی سوالات باشند.
از چند دانش آموز، درباره شناخت محیط و مساحت اشکال مختلف، سوالاتی را می پرسیم.
ــ پاسخ دانش آموزان به سؤالات تشخیصی
ــ توانایی دانش آموزان در تشخیص و شناسایی شرط جمع و تفریق کسرها 
ایجاد ارتباط اولیه     سلام و احوالپرسی، حضور و غیاب، بررسی حالات روحی و فیزیکی دانش اموزان و بررسی کلی وضعیت کلاس،برقراری ارتباط عاطفی اولیه، جلب توجه دانش آموزان به کلاس و محتوا از طریق توجه به کتاب و پاورپوینت مربوط به درس
گروه‌بندی، مدل و ساختار کلاسی    گروه بندی دانش آموزان به گروه های سه یا پنج نفره
چینش صندلی ها در کلاس بهتر است به شکل منحنی یا دایره با شد تا گروه ها بتوانند روبروی هم قرار بگیرند و گفت و گوی متقابل داشته باشند . در صورت وجود تک صندلی در کلاس می توان صندلی ها را به شکل دایره های پنج تایی تنظیم کرد تا تبادل اطلاعات راحت تر باشد
روش ‌ایجاد و تداوم انگیزه    ایجاد انگیزه و آمازه سازی :
1- نوشتن عنوان درس
2- نشان دادن پاورپوینت آموزشی درس  از طریق ویدیو پروژکتور
ارزشیابی آغازین    به منظور ارزشیابی تشخیصی ، سوالاتی از درس قبلی به منظور ورود به درس جدید و پل ارتباطی بین درس جلسه قبل و این جلسه از دانش آموزان پرسیده می شود . به عبارتی دیگر سوال های ارزشیابی تشخیصی از رفتار ورودی و پیش نیاز درس طرح شده است . 
روش‌های تدریس    روش هایی که برای تدریس این درست مناسب است ، رویکرد تلفیقی است از :
بحث گروهی ، سخنرانی ، همیاری
ب: فعالیت‌های مرحله حین تدریس
آماده سازی    پرسشهای شفاهی از درس جلسه گذشته انجام می شود گاهی با یک گریز از دانش آموزان که معمولا شامل سه تا سوال هست ارزشیابی می شوند انتظار می رود که دانش آموزان پاسخ سوالات را بدانند و فعالانه در پاسخگوی شرکت کنند.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.