دانلود طرح درس جشنواره طراحی تدریس با رویکرد تمام ساحتی پایه تدریس سوم ابتدایی 📗 ⭐️

دانلود بهترین فایل دانلود طرح درس جشنواره طراحی تدریس با رویکرد تمام ساحتی پایه تدریس سوم ابتدایی

دانلود-طرح-درس-جشنواره-طراحی-تدریس-با-رویکرد-تمام-ساحتی-پایه-تدریس-سوم-ابتدایی

دانلود طرح درس جشنواره طراحی تدریس با رویکرد تمام ساحتی پایه تدریس سوم ابتدایی

فرمت فایل دانلودی: word
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 9307
دسته بندی: مدرسه فایل(بانک فایل معلمان)
برچسب: دانلود طرح درس جشنواره طراحی تدریس با رویکرد تمام ساحتی پایه تدریس سوم ابتدایی,دانلود طرح درس رویکرد تمام ساحتی پایه سوم,دانلود فایل word,دانلود طرح درس ملی تمام ساحتی تدریس سوم اپتدایی

بخشی از متن:

بسم الله الرحمن الرحیم

تعدادصفحات 24

فرمت فایل ورد

شرح حال فایل

حوزه یادگیری قرآن و معارف اسلامی

دین اسلام راه هدایت انسان‌ها به سوی کمال و رستگاری است که از جانب خدای متعال بر پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) نازل شده و شامل اعتقادات، اخلاق، احکام و کلیه نظاماتی است که انسان‌ها برای رسیدن به مقصد متعالی خود بدان نیاز دارند. منابع اخذ معارف اسلامی، قرآن کریم، سنت و سیره پیامبر گرامی اسلام و جانشینان معصوم آن بزرگوار (صلوات‌الله علیهم) و عقل است. آموزش‌های مترتب بر این حوزه در برنامه درسی ملی شامل سه حوزه محتوایی «قرآن کریم، معارف اسلامی، و عربی» می‌شوند.

قلمرو حوزه

حوزه یادگیری قرآن و معارف اسلامی بخشی از رسالت یاد شده را در مجموعه برنامه‌های درسی بر عهده دارد که شامل سه حوزه محتوایی آموزش قرآن کریم، معارف اسلامی و آموزش عربی است. حد یادگیری در این درس‌ها به شرح زیر است:

 

۱. آموزش قرآن کریم: محدوده این آموزش کسب مهارت‌های لازم برای دستیابی به سواد قرآنی و بهره‌مندی مستمر و دائمی از کتاب خدا و شامل توانایی‌های زیر است:

الف) توانایی خواندن صحیح و روان قرآن کریم؛

ش

ب) توانایی درک معنای عبارات ساده و پرکاربرد قرآن کریم؛

ج) توانایی نسبی تدبر در آیات قرآن کریم، به منظور درک ساده و اولیه دقایق و ظرائف مفاهیم آیات، بدون آموزش تخصصی علوم قرآنی؛

د) انس مستمر و دائمی با قرآن کریم، به نحوی که متربیان اهل خواندن و تفکر در قرآن باشند و آن را لازمه تربیت دینی و اعتلای هویت الهی خویش بدانند.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.