دانلود سانتیاگو کالاتراوا 💯

دانلود دانلود سانتیاگو کالاتراوا باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود سانتیاگو کالاتراوا

دانلود-سانتیاگو-کالاتراوالینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 33 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
سانتیاگو کالاتراوا
سانتیاگو کالاتراوا معمار , هنرمند و مهندس اسپانیایی در 28 جولای 1951 در والنسیا اسپانیا بدنیا آمد . او دوره ابتدایی و متوسطه را در والنسیا گذراند. از هشت سالگی در مدرسه هنر نیز تحصیل می کرد جایی که او اصول طراحی و نقاشی را آموخت . او از دانشگاه تکنیک و معماری والنسیا مدرک معماری خود را دریافت کرد . سپس مدرک فوق لیسانس در شهرسازی خود را از همان دانشگاه دریافت کرد . سپس از دانشگاه زوریخ در سال 1975 مدرک فوق لیسانس در مهندسی عمران را گرفت . سپس در سال 1979 مدرک دکترای خود را نیز دریافت کرد و در همان حین با همسر خود که دانشجوی رشته حقوق در زوریخ بود ازدواج کردکه او نخستین دفتر خود را افتتاح کرد.
در ابتدای شروع به کار حرفه ای او کارهای ساده ای از قبیل طراحی سقف برای یک کتابخانه و یک تراس برای یک ساختمان مسکونی را انجام داد .
روند طراحی کالاتراوا
سانتیاگو کالاتراوا که به عنوان یک معمار شناخته می شود از هنر بطرز فزاینده ای بعنوان محرکی جهت آفرینش آثار خود استفاده کرده است . شیفتگی او به هنر در طی سالها منجر به بیانی متحیر کننده در طراحی های او شده .در طی دو دهه اخیر افزون بر 65000 طرح در آرشیو او انباشته شده است . بسیاری از فرمهایی که کالاتراوا در مرحله ابتدایی طراحی در نظر می گرفته است در مراحل بعدی الهام بخش او برای طراحی پل ها ، ایستگاههای راه آهن ، فرودگاهها و موزه ها و حتی میز شده است .

 

دانلود فایل