دانلود تحقیق چگونه می‌توان نظم و انضباط كیفی را در دبستان گسترش بخشید؟ 44 ص

دانلود تحقیق چگونه می‌توان نظم و انضباط كیفی را در دبستان گسترش بخشید؟ 44 ص

دانلود تحقیق چگونه می‌توان نظم و انضباط كیفی را در دبستان گسترش بخشید؟ 44 ص

دانلود تحقیق چگونه می‌توان نظم و انضباط كیفی را در دبستان گسترش  بخشید؟ 44 ص

دسته بندی آموزشی
فرمت فایل zip
حجم فایل 214 کیلو بایت
تعداد صفحات 43
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 43 صفحه

عنوان پژوهش: چگونه می‌توان نظم و انضباط كیفی را در دبستان گسترش بخشید؟
نام: بدرالملوك نام خانوادگی: برادران شماره پرسنلی: 11107475 نام پدر : حسنعلی محل خدمت: آموزش و پرورش منطقه : یازده – دبستان پسرانه مطهری مدرك تحصیلی : دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی آدرس: تهران.
میدان جمهوری، خیابان ارومیه غربی، بین خیابان خوش و رودكی جنب دبستان شهید امامی پلاک 360 طبقه آخر تلفن تماس: 66907901 09126763626 فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه 1 هدف 2 روش 3 توصیف وضعیت موجود 3 جمع‌آوری اطلاعات (شواهد / یك ) 4 تجزیه و تحلیل شواهد یك 12 انتخاب راه جدید موقتی یك 15 اجرا و ارزشیابی طرح 15 جمع آوری اطلاعات شواهد دو 16 تجزیه و تحلیل اطلاعات شواهد دو 22 انتخاب راه جدیدتر و ارزشیابی آن 23 حسن ختام 37 منابع 39 چكیده (كوتاه نوشت) 40 مقدمه: از خدا جوییم توفیق ادب هر كودكی نیاز به یادگیری نظم و انضباط دارد.
خانواده اولین مكانی است كه كودك در آنجا یاد می گیرد كه چه رفتارهایی مورد قبول و پذیرش و چه رفتارهایی نا مطلوب است.
كودكان باید یاد بگیرند كه: كدام دسته از كارها خیر و سالم است و كدام كارها ناسالم و شر هستند.
چرا احترام به حقوق دیگران و حفظ حرمت افراد واجب است؟
و.
.
.
معمولاً كودكانی لوس، بد رفتار،‌خودخواه و نا امن، نامیده می‌شوند كه با انضباط ناچیزی پرورش یافته اند و تربیت كودكان با انضباط سخت، كودكانی ترسو را به بار می آورد.
بعد از خانواده مدرسه، مكانی است كه بصورت رسمی، مستقیم و غیر مستقیم به پی ریزی مبانی نظم و انضباط می پردازد.
و طی فرآیند تقریباً ده- دوازده ساله نوجوانان و جوانانی را وارد اجتماع می نماید كه از آنها انتظار حداقل یك «شهروند خوب» كه نظم اجتماعی را رعایت كند را داریم.
در این طرح پژوهشی سعی دارم ضمن بررسی مبانی نظم و انضباط كیفی و ایجابی به جای نظم و انضباط سلبی و تحمیلی راهكارهای عملی دستیابی به این امر خطیر را با توجه به بضاعت فكری و عملی و به استعانت از رب متعال كه پرورش دهنده و بهترین نظم دهنده در جهان است را بیان كنیم.
تا ان شاء ا.
.
.
جرقه ای باشد برای روشن كردن مشعل هدایت آینده سازانی كه راهنمایی آنها بدست ما سپرده شده است.
ان شاء ا.
.
.
بیان مساله: -مدارس ابتدایی تابع چه قوانین و مقررات انضباطی هستند؟
-دانش آموزان ابتدایی (مخاطبان) از نظر جسمی، ذهنی، عاطفی، اجتماعی، اخلاقی و .
.
.
دارای چه توانایی‌ها و محدودیت هایی میباشند.
-سیر آموزش انضباط از خانواده و مدرسه چگونه باید طی گردد؟
-چگونه می توانم با طرحی نو انضباط كیفی و درونی با تاكید بر تربیت وجدان در مدرسه را گسترش دهم؟
هدف: -آگاهی از قوانین و مقررات انضباطی كه مدارس باید تابع آن باشند.
-آگاهی از توانایی‌ها و محدودیت های مخاطبان كه قصد منضبط نمودن آنها را داریم.
-مطالعه و سیر آموزش انضباط از خانواده تا مدرسه.
-ابداع طرح های نو، جهت تقویت انضباط كیفی و درونی با تاكید تربیت وجدان.
روش مطالعه كتابخانه ای.
مشاهده ثبت رفتار، استفاده از مبانی روانشناختی و مقتضیات زمان و شرایط.