دانلود برنامه سالانه براساس سند تحول بنیادین(ختص مدارس ابتدایی) سال 1402-1403 📗 ⭐️

دانلود بهترین فایل دانلود برنامه سالانه براساس سند تحول بنیادین(ختص مدارس ابتدایی) سال 1402-1403

دانلود-برنامه-سالانه-براساس-سند-تحول-بنیادین-ختص-مدارس-ابتدایی-سال-1402-1403111111

دانلود برنامه سالانه براساس سند تحول بنیادین(ختص مدارس ابتدایی) سال 1402-1403

فرمت فایل دانلودی: DOX
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 2287
دسته بندی: مدرسه فایل(بانک فایل معلمان)
برچسب: برنامه سالانه ابتدایی,سالانه ابتدایی ساس سند تحول,دانلود برنامه سالانه دبستان 1402-1403

بخشی از متن:

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس ابتدایی اساس سند تحول بنیادین سال 1402-1403 کاملا جدید که این فایل توسط متخصصان تیم PDF داک در دی ماه 1402 تحت عنوان برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس ابتدایی اساس سند تحول بنیادین نوشته این فایل بصورت ورد و پی دی اف در 85 صفحه بدون بهم ریختگی مختص دور اول و دوم ابتدایی در نظر گرفته شده است

دانلود برنامه سالانه براساس سند تحول بنیادین(ختص مدارس ابتدایی) سال 1402-1403
فرمت فایل WORD و قابل ویرایش
تعداد صفحات 85 صفحه
شرح و دانلود فایل

فهرست
مقدمه مدیر    
اطلاعات شناسنامه ای و عمومی آموزشگاه    
ترسیم چارت نیروی انسانی مدرسه    
جدول سوابق مدیر مدرسه    
جداول عملکرد تحصیلی    
درصد ارتقا و عدم ارتقا مدرسه به تفکیک پایه سال    
نموداردرصد ارتقا و عدم ارتقا مدرسه به تفکیک پایه    
درصد ارتقا و عدم ارتقا مدرسه به تفکیک پایه درآزمونهای ماهانه    
جدول گذر تحصیلی و ثبت رتبه های کسب شده    
چارت نیروی انسانی    
سندچشم انداز مدرسه    
اهداف دوره ابتدایی براساس ساحت های سند تحول بنیادین    
ثبت شش ساحت براساس سند تحول بنیادین    
بررسی وضع موجود    
تحلیل نیاز سنجی موجود    
زمانبندی جلسات شوراهای مدرسه    
اجرای طرح    
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
تقویم اجرایی آبان ماه و مهر    
تقویم اجرایی دي ماه و آذر    
تقویم اجرایی بهمن    
تقویم اجرایی اسفند ماه    
تقویم اجرایی فروردین    
تقویم اجرایی اردیبهشت ماه    
تقویم اجرایی خرداد ماه    
شهریور ماه 
تحلیل نیازسنجی 

در چشم انداز جمهور ي اسلامي ايران در افق 1404 ‘ ايران كشوري است توسعه يافته با جايگاه اول اقتصادي، علمي و فناوري در سطح منطقه، با هويت اسلامي و انقلابي، الهام بخش در جهان اسلام و داراي تعاملِ سازنده و مؤثر در روابط  بين الملل ‘. در اين چشم انداز، جامعه ايراني برخوردار از دانش پيشرفته، توانا در تو ليد علم و فناور ي، متكی بر سهم برتر منابع انسا ني و سرمايه اجتماعي در تو ليد ملي قلمداد شده و دار اي جا يگاه اول اقتصاد ي، علمي و فناوري در سطح منطقه آسياي جنوب غربي است و با تأكيد بر جنبش نرم افزاري و توليد علم، رشد پرشتاب و مستمراقتصادي، ارتقاء نسبي سطح درآمد سرانه و رسيدن به اشتغال كامل، هدف آن است . بر اي دستیابی به اهداف اين چشم انداز و احراز جا يگاه ي مناسب در شأن ايران اسلامي، تدو ين معيارهاي پيشرفت فيزيكي و اختصاص منابع لازم براي تحقق آن از ضروريات است.

ه نظر اینجانب تحول بنیادین در نهاد تحول آفرین و انسان ساز آموزش و پرورش، امری مستمر و زمان براست که از یک سو، نیازمند عزم ملی و همراهی و مساعدت تمامی مسئولان‌، نهادهای فرا‌دستی‌، مراجع سياست گذار و تصمیم گیر‌، فرهنگ عمومی و اجتماعی مناسب و مساعد می‌باشد و از سوی دیگر به عزم سازمانی‌، مشارکت فعال مدیران‌، معلمان، کارشناسان درون آموزش و پرورش و نیز همگامی خانواده ها و دانش آموزان عزیز نیاز دارد. این تحول هم باید در سطح کلان مدیریت و برنامه ریزی راهبردی آموزش وپرورش و در تمام زیر نظام ها و مؤلفه‌های آن ساری و جاری گردد و هم در سطح خرد و در کلاس درس و مدرسه، نشاط و شادابی حرکت به سوی آینده برتر را دامن بزند که امیدوار است با مدیریت هوشمندانه تغییر و با فراهم آوردن امکانات و منابع، به ویژه منابع انسانی کارامد و باانگیزه، آموزش و پرورش بتواند رسالت خطیر و تاریخی خویش را در تربیت انسانهایی در طراز جمهوری اسلامی ایران و احیاءگر فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در راستای برپایی جامعه جهانی مهدوی ایفاء نماید.

در پایان لازم می دانم از تدوین کنندگان‌، پژوهشگران و همه دست اندرکاران طرح سند ملی آموزش و پرورش  و نيز از تمام تلاشگران و دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت به ویژه وزرای پیشین آموزش و پرورش‌، مدیران و کارشناسان و معلمان‌، اعضای ستاد تحول بنیادین‌، فرهنگیان فرهیخته و صاحب نظرانی که از پیشنهادهای صائب و ارزشمند آنها در طول تدوین سند بهره مند شدیم‌، از همدلی، حمايت و احساس مسئوليت اعضاي محترم دولت كريمه  ، شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمایندگان محترم مجلس و شورای عالی آموزش و پرورش صمیمانه سپاسگذاری نمایم. ضمن تشكر از راهنمايي هاي ارزشمند و حمايت هاي رييس جمهور محترم جناب آقاي دكتر محمود احمدي نژاد، سپاس ویژه خود را تقدیم رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی مي‌نمایم که با رهنمودهای حکیمانه خویش‌، چراغ راه شکل گیری تحول بنیادین برای فتح  قله های رفیع پیشرفت و تعالی در آموزش وپرورش بوده اند.

تدوين سند ملي از نظر روش شناسي «پژوهش محور» بود و ضمن استفاده از تجارب كارشناسان داخلي وبهره مندي از مطالعات بين المللي، بر انجام پژوهش هاي مورد نياز تأكيد داشت. بدين منظور سه كميته مطالعاتي به شرح زير تشكيل شد:

1- كميته مطالعات نظري: اين كميته مطالعات متعددي را براي دستيابي به مباني نظري و فلسفي مورد نياز مبتني بر آموزه هاي ديني و معارف اسلامي سامان داد. اين مطالعات شامل ابعاد يا ساحت‌هاي ششگانه تربيت (ساحت‌هاي ديني و اخلاقي، علمي و فناوري، هنري وزيباشناختي، اقتصادي و حرفه اي، بدني و زيستي، سياسي واجتماعي) و نيز زير نظام‌هاي آموزش و پرورش (زير نظام‌هاي رهبري ومديريت تربيتي؛ تربيت معلم و منابع انساني؛ برنامه درسي؛ پژوهش و ارزشيابي؛ تامين و تخصيص منابع مالي؛ فضا- تجهيزات- فناوري) مي باشد كه در نهايت به تدوين بنيان نظري سند ملي آموزش و پرورش منجر شده است.

2- كميته مطالعات مؤلفه هاي اصلي (ارزيابي وضع موجود): در اين كميته مطالعات متعدد نقد و ارزيابي وضع موجود آموزش و پرورش و شناسايي ضعف ها و قوت ها چه در ساحت‌هاي ششگانه تربيت و چه در مورد انواع آموزش‌هاي خاص (شامل فني و حرفه اي، تيزهوشان، استثنائي، بزرگسالان، عشاير، آموزش روستايي و . . . ) انجام شده است.

3- كميته مطالعات محيطي: مطالعه محيط هاي متعامل و تأثيرگذار بر عملكرد آموزش و پرورش با هدف شناسايي فرصت‌ها و تهديدها در دستور كار اين كميته قرار گرفت و محيط هاي تأثيرگذار در چهار رده شناسايي شده اند:

1- محيط اول: اداري، اجرايي، دولتي، عمومي

2- محيط دوم: حقوقي، قضايي، تأميني

3- محيط سوم: اجتماعي، اقتصادي، سياسي، فرهنگي

4- محيط چهارم: بين المللي

افزون بر اين مطالعات ملي، انجام مطالعات استاني با تشكيل كميته هاي پژوهشي استاني و نيز مصاحبه با فرهيختگان و وزيران ومقامات عالي اجرايي كشور در حوزه هاي ديني، سياسي، اقتصادي و اجتماعي در دستور كار قرار گرفت.

4- كميته تلفيق:پس از انجام مطالعات فوق (بيش از 70 پروژه پژوهشي) و آماده شدن مواد اوليه، براي دستيابي به خروجي نهايي سند ملي «كميته تلفيق» تشكيل شد تا در يك فرآيند روشمند بتواند سند نهايي را توليد كند.

سرانجام در پرتو عنايات الهي و توجهات ائمه معصومين (ع) و با تلاش خستگي ناپذير دست‌اندركاران و همراهي قريب به 500 نفر از پژوهشگران، صاحبنظران حوزه و دانشگاه، كارشناسان و مديران آموزش و پرورش «بسته سند ملي آموزش و پرورش» براي دستيابي به تحول بنيادين در آموزش و پرورش و پاسخگويي به مطالبات مقام معظم رهبري شامل اسناد زير تدوين و به مراجع ذي ربط جهت تصويب تقديم شد:

           1- فلسفه تربيت در جمهوري اسلامي ايران

           2- فلسفه تربيت رسمي و عمومي در جمهوري اسلامي ايران

           3- رهنامه نظام تربيت رسمي و عمومي در جمهوري اسلامي ايران

           4- سند تحول راهبردي نظام تربيت رسمي و عمومي جمهوري اسلامي ايران

شوراي عالي آموزش و پرورش با درك حساسيت و اهميت موضوع، بررسي اسناد مذكور را درتاريخ 30/10/88 در دستور كار خود قرار داد و با تشكيل گردهمايي سه روزه در جوار بارگاه ملكوتي ثامن‌الحجج حضرت علي بن موسي الرضا (ع) و با حضور وزير محترم آموزش و پرورش جناب آقاي دكتر حاجي بابايي و مشاركت فعال اعضاء (پيوست7)، بررسي و تصويب آنها را آغاز كرد كه به اين جهت اين سند به نام «سند مشهد مقدس» مزيّن شده است. شوراي عالي با برگزاري بيش از 30 جلسه فعال و مفيد ضمن تأييد كلي مباني نظري و فلسفي مزبور (اسناد بندهاي 1 و 2 و 3 فوق) «سند تحول راهبردي نظام تربيت رسمي و عمومي» را در جلسه 820 در تاريخ 7/2/89 به تصويب نهايي رساند.

خوشبختانه اين سند در آستانه تولد مبارك و تحول آفرين حضرت مهدي (سلام الله عليه) در هشتصد وبيست و ششمين جلسه شوراي عالي آموزش و پرورش به تاريخ 2/5/89 به امضاء رياست محترم جمهور جناب آقاي دكتر محمود احمدي نژاد رسيد.در اين سند، بيانيه ارزش ها، ماموريت، چشم انداز، هدف هاي كلان، راهبردهاي كلان، هدف‌هاي عملياتي و راهكارهاي اجرايي به تصويب رسيده است.

در پايان ضمن سپاس بيكران به درگاه احديت و تشكر از رهنمودهاي داهيانه مقام معظم رهبري مد ظله العالي، از يكايك دست اندركاران و ياري دهندگان اين حركت بزرگ در تاريخ آموزش و پرورش صميمانه و خاضعانه قدرداني نموده و از وزراي محترم آموزش و پرورش و معاونان ايشان و نيز مجري محترم و انديشه ورز طرح جناب آقاي دكتر محمود مهرمحمدي، مسئول كميته مطالعات نظري حجه الاسلام و المسلمين دكتر عليرضا صادق زاده، مسئول كميته مطالعات مولفه هاي اصلي جناب آقاي دكتر محمدجعفر جوادي، مسئول كميته مطالعات محيطي جناب آقاي مهندس عبدالحسين نفيسي و مسئول كميته تلفيق جناب آقاي دكتر عباس صدري تشكر ويژه دارد.

 

اهداف دوره ابتدایی براساس ساحت های سند تحول بنیادین

بر اساس سند تحول بنیادین ده هدف کلی برای دوره ابتدایی در نظر گرفته شده است که عبارتند از :

1- رشد فضایل اخلاقی و تزکیه دانش آموزان بر پایه ی تعالیم عالیه اسلامی و تقویت بصیرت دینی

2- پرورش انسان های موحد ، مومن و معتقد به معاد و آشنا و متعهد به مسئولیت ها و وظایف در برابر خدا ، خود ، دیگران و طبیعت

3-افزایش کیفیت فرایندها و برون دادهای نظام آموزش و پرورش ابتدایی

4- ارتقاء کمی و کیفی فرصت های برابر آموزشی برای همه ی کودکان پیش دبستانی و دبستانی و تحقق اهداف برنامه آموزشی برای همه

5- ایجاد محیط یادگیرنده در مدارس ، با محوریت فعالیت های یادگیری و استفاده از کتاب های درسی به عنوان یکی از ابزارهای آموزشی

6- توسعه یادگیری گروهی و خلاق و روش های نوین و فعال تدریس در راستای افزایش مهارت ها و نگرش های مورد نیاز برای زندگی در عصر حاضر و آینده

7- توسعه دانش و ارتقاء سطح مهارت حرفه ای و توانمندسازی نیروی انسانی

8- تقویت وحدت فرماندهی و هم افزایی نیروها و امکانات فارغ از تعلقات بخشی و جزئی نگری

9- بهره گیری هوشمندانه از فن آوری های نوپدید ارتباطی و اطلاعاتی در آموزش های پیش دبستانی ، دبستانی و دسترسی آسان معلم ها و دانش آموزان به آنها

10- تعامل موثر با خانواده ها ، سازمان ها و نهادهای دولتی و مردم نهاد مرتبط و استفاده از فرصت های موجود

ثبت شش ساحت براساس سند تحول بنیادین

مبانی نظری سند ملی آموزش و پرورش شامل فلسفه تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران، فلسفه تعلیم و تربیت رسمی عمومی در جمهوری اسلامی ایران و رهنامه نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی در جمهوری اسلامی ایران در جلسه 826 شورای عالی آموزش و پرورش مورخ دوم مرداد 1389 تایید کلی شد و مبنای تمامی سیاست‌گذاری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تولید اسناد تحولی در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران است.

قبل از مقدمه سند سخنانی از امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی، به نقل از صحیفه ی ایشان نقل شده است که در آن به کلیه ی مسوولین و تمامی دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی ایران سفارش شده است که به هر شکل ممکن وسایل و موجبات ارتقای اخلاقی، اعتقادی، علمی و هنری جوانان را فراهم سازند.

نسل جوان را تا مرز رسیدن به بهترین ارزش ها و نوآوری ها همراهی نمایند و روح استقلال و خودکفایی را در آنان زنده نگاه دارند. سپس سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای آورده شده است. آنچه که در سخنان ایشان بسیار چشمگیر و برجسته است دغدغه ی ایشان نسبت به امر تحول در آموزش و پرورش است.

ایشان به دو نکته اشاره دارند، نکته ی اول آن که از دیدگاه ایشان آموزش و پرورش شدیداً نیازمند یک تحول اساسی است و نکته ی دوم آن است که به نظر ایشان بهترین افراد و برجسته ترین متفکرین و نخبگان کشور در زمینه­های مختلف علمی، فرهنگی و. .. باید طرح مزینی را برای آموزش و پرورش تدوین سازند؛ چراکه بنیان این نهاد و در واقع سازمان آموزش و پرورش برگرفته از مفاهیم و اندیشه های غربی است و از این رو، این نیاز مبرم وجود دارد که فلسفه آموزش و پرورش اسلامی باید روشن و مشخص گردد و بر اساس این فلسفه است که باید افق آتی و آینده آموزش و پرورش کشور معلوم گردد.

ضمناً به این نکته نیز اشاره نموده اند که در پشت واژه ی تحول، کار بسیار گسترده و عظیمی نهفته است.

در مقدمه ی سند تحول بنیادین، به این نکته اشاره شده است که عرصه ی تعلیم و تربیت یکی از مهم ترین زیرساخت های تعالی همه جانبه ی کشور و ابزاری جدی در راستای ارتقای سرمایه ی انسانی شایسته ی کشور در زمینه­های گوناگون است و از این رو، تحقق آرمان­های متعالی انقلاب اسلامی ایران همچون احیای تمدن عظیم اسلامی، حضور سازنده، فعال و پیشرو در بین ملت­ها و کسب آمادگی برای برقراری عدالت و معنویت در جهان در گرو تربیت انسان­های عالم، متقی و آزاده و خلاق است و این تعلیم و تربیت باید بتواند «حیات طیبه»، «جامعه ی عدل جهانی» و «تمدن اسلامی ایرانی» را تحقق بخشید.

در پرتو چنین سرمایه انسانی متعالی است که جامعه بشری آمادگی تحقق حکومت جهانی «انسان کامل» را پیدا می­کند و در سایه­ی چنین حکومتی ظرفیت و استعدادهای بشری به شکوفایی و کمال خواهد رسید.

در فصل اول سند تحول بنیادین که تحت عنوان «کلیات» نامگذاری شده است، اصطلاحات و واژگان کلیدی به کار رفته در سند مورد بحث و بررسی قرار گرفته­اند و تعریف شده­اند. مانند : «نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی»، «تعلیم و تربیت»، «ساحت های تعلیم و تربیت»، «نظام معیار اسلامی»، «شایستگی­های پایه»، «هویت»، «معلم و مربی» «جامعه اسلامی»، سنین لازم التعلیم»، «حیات طیبه»، «چشم­انداز»، و «نظام دوری».

در فصل دوم که تحت بیانیه ای ارزش ها نامگذاری شده است، پس از بیان منابع ارزشی سند، به 30 گزاره­ی ارزشی که محور نظام تعلیم و تربیت است، اشاره شده است. از مهمترین این گزاره ها میتوان به :

آموزه های قرآن کریم
آموزه های مهدویت و انتظار
میراث نظری و عملی حضرت امام خمینی (ره) و. . . اشاره کرد.

فصل سوم تحت عنوان «بیانیه ی مأموریت» نامگذاری شده است که در این قسمت به این نکته اشاره شده است که نهاد آموزش و پرورش مأموریت دارد تا با تأکید بر شایستگی­های پایه، زمینه یدستیابی دانش­آموزان در سنین لازم التعلیم طی 12 پایه تحصیلی (چهار دوره سه ساله)، به مراتبی از حیات طیبه در ابعاد فردی، خانوادگی، اجتماعی و حتی جهانی را به صورتی منسجم و نظام مند، همگانی، عادلانه و الزامی در ساختاری کارآمد و اثربخش فراهم سازد و انجام این مهم نقشی زیرساختی در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی خواهد داشت.

فصل چهارم که تحت عنوان «چشم انداز» نامگذاری شده است؛ به ویژگی های نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی در افق 1404 می­پردازد. در این فصل مبحثی ذیل عنوان «مدرسه در افق چشم­انداز» مطرح گردیده است که طی آن به این نکته اشاره شده است که بر پایه چشم انداز 1404، «مدرسه جلوه ای از تحقق مراتب حیات طیبه، کانون عرضه­ی خدمات و فرصت های تعلیم و تربیت، زمینه­ساز درک و اصلاح موقعیت توسط دانش آموزان و تکوین و تعالی پیوسته هویت آنان بر اساس نظام معیار اسلامی، در چارچوب فلسفه و رهنامه ی نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران محسوب می­شود.

فصل پنجم تحت عنوان «هدف­های کلان» نامگذاری گردیده است که در مجموع به 8 هدف کلان زیر اشاره شده است:

تربیت انسان متعهد
ارتقای نقش نظام تعلیم و تربیت
گسترش عدالت آموزشی
برقراری نظام کارآمد مدیریت انسانی
افزایش مشارکت همگانی
بهسازی در نظام برنامه ریزی آموزشی
افزایش کارایی در نظام تعیلم و تربیت
کسب موقعیت نخست تربیتی در منطقه و جهان اسلام
فصل ششم ذیل عنوان «راهبردهای کلان» نامگذاری شده است که در این فصل، مجموعاً به 15 راهبرد کلان اشاره شده است، همچنین به این موضوع پرداخته شده است که هر یک از این راهبردهای کلان با کدام یک از اهداف کلان که در فصل پیشین (یعنی فصل پنجم) بدان اشاره شده است متناظر و مرتبط است.
اما مفصل ترین و مبسوط ترین فصل سند تحول بنیادین، فصل هفتم است که ذیل عنوان «هدف های عملیاتی و راهکارها» نامگذاری شده است. در این فصل، در مجموع فهرست 23 راهکار کلی مختلف بیان شده است که در ذیل هر راهکار، جزئیات اجرایی و عملیاتی آن نیز مطرح شده است.
اهداف عملیاتی و راهکارهای سند تحول بنیادین :
پرورش درست تربیت یافتگان
تعمیق تربیت اسلامی
ترویج فرهنگ حیا و عفاف
تقویت بنیان خانواده
تأمین و بسط عدالت آموزشی
تنوع بخشی به محیط های یادگیری
افزایش نقش مدرسه
افزایش مشارکت نظام تعلیم و تربیت در تعالی کشور
جلب مشارکت ارکان موثر در تربیت
ارتقای منزلت اجتماعی فرهنگیان
بازمهندسی اصول حاکم بر برنامه درسی تربیت معلم
تأمین رفاه فرهنگیان
افزایش نقش شوراهای آموزش و پرورش
متناسب سازی فضاهای تربیتی با ویژگیهای دانش آموزان
اصلاح محتوا و ارتقای جایگاه علوم انسانی
تنوع بخشی در ارائه خدمات آموزشی
استفاده از فناوری های نوین
نوآوری در نظام تعلیم و تربیت رسمی
استقرار نظام ارزشیابی و تضمین کیفیت
تأمین و تنوع بخشی منابع مالی و مدیریت مصرف
بازنگری ساختارهاو روشها
ارتقا و بهبود مستمر کیفیت نظام کارشناسی و مدیریت آموزشی
توسعه ظرفیت پژوهش و نوآوری

فهرست

مقدمه مدیر5

اطلاعات شناسنامه ای و عمومی آموزشگاه

🔰این محصولات هم شبیه جستجوی شماست اینا رو هم ببینید:🔰

  1. دانلود بودجه بندی پیشنهادی سال تحصیلی پایه دوم ابتدایی مختص سال تحصیلی 1402-1403 📗 ⭐️
  2. دانلود برنامه سالانه معاون فناوری متوسطه اول 1402-1403 📗 ⭐️
  3. دانلود بودجه بندی سوم ابتدایی سال 1402-1403 📗 ⭐️
  4. دانلود بودجه بندی ابتدایی سال 1402-1403 بصورت word 📗 ⭐️
  5. دانلود پیشنهاد ارزشیابی مختص ابتدایی در فرم سال 1402-1403 📗 ⭐️
  6. دانلود فایل آموزش و پرورش توسعه مدارس تراز مبتنی بر سند تحول بنیادین 📗 ⭐️
  7. برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدرسه ابتدایی سال تحصیلی1402 – 1403 📗 ⭐️
  8. دانلود مقالات جشنواره نوجوان سالم سال 1402-1403 📗 ⭐️
  9. دانلود بودجه بندی مطالعات هفتم هشتم نهم سال 1402-1403 📗 ⭐️
  10. دانلود بودجه بندی قرآن پایه هفتم-هشتم-نهم سال 1402-1403 📗 ⭐️
  11. دانلود پیشنهاد ارزشیابی در فرم سال 1402-1403 ایجاد انگیزه در معلمان و دانش آموزان 📗 ⭐️
  12. دانلود بودجه بندی 1402-1403 پایه چهارم دبستان 📗 ⭐️
  13. دانلود بودجه بندی 1402-1403 پایه اول دبستان 📗 ⭐️
  14. دانلود سوالات ضمن خدمت سبک مدرسه داری صالح در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 📗 ⭐️
  15. درس زندگی ما و گردش زمین تمام ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین 📗 ⭐️
  16. سند تحول بنیادین و راهبردی آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت
  17. دانلود برنامه سالانه مرکز پیش دبستانی 1403 📗 ⭐️
  18. دانلود بودجه بندی پایه ششم ابتدایی سال 1402-10403 📗 ⭐️
  19. طرح درس سالانه هدیه ششم 1403 📗 ⭐️
  20. طرح درس براساس سند ملی مطالعات اجتماعی هشتم عنوان درس : آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها تهیه و تنظیم 📗 ⭐️