دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل دزدی دانش آموزم را از وسایل همکلاسی ها به علت اعتیادش برطرف نمایم؟ 📗 ⭐️

دانلود بهترین فایل دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل دزدی دانش آموزم را از وسایل همکلاسی ها به علت اعتیادش برطرف نمایم؟

دانلود-اقدام-پژوهی-چگونه-توانستم-مشکل-دزدی-دانش-آموزم-را-از-وسایل-همکلاسی-ها-به-علت-اعتیادش-برطرف-نمایم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل دزدی دانش آموزم را از وسایل همکلاسی ها به علت اعتیادش برطرف نمایم؟

فرمت فایل دانلودی: zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 3348
دسته بندی: مدرسه فایل(بانک فایل معلمان)
برچسب: دانلود رایگان چگونه توانستم مشکل دزدی دانش آموزم را از وسایل همکلاسی ها به علت اعتیادش برطرف نمایم؟,دانلود چگونه توانستم مشکل دزدی دانش آموزم را از وسایل همکلاسی ها به علت اعتیادش برطرف نمایم؟,چگونه توانستم مشکل دزدی دانش آموزم را از وسایل همکلاسی ها به علت اعتیادش برطرف نمایم؟

بخشی از متن:

با سلام خدمت شما همکار گرامی با من همراه شوید با یکی دیگر از اقدام پژوهی

چگونه توانستم مشکل دزدی دانش آموزم را از وسایل همکلاسی ها به علت اعتیادش برطرف نمایم؟

 

فرمت فایل:wordو قابل ویرایش 

 

قسمتی از شرح فایل

 

تقدیم به :

 همه ی معلمان که ایثار   کارشان و صبر مرامشان است ، آنانی که افق دیدگانشان عزت ایران و اقیانوس دل هاشان آکنده از عشق به فرزندان معصوم این مرز و بوم است  .  بی آن که از ایشان نامیباشد ، نام و نشان  این مرز و بوم ثمره ی مجاهدت های آنان است ،آخرتشان مملو از اجر و الطاف الهی باد .

 

 

 

تشكر و قدرداني:

 

 

 

اينك كه اين اقدام پژوهی به لطف ايزد منان به اتمام رسيده بر خود لازم مي دانيم كه از همه كساني كه طي اين پژوهش با راهنمايي و مساعدت خويش مارا ياري كرده اند تشكر نماييم. و جهت ارائه نظرات مفيد و ارزنده شان و وقتي كه در روند هدايت پژوهش داشته اند متشكريم.

 

 

 

 

 

چکیده

دزدی از جمله ضد ارزش هایی ست که تمامی جوامع ،بر آنتوافق دارند .درهمه ی دنیا ، دزدی صفتی ناپسند و زشتمحسوب می گردد .  دزدی به هر صورتی که انجام پذیرد ، حقوقدیگران را ضایع می کند . بسیاری از روانشناسان تربیتی ومشاوران مدارس بر این عقیده اند که پیدایش چنین رفتاری دردانش آموزان می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که زیرکیوالدین یا نبود آن ، می تواند موجبات تقویت یا کاهش این رفتاررا فراهم آورد. یکی از مهمترین دلایل دزدی در مدارس ، مدلسازی دانش آموزان از شخصیت غلط برخی از اولیاست . زمانی که اولیا وسایلی را از محل کار خود به منزل می آورند واز آن استفاده می کنند به نوعی دزدی را به دانش آموزان خودمی آموزند. از سوی دیگر، بسیاری از اولیای دانش آموزانتوجهی به فرزندان خود ندارند. زمانی که آنها مرتکب چنینرفتاری می شوند، آنها را مواخذه نمی کنند. بنابراین تنبیهی ازسوی والدین برای انجام این رفتار شامل حال این گونه دانشآموزان نمی شود. گروهی دیگر از والدین از دادن پول تو جیبیبه فرزندان خود دریغ می کنند که این کار باعث می شود دانشآموزان برای خرید برخی از لوازم مورد نیاز خود یا حتی خریدتنقلات دست به دزدی بزنند. از سوی دیگر، برخی دیگر از دانشآموزان این رفتار را از همکلاسان خود می آموزند. گروهی ازدانش آموزان برای برجسته شدن و مورد قبول قرار گرفتن درگروه خود از این روش استفاده می کنند تا نشان دهند که آنهانیز مانند سایر افراد گروه ، با جرات و شهامت اند تا بدینترتیب در میان دوستان خود پذیرفته شوند. کمبودهای مالی ومعنوی در برخی از دانش آموزان ممکن است آنها را وادار بهچنین رفتاری کند. کمبودهای عاطفی ، حتی نبود تغذیه کافی وپوشاک مناسب دلیلی برای این رفتار است . در این اقدام پژوهی بنده با اتخاذ تدابیر مناسب در طول سالتحصیلی 97-96 و با راهنمایی های مشاور محترم مدرسه و همچنین همکاران با تجربه توانستم مشکل رفتار ناشایست دزدی توسط یکی دانش آموزانم را که به علت اعتیاد وی بود از بین ببرم.

واژگان کلیدی: دزدی، والدین، بی توجهی، اختلال ، مدرسه

مقدمه

بسیاری از خانواده‌هایی را با امكانات مالی كم می‌شناسیم كهكودكانشان سرشار از شادی، عزت نفس و رفتارهای صحیحاجتماعی‌ هستند. تنها  مادیات نمی‌تواند فرزند ان را متعادل وقانونمند سازد. با اصلاح روش‌های اخلاقی ، ایجاد محیط امنو شاد و نشان‌دادن توجه و ارائه نوازش‌های مثبت درموقعیت‌های مناسب، ذكر خصوصیات و كفایت‌های جس

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.