دانلود آمار استفاده از تلویزیون 11 ص

دانلود آمار استفاده از تلویزیون 11 ص

دانلود آمار استفاده از تلویزیون 11 ص

دانلود آمار استفاده از تلویزیون 11 ص

دسته بندی آمار
فرمت فایل zip
حجم فایل 99 کیلو بایت
تعداد صفحات 12
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 12 صفحه

نمودارهای بدست آمده از طریق پرسش نامه ها در مورد استفاده از تلویزیون تحلیل نمودارهای رسم شده: همانطور كه از نمودارها مشخص است تلویزیون در جامعه ما محبوبیتی ندارد و افراد اغلب مقدار كمی از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون می كنند و اكثر كسانی كه تلویزیون نگاه می كنند در شب ها به دیدن برنامه های ورزشی می پردازند و در كل رابطه‌ی جامعه با تلویزیون را به دلیل سانسور كردن موارد موجود در جامعه توسط تلویزیون مناسب نمی بینند.
به همین دلیل تلویزیون در میان افراد جامعه ی ما محبوبیت ندارد و افراد اغلب به جای نگاه كردن برنامه های تلویزیون (ایران) به دیدن برنامه های ماهواره ای آن می پردازند.
به امید آن روز كه تلویزیون ما از لحاظ غنی بودن برنامه هایش به حدی برسد كه افراد، دیگر به ماهواره ها و .
.
.
مراجعه نكنند.
«پایان» رسم نمودارها: سؤال 1: شما چند ساعت از وقت روزانه ی خود را صرف تماشای تلویزیون می‌كنید.
=گزینه ها 1 2 3 4 0 20 2 0 نمودار دایره‌ای : درجه درجه درجه سؤال 2: نگاه كردن تلویزیون چه مقدار بر معلومات عمومی شما تأثیر می گذارد.
=گزینه ها 1 2 3 4 3 1 14 4 نمودار دایره ای : سؤال 3: شما چه اوقاتی در روز را صرف تماشای تلویزیون می كنید.
=گزینه ها 1 2 3 4 0 0 6 16 نمودار دایره‌ای : سؤال 4: شما بیشتر به دیدن چه برنامه هایی از تلویزیون می پردازید.
=گزینه ها 1 2 3 4 10 1 0 11 نمودار دایره‌ای : درجه سؤال 5: شما در روز چند بار به اخبار تلویزیون مراجعه می كنید.
=گزینه ها 1 2 3 4 1 17 3 1 نمودار دایره‌ای : سؤال 6: شما چه مقدار از وقت خود را صرف تماشای برنامه های ورزشی تلویزیون می كنید.
=گزینه ها 1 2 3 4 1 7 10 4 نمودار دایره‌ای : سؤال 7: هدف شما از تماشای تلویزیون چیست: =گزینه ها 1 2 3 4 0 13 7 2 نمودار دایره‌ای : سؤال 8: شما در كل برنامه های تلویزیونی را چگونه ارزیابی می كنید: =گزینه ها 1 2 3 4 0 10 9 3 نمودار دایره‌ای : سؤال 9: شما ارتباط دقیق جامعه با تلویزیون را چگونه ارزیابی می كنید =گزینه ها 1 2 3 4 1 9 9 3 نمودار دایره‌ای : .

دانلود فایل

  • کنکور را داشته باشد.


    مزایای بسته آموزشی:
    – تدریس جامع کلیه مطالب مربوط به عناوین نامبرده
    – حل و تحلیل مثال های مهم کتاب
    – حل مسائل مهم امتحانی خارج از کتاب
    – ارائه نکات ریز و ظریف کنکوری
    – استفاده از جدول، نمودار و تصاویر آموزشی و رنگی زیبا جهت بالا رفتن کیفیت آموزش
    – قابل پخش بودن ویدئوها با کامپیوتر، لب تاب و تلویزیون


    ویژگی های بسته آموزشی:
    – تعداد سرفصل های تدریس شده: 4
    – زمان آموزش: 97 دقیقه
    – تعداد صفحات جزوه: 10
    – حجم فایل اصلی: 123 مگابایت


    سرفصل های آموزشی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز

    سرفصل کامل تمام دروس فصل 5 فیزیک 3 ریاضی و فصل 4 فیزیک 3 تجربی به صورت زیر است:

    القای الکتزومغناطیسی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز
    القاگرها و اثر خودالقایی
    القای متقابل- انرژی ذخیره شده در القاگر
    جریان متناوب
    مبدل ها (ترانسفورماتورها)

    جزوات و فیلم های آموزشی سایر عناوین و دروس مربوط به کتاب حاضر و سایر کتاب ها را می توانید از همین سایت دانلود کنید.
  • دانلود فایل

  • طرح آماری استفاده از تلویزیون
  • جزوه آمار و احتمال مهندسی –فصل اول: آمار توصیفی
  • دانلود تحقیق کاربردهای گرافیک در تولید و پخش خبر تلویزیون
  • دانلود تحقیق تاثیر تماشای تلویزیون بر كیفیت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدائی
  • دانلود تحقیق تاریخچه تلویزیون دیجیتال
  • دانلود تحقیق تلویزیون
  • دانلود سیستم تلویزیون رنگی و سیاه و سفید 💯
  • پایان نامه دوره کارآموزی رشته الکترونیک با عنوان تعمیر ، نگهداری و آشنایی با تلویزیون صنام
  • بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون
  • کاربردهای گرافیک در تولید و پخش خبر تلویزیون
  • مقاله تعمیر تلویزیون (تیونرها)
  • مقاله بررسی تأثیر تماشای تلویزیون بر كیفیت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
  • بررسی نقش رسانه های جمعی (با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان
  • پاورپوینت بررسی مدارات گیرندۀ تلویزیون
  • تحقیق تلویزیون و کودک 50ص ( ورد) 💯
  • تحقیق تلویزیون و ماهواره ( ورد) 💯
  • اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک مدیریت تماشای تلویزیون با همکاری اولیاء کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان را بالا ببرم؟ 📗 ⭐️
  • بررسی تکثر رسانه ها و رادیو تلویزیون اسلامی (فصل دوم)