تحقیق چت 85ص ( ورد) 💯

دانلود تحقیق چت 85ص ( ورد) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق چت 85ص ( ورد)

تحقیق-چت-85ص-(-ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 79 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
Chat
‏افزايش اندوزگرايي در ميان جوانان شده است. سايت هاي ضداخلاقي و استفاده‏‌‏ي نادرست از اينترنت. چرا جامعه گرايش به استفاده از سايت هاي ضداخلاقي دارد؟ آيا با محدود كردن استفاده از اين سايت ها مشكل حل‏ ‏ مي شود يا فقط علامت سؤال را پاك كرده ايم. بايد از ديدگاه روانشناسي و جامعه شناسي اين مسئله ريشه يابي شود و راه حل عملي براي آن پيدا شود.
‏اينترنت مانند يك چاقو آلت دست پزشك بيمار است . يك بچه چند نفر را نابود مي كند.
2
‏آموزش و پرورش آموزش بچه ها را به عهده دارد.
‏آموزش درون خانواده كه بچه ما چگونه بايد با اين تكنولوژي برخورد كنند. اما آيا پدر و مادرها مي دانند كه به فرزندان خود كمك كنند. اين انجمن هاي خانه و مدرسه ‏–‏ صدا و سيما ‏–‏ آموزش و پرورش به ازاي نوآموزي پدران و مادران نياز داريم. سواد مورد نياز براي پرورش فرزندان خود نداريم و بايد تلاش كنيم تا با نوين اطلاعات آشنا شوند تا وقتي والدين خود شناخت نداشته باشند بچه ها سخن والدين خود را نخواهند پذيرفت در مورد بدي يا خوبي اين تكنولوژي.
‏چه استفاده اي از اينترنت مي كنيد؟ كسي نيست بر رفنار ما نظارت كند. افرادي به خودشان اعتماد ندارند بايد به رفتار خود نظارت كنند. خانواده ها بايد اطلاعات خودشان را از اينترنت بالا ببرند و بچه هاي خودشان را تنها نگذارند در استفاده از اينترنت. بچه هايي كه زبان انگليسي نمي دانند چرا و چه استفاده يا از اينترنت مي كنند؟ اينترنت را در اختيار فرزندان خود بگذاريد و نظارت خود را به بچه ها در هيچ شرايطي.
‏بچه پشت اينترنت تحت بمباران اطلاعات قرار نگيرد كه بسيار مخرب است در فكر و انديشه شخصيت فرزند و نياز با تمام جلوه ماشين با سرعت بالا از روي نمابر رايانه مي توانيد ببينيد و اين امكان اغواكننده گردد. مي توان اين جهان اينترنت بسيار جذاب و حيرت انگيز است و بچه ها دوست دارند وارد اين دنياي شگفت انگيز شوند. قرارگرفتن در دنياي مجازي موجب جذابيت اينترنت شده است. آيا تهاجم فرهنگي در اينترنت وجود دارد. اگر آري ، به چه صورتها و اشكالي وجود دارد و اگر نوع و شيوه تهاجم فرهنگي را ندانيم راه مقابله با آن را نخواهيم دانست بايد براي ارائه فرهنگ اصلي خودمخان برنامه ريزي كنيم. اينترنت در واقع دنياي مجازي است كه افراد با اسامي مجاز به گفتگو با هم مي پردازند.
4
‏از اينترنت استفاده مي كنيد؟ چه استفاده‏‌‏اي مي كنيد؟ از چت استفاده مي‏‌‏كنيد؟
‏دوستان اينترنتي داريد؟ وارد سايت هاي مختلف مي شويد؟ بيشتر اوقات فراغت يا اوقات مفيد خودتان را در كافي نت مي گذرانيد؟ چه چيز اينترنت باعث جذابيت شده است؟ (چرا اينترنت جذاب است؟) مزاياي اينترنت چيست؟ موجب تقويت زبان انگليسي مي شود؟ چه قدر وقتتان را براي Chat‏ مي گذاريد؟ (وارد گروههاي مختلف Chat‏ مي شويد؟ چه گروههايي؟)
‏بيشتر در چه مقطع سني به كافي نت مي آيند؟
‏چقدر از وقتتان را براي بازي در اينترنت مي گذرانيد؟
‏چقدر هزينه مي كنيد؟ چند ساعت وقت مي گذرانيد؟
‏بايد برنامه ريزي از Chatroom‏ ها باشد room‏هاي مشخصي را احاطه كنند براي عقايد و سلايق متفاوت Chatroom‏ها شده باشد. علاقه و اشتياق به گفتگو ‏–‏ علاقه و اشتياق براي اشنايي با فرهنگ هاي گوناگون تبديل Chatroom‏ها به كلاس هاي درس مي شود.
‏اطلاعاتي كه به دوستانتان مي دهيد چه نوع است؟ شخصي است؟ چند تا ID‏ داريد؟ با نام واقعي خودتان Chat‏ مي كنيد. از سايت هاي مختلف اينترنت مي كنيد؟ Chat‏ جذابترين چيز است در اينترنت؟ چه پديده هاي منفي در Chat‏ است؟
‏چرا ميانگين استفاده از Chat‏ بيشتر از سايت در ميان جوانان ايراني و نقاط دنيا است؟
‏در چت افرادي وجود دارند كه با مهارت هوشي بعد از Chat‏ مي تواند كامپيوتر (رايانه) طرف مقابل چت خود را در اختيار خود قرار داده و هرگونه خرابكاري ديگري كه فكرشان را بكنيد مثل حذف برنامه هاي دلخواهتان يا اضافه كردن يكسري از مطالب مبتذل و غيراخلاقي. در مقايسه چت در ايران و جهان مي توان اين موضوع را دريافت كه مردم اين وقت خود را خيلي به بتالت مي گذرانند هر سني كه شما فكر كنيد در چت روم ها (Chatrooms)‏ وجود دارند از كودك 8 و 9 ساله تا آدم سن بالا براي هر كاري كه فكر كنيد. بعضي براي بدست آوردن مطالب خصوصي افراد از آنها و بعضي ها هم كه براي كار شخصي و غيراخلاقي به هرگونه كه فكر مي كنيد. در كل
4
Chatroomd‏ نه جاي خوبي براي افراد است و نه جاي بدي البته ابتذال آن بيشتر از خوبي هاي آن است.
‏در مواجهه با فضاي سايبر يك پرسش بنيادين، اما غالباً از ياد رفته وجود دارد. فضاي سايبر كجاست؟ اين پرسش به واقع از مهم ترين پرسش هاي فلسفي روزگار ماست. وقتي به ياري ابزاري اكنون ساده خود در بزرگ راه هاي اطلاعاتي مي يابيم، آيا به ميزان حقيقي بودن و نيز به ويژگي هاي هستي شناختي جهان مجازي مي انديشيم؟ نگته اين است كه فضاي سايبر، محيطي برآمده از كابل هاي مسي، قطعه هاي كوچك، آي سي ها و دستگاه نظام مندي از صفر و يك است، اما با اين همه هيچ يك از اين ها نيست. ما در پل ارتباطي اين محيط افسون زده، خود را در جهاني ديگر مي يابيم؛ جهاني يكسره متفاوت با آنچه در آن به گونه اي طبيعي زيست مي كنيم. اين جهان در دل خانه ها و خيابان هاي ماست. مي توان اين دنياي پرهياهوي شلوغ را ‏«‏جهان موازي‏»‏ ناميد. حقيقت اين است كه وجود جهان يا جهان هاي موازي يا جهان هستي، خود، ايده اي فلسفي است دكه مي تواند برخي از دشواري ها و پرسمان هاي فكري، فلسفي و حتي ديني را دتوضيح دهد. هستي هاي ديگر جايي را اشغال نمي كنند. چنين نيست كه جايي، ‏«‏مكان‏«‏ي براي هستي هاي ديگر وجود داشته باشد. هرچه هست در دل همين ‏«‏هستي‏»‏ است. جهان هستي لايه لايه و تودرتوست و در كنار خود جهان هايي ديگر دارد كه مي توانند يكسرده با آنچه اكنون هست متفاوت باشند. از نظرگاه معرفت شناختي براي ذهن هاي ديگر، اين مكه همه جهان آفريده تخيل ‏«‏من‏»‏ نيست، ‏«‏من‏»‏ انساني در مواجهه با ‏«‏من‏»‏هاي ديگر قرار مي دهد. به سخن ديگر، جهان درون انسان را در برابر بي شمار ‏–‏ يا بي نهايت ‏«‏من‏»‏ها و جهان هاي ديگر مي نهد. اين سرآغاز حيرت فلسفي است. وجهه فلسفي فضاي سايبر اين است كه حضور در جهان هاي گونه‏‌‏گون را تجربه دپذير كرده است: اكنون

 

دانلود فایل