تحقیق پوستر 60 ص 💯

دانلود تحقیق پوستر 60 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق پوستر 60 ص

تحقیق-پوستر-60-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 61 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏3
‏فصل ‏دوم ‏–‏ شكل گيري پوستر
‏تقديم به پدر و مادر عزيزم به خاطر زحمات و ‏راهنمايشان در تمام مراحل زندگيم و با شكر فراوان از استاد عزيزم آقاي كامران سيلا خوري كه مرا در تهيه ي اين مجموعه ياري نمودند .
‏3
‏فصل ‏دوم ‏–‏ شكل گيري پوستر
‏فهرست مطالب
‏مقدمه 1
‏فصل اول : تاريخچه پوستر
‏تاريخچه پوستر در جهان ‏ 4
‏تاريخچه ي پوستر در ايران ‏ 7
‏فصل دوم :مفاهيم پوستر
‏شكل گيري پوستر ‏ 10
‏پوستر و قطع آن ‏ 12
‏رنگ در پوستر ‏ 13
‏فصل سوم : پوستر از نظر موضوعي
‏پوستر فرهنگي ‏ 15
‏پوستر تجاري ‏ 16
‏پوستر اجتماعي ‏ 17
‏فصل چهارم : اعلان از اول تا آخر ( از نظر فني )
‏فضا و سطح اعلان‏ ‏ 19
‏طرز نصب و محل اعلان ‏ 21
‏عناصر تصويري اعلان ‏ 22
‏كليات در مورد پوستر ‏ 23
‏تكنيك در پوستر ‏ 26
‏فصل پنجم : كاربرد پوستر در پيام رساني اجتماعي
‏كاربرد پوستر در پبام رساني اجتماعي ‏ 30
‏نتيجه گيري ‏ 34
‏تجزيه و تحليل چند پوستر ‏ 35
‏مصاحبه با استاد مصطفي حسين زاده ‏ 56
‏كارهاي عملي ‏ 59
‏منابع ومأخذ ‏ 65
1
‏مقدمه
‏مقدمه :
‏با گسترش روز افزون وسايل ارتباط جمعي اهميت تصوير بعنوان يك وسيلة ارتباط جهاني افزايش يافته است. تصوير چون دو پهلو و مبهم نيست هميشه بر كلام امتياز دارد. پوستر مولود كلمه و تصوير است. صراحت تصوير و ابهام كلام مي‏‌‏تواند تاثير تبليغي ويژه‏‌‏اي بيافريند. پوستر به همان اندازه كه در خدمت يك اعتقاد درمي‏‌‏آيد، مي‏‌‏تواند بر ضد آن عمل كند. و بنابراين خطرناك‏‌‏ترين و برّاترين حربة تبليغاتي است كه دست به هر كاري مي‏‌‏زند. مي‏‌‏تواند سياه را سفيد، شب را روز و زشت را زيبا جلوه دهد. پوستر گرچه زادة نقاشي است، اما در روند تكامل‏،‏ خود را از قيد همه چيز از جمله سبك رهانيده است. تركيبي از يك نقاشي سوررئال كاريكاتور، عكس مينياتور،كلاژ و هر چيز ديگر مي‏‌‏تواند در ساخت يك پوستر وجود داشته باشد.
‏مشروط بر اينكه بتواند به آنچه مقصود است كمك كند. مهمترين امتيار پوستر قابليت انتشار نامحدود آن است. مستقيماً با بيننده طرف مي‏‌‏شود و بدين وسيله تأثيري گسترش يابنده دارد و اين تاثير در مقايسه با هر اثر هنري ديگر كه هنرمند در واقع براي ‏دل خود مي‏‌‏آفر‏ی‏ند به تنهايي به نمايش مي‏‌‏گذارد، شديد و غيرقابل انكار است. پوسترساز‏،‏ پوستر را سفارش مي‏‌‏پذيرد و بنابراين بايد به خواستهاي بيننده و ذهنيات و فرهنگ او توجه داشته باشد و او را برانگيزد بي‏‌‏آنكه سعي كند در مقابل خواست سفارش دهند‏ه‏ وي را بفريبد.
‏از يكسو آينده خواست‏‌‏ها و روحيات يك جامعه است و از سوي ديگر در شكل گرفتن اين خواستها و روحيات نقشي سازنده دارد كه در مجموع كاري است خطير و پرمسئوليت. پوستر خوب و بد، پوستر تجاري و فرهنگي، اينها تقسيم‏‌‏بندي‏‌‏هايي است كه مرزهايي كاملاً نامشخص و مبهم دارد.
‏پوستر فرهنگي خبر از يك رويداد ‏فرهنگي مي‏‌‏دهد. گشايش يك نمايشگاه‏ ‏، ‏نمايش يك تئاتر برپايي يك كنفرانس و غيره. در اينجا پوستر كمتر دروغ مي‏‌‏گويد. آنچه نوشته مي‏‌‏شود اطلاعاتي است دربارة زمان، مكان و موضوع رويداد، تصوير يا صرفاً جنبة تزئيني دارد و يا به نحوي با موضوع مرتبط است. مثلاً تابلويي از آن نمايشگاه صحنه‏‌‏اي از تئاتر و چهره‏‌‏اي از سخنران … و حال آنكه پوستر تجاري در صدد جلب مشتري است‏. مي‏‌‏تواند دروغ بگويد، بفریبد‏ كسي هم معترض آن نباشد و در ساخت هر ‏كدام از انواع پوسترها، پوسترساز‏ بايد با آگاهي بر روي تكنيك‏ ،‏ كار خود را ارائه كند. اين آگاهي تكتيك نكته پراهميتي است چرا كه در ساخته شدن يك پوستر نقش اساسي ايفا مي‏‌‏كند. و ضوابط ديگري هم در ساخته شدن يك پوستر تأثير مي‏‌‏گذارد و آن هم جامعه قانون. سياست و به طور كلي فرهنگ و تمدن در آن تأثير مي‏‌‏گذارند.
‏پوستر در كشوري همچون لهستان هنوز به گويندة دروغگوي توليد كننده تبديل نشده است. چرا كه هنوز جامعه چنين توقعي از او ندارد و پوستر فيلم در اين كشور در خدمت آگاهي دادن از يك رويداد فرهنگي و هنري است و جز آنكه نمايش فيلمي را اعلام كند و اطلاعاتي درباره نوع و حال و هواي آن دهد كاري نمي‏‌‏كند. پوستر علامت اختصاري فيلم است و بايد راستگو باشد. هيچكس انتظار آن را ندارد كه يك پوستر به او دروغ بگويد يا قول چيزي را بدهد كه ‏در فيلم از آن خبري نيست.
‏3
‏فصل ‏دوم ‏–‏ شكل گيري پوستر
4
‏فصل ‏اول ‏–‏ تاريخچه پوستر در جهان
2
‏فصل ‏اول ‏–‏ تاريخچه پوستر
‏فصل اول : تاريخچه پوستر
‏ـ تاريخچه پوستر در جهان
‏ـ تاريخچه پوستر در ايران

 

دانلود فایل