تحقیق جذب سپرده ها ( ورد) 💯

دانلود تحقیق جذب سپرده ها ( ورد) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق جذب سپرده ها ( ورد)

تحقیق-جذب-سپرده-ها-(-ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 43 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏دانشگاه آزاد اسلامي واحد ابهر
‏موضوع‏:
‏بررسی رابطه قیمت تمام شدۀ جذب سپرده های مؤثر و درآمد حاصل از آنها
‏بررسی رابطه قیمت تمام شدۀ جذب سپرده های مؤثر و درآمد حاصل از آنها در بانک …… و شعبه ……… و شهر …….
‏لیلا اکبر پور ‏–‏ مدیر عامل بانک سینا در سالروز اخذ مجوز این بانک از بانک مرکزی در نشتی مطبوعاتی برنامه های راهبردی ‏بانک سینا در سال ‏89 را تشریح کرد.
‏عبدالناصر ‏همتی سال 88 را برای بانک سینا سالی مهم عنوان کرد و گفت : تمام زیر ساخت های لازم برای فعالیت یک بانک ‏در سال 88 آماده شد و بانک سینا در دوره جهش قرار گرفته است.
‏همتی برنامه ‏راهبردی بانک سینا در سال 89 را در شش محور کلی، ارائه محصولات رقابتی، گسترش فعالیت بانکداری الکترونیک و بین الملل، بهینه سازی و استقرار شعب بیشتر در پایتخت، توسعه ‏منابع انسانی، بهره برداری از واحد توسعه و تحقیقات و توسعه سیستم های بانکداری متمرکز با تأکید بر امنیت فعالیت های بانکی تشریح کرد.
‏3
‏هر چند ‏حفظ سهم 6/ 1 درصدی بانک سینا از بازار پولی کشور و سهم 6 درصدی از بازار بانک های خصوصی را با توجه به ورود بانک های تازه تأسیس امری دشوار دانست، اما این قول را به سهامداران داد که ضمن حفظ بازار، ‏این سهم را به 9/1 درصد افزایش دهد. همتی با توجه به اینکه سال 88 هنوز به پایان نرسیده است، براساس برآورد عملکرد سال مالی 88 ‏سود خالص بانک سینا 646 ‏میلیارد ریال و سود ویژه این بانک را 791 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : 70 درصد از تسهیلات ‏پرداختی بانک سینا به صورت مشارکتی و 30 درصد دیگر به صورت مبادله ای برای آحاد مختلف مردم و بخش خصوصی کشور اعطا شده است. همتی افزود : با هدف افزایش منابع و حفظ نسبت کفایت سرمایه مناسب، سال آینده سرمایه 200 میلیارد تومانی بانک سینا 50 درصد افزایش خواهد یافت که این افزایش از دو محل اندوخته قانونی (به میزان اندک) و آورده نقدی سهامداران خواهد بود.
‏همتی با یادآوری اینکه مؤسسه مالی و اعتباری ‏سینا با 20 سال سایقه فعالیت، ‏اسفند سال گذشته مجوز ‏فعالیت بانکداری خود را از بانک مرکزی دریافت کرد، با این اتفاق تغییرات ساختاری لازم انجام شد تا به بانکی تمام عیار تبدیل شود، ادامه داد : تا پایان ‏سال گذشته درآمدهای بانک از طریق پرداخت تسهیلات و سپرده گیری بود، اما از سال جاری درآمدهای بانک متنوع شده و وارد چرخه بانکداری شده ایم.
‏3
‏وی با بیان اینکه ‏طی 2 سال گذشته درگیر اصلاحات ساختاری در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیکی و همچنین ایجاد ساختار مالی و نیروی انسانی مرتبط بودیم، اظهار داشت : سال 88 سال مهمی برای بانک سینا بود؛ چرا که حداقل های بانک آماده شده و طی آن ساختار بین المللی، بانکداری الکترونیکی، بهینه سازی شعب و شفافیت ساختار مالی انجام شد تا زمینه رقابت این بانک ‏با سایر بانک ها فراهم شود. او تعداد سپرده گذاران ‏بانک سینا را 2 میلیون و 200 هزار حساب اعلام کرد و گفت : ‏منابع مالی این بانک با افزایش 20 درصدی به 30 هزار میلیارد ریال و تسهیلات آن به 23 هزار میلیارد ریال رسیده است، همچنین ‏با تودیع سپرده قانونی، سودآوری بانک با 20 درصد افزایش مواجه شد و سود هر سهم آن در آبان ماه به 323 ریال رسید. این در حالی است که این پیش بینی سود در پایان ماه یازدهم امسال محقق شد.
‏وی با بیان اینکه بهینه سازی 90 درصد از 260 شعبه بانک ‏سینا انجام شده و 80 درصد از شعب بانک در شهرستان و 20 درصد در تهران مستقرند به 6 استراتژی بانک سینا در 3 سال آینده اشاره کرد و گفت : ارائه محصولات رقابتی و افزایش کیفیت
‏5
‏خدمات، گسترش فعالیت های الکترونیکی ‏و بین المللی، بهینه سازی استقرار شعب، توسعه منابع انسانی با توجه به تغییر ماهیت ‏فعالیت ها، پژوهش و تحقیقات و توسعه سیستم های بانکداری متمرکز با تأکید بر اهمیت فعالیت بانکداری الکترونیکی از جمله برنامه های بانک سینا در 3 سال آینده است.
‏همتی حجم مطالبات از سر رسید گذشته و معوف بانک سینا را 12 درصد تسهیلات پرداختی عنوان کرد و گفت : تا پایان امسال این رقم به 10 ‏درصد کاهش می یابد؛ ضمن آنکه بانک سینا در مقابل تسهیلات پرداختی وثابق ‏محکمی دریافت کرده است.
‏همتی ‏با بیان اینکه عمده وام های ارائه شده در بخش مسکن و تولید بوده و با مشتری مدارا ‏می شود، در رابطه با بهای تمام شده پول ‏در بانگ سینا نیز خاطرنشان کرد : این متغیر را برای حفظ فضای رقابتی نمی توان اعلام کرد، اما بهای تمام شده پول در بانک های خصوصی بین 18 و 19 درصد است.
‏این مقام ‏مسؤول ‏در بانک سینا در ادامه اظهارات خود به مالکیت 65 درصدی بنیاد مستضعفان از این بانک اشاره کرد و گفت : ‏طبق تفاهم نامه ای که با بانک مرکزی به امضا رسیده به تدریج و در بازه زمانی 7 تا 8 ماهه آتی، درصدهایی از مالکیت 65 درصدی بنیاد به تدریج و به صورت بلوکی در بورس عرضه خواهد شد تا مفاد قانونی رعایت شود.

 

دانلود فایل