تحقیق تنیس 100 ص ( ورد) 💯

دانلود تحقیق تنیس 100 ص ( ورد) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق تنیس 100 ص ( ورد)

تحقیق-تنیس-100-ص-(-ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 123 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏موضوع تحقیق:
‏فهرست مطالب
‏عنوان:
‏اهمیت ورزش
‏تاریخچه تنیس
‏تنیس
3
‏آموزش ذهنی و روانی برای مسابقات
‏مهارت های تنیس
‏قوانین و مقررات تنیس
‏استراتژی و تاکتیک در تنیس
‏اصطلاحات ورزش تنیس
‏تغذیه مناسب درورزش تنیس
‏پیشگیری از آسیب های ورزش تنیس
‏بیومکانیک تنیس
‏آگاهی و اطلاعات اثر بخش در تنیس
‏منابع
‏- ‏اهمیت ورزش
‏امروزه ‏ورزش ‏یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه زیادی به اشکال ‏گوناگون با آن سرو کار دارند. برخی از مردم، ‏ورزشکار حرفه ای ‏اند و گروهی ‏ورزشکار آماتور . ‏گروهی طرفدار و علاقه مند ‏به ورزش و دیدن برنامه ها، مسابقات و نمایش های ورزشی بوده، وعده ای نیز از راه ‏ورزش امور زندگی خویش را می گذرانند.
‏وزارتخانه ‏ها و ادارات ورزشی فراوانی تاسیس ‏شده و مخارج زیادی صرف ورزش ، ساختن ‏استادیوم ‏ها، مجتمع ها و ‏باشگاه های ورزشی ‏و نیز تهیه وسائل و لباس ‏های ورزشی و یا تماشای
3
‏مسابقات ورزشی ‏می شود. بخش های قابل توجهی ‏از برنامه های ‏تلویزیون ‏، ‏رادیو ‏، ‏مجلات ‏و سایر رسانه های گروهی، به ورزشی و ‏اخبار ورزشی اختصاص دارد و خلاصه ورزش یکی از اموری است که در جهان به صورت جدّی ‏مطرح بوده و از جهات مختلف دارای اهمیت می باشد، از جمله:
‏امروزه یکی از مشکلات جامعه بشری، مساله بی کاری و عوارض ناشی از آن است. بی ‏کاری، به ویژه برای نوجوانان و جوانان و به خصوص در ایام تعطیلات تابستانی مدارس و ‏مراکز آموزشی، بسیار خطرناک و مضرّ است و باید با آن مبارزه شده ، یا به نحوی اوقات ‏بی کاری را پر نمود که مفید بوده و یا لااقل مضر نباشد. بسیاری از انحرافات، از ‏قبیل: اعتیاد به مواد مخدر، دزدی و ایجاد مزاحمت، دعواها و درگیری های خیابانی، ‏انحرافات جنسی و … زاییده بی کاری و ولگردی است.
‏مرحوم شهید مطهری در ‏کتاب تعلیم و تربیت در اسلام، مطلبی تحت عنوان “‏زن و غیبت” ‏دارد و می فرماید:
“‏زن ها در ‏قدیم مشهور بودند که زیاد غیبت می کنند. شاید این به عنوان یک خصلت زنانه معروف شده ‏بود که زن طبیعتش این است و جنساً غیبت کن است؛ در صورتی که چنین چیزی نیست، زن و ‏مرد فرق نمی کنند. علتش این بود که زن
5
‏–‏ مخصوصاً زن های متعیّنات، زن هایی که کلفت ‏داشته اند و در خانه، همه کارهایشان را کلفت و نوکر انجام می دادند- هیچ شغلی و هیچ ‏کاری، نه داخلی و نه خارجی نداشت، صبح تا شب باید بنشیند و هیچ کاری نکند. کتاب هم ‏که مطالعه نمی کرده و اهل علم هم که نبوده، باید یک زن هم شان خود پیدا کند، با آن ‏زن چه کند؟ راهی غیر از غیبت کردن به رویشان باز نبوده، و این برایشان یک امر ضروری ‏بوده؛ یعنی اگر غیبت نمی کردند، واقعاً بدبخت و بی چاره بودند.”
‏شاید به واسطه ‏جلوگیری از همین عوارض سوء بی کاری باشد که می بینیم در اسلام از “کار و انسان ‏شاغل” بسیار تجلیل شده است. احادیث فراوانی در این زمینه وارد شده که توجه شما را ‏به برخی از آن احادیث جلب می نمایم:
‏امام علی علیه السلام فرمود:
‏اِنَّ ‏اللّهَ یُحِبُّ المُحتَرِفَ الاَمینَ؛
‏خداوند، انسان امینی را که دارای ‏حرفه است (و به آن اشتغال دارد) دوست می دارد.
‏رسول خدا صلی علیه واله فرمود:
‏اَلکادُّ لِعِیالِهِ کَالمُجاهِدِ فی سَبیلِ اللهِ؛
‏کسی که خود را ‏برای اداره زندگی اش به مشقت می اندازد، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می کند.
‏بدون شک، مردم و کشور باید در پی ایجاد کار و اشتغال سالم

 

دانلود فایل