تحقیق بانكداري الكترونيك بانك مسكن 💯

دانلود تحقیق بانكداري الكترونيك بانك مسكن باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق بانكداري الكترونيك بانك مسكن

تحقیق-بانكداري-الكترونيك-بانك-مسكنلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 85 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

13
Top of Form
 ‏بانكداري الكترونيك بانك مسكن ‏:
‏ 
‏همايش سامانه هاي متمرکز ( فرصت ها، چالش ها وفرهنگ سازي) با حضور مديرعامل بانک، اعضاي هيات مديره ، مسوولان حوزه IT‏ مستقردرادارات ، مدير امور استانها و مناطق و مديريت هاي سراسر کشور درمحل مجتمع آموزشي رفاهي چادگان درخردادماه سال جاري برگزارشد.
‏دراين همايش دوروزه مسوولان حوزه IT‏ بانک طي سخناني به تشريح اقدام هاي انجام شده درحوزه بانکداري الکترونيک وبرنامه هاي پيش رو پرداختند.
‏همچنين دراين همايش روساي ادارات فناوري اطلاعات، خدمات نوين وآمار واطلاعات به همراه کارشناسان خود درقالب برگزاري پانل به مشکلات وسوال هاي مطرح شده ازسوي نمايندگان مناطق پاسخ دادند.
15
‏گفتني است اين گردهمايي سومين همايش بانکداري الکترونيک بانک مسکن طي سال‌هاي اخير محسوب مي شود.
‏عضو هيات مديره:
‏با پيشـرفت بانكـداري الكترونيك نياز به شعب بزرگ كاهش مي‌يابد
‏درسومين همايش IT‏ عضو هيات مديره به تحليل عملکرد بانک در حوزه بانکداري الکترونيک درسال 87 وبررسي مسايل مربوط به اين حوزه پرداخت.
‏به گزارش خبرنگار ما، در اين همايش پس از سخنان محمدرضا سمايي -معاون اداره فناوري اطلاعات- در خصوص اهداف برگزاري اين سمينار، غلامحسين حسنخاني- عضوهيات مديره- با تشكر از تمامي همكاران بانك كه در تحقق برنامه‌هاي بانكداري الكترونيك تلاش نموده‌اند، برگزاري اين گردهمايي را فرصتي براي تبادل اطلاعات ميان کارکنان وآشنايي مسوولان با مسايل و مشکلات حوزه بانکداري الکترونيک دانست.
‏وي درتشريح عملکرد بانک در سال 87 دربخش IT‏، پس از ارايه آماري از جذب منابع در حساب‌هاي مختلف بيان داشت: پس از راه‌اندازي حساب جاري متمرکز تحت عنوان رهيافت در نيمه دوم سال گذشته بين عملکرد مديريت‌هاي شعب در افتتاح حساب جاري تفاوت زيادي وجود داشت.
16
‏حسنخاني افزود: شايد سيستم جاري متمرکز با مشكلاتي روبرو بود اما آمار مطلوب برخي از مديريت‌ها اين موضوع را نشان مي‌دهد که تلاش کارکنان درخصوص جذب حساب جاري موثربوده واميدواريم ساير مديريت‌ها نيز با رفع مشکلات خود دراين خصوص فعال‌تر عمل نمايند.
‏عضو هيات مديره تصريح کرد: با تمهيداتي که درسايت وسيستم‌ها انديشيده شده مشکل جاري متمرکز اشخاص حقوقي رفع شده است واز اين پس مديريت‌ها مي توانند دراين بخش نيز به بازاريابي و ارايه خدمات به مشتريان بانک بپردازند.
‏وي تصريح کرد: درحال حاضر درحدود 13 درصداز حساب‌هاي مشتريان به صورت الکترونيکي وبه صورت کارت سرويس‌دهي مي‌شود که اميدواريم تا پايان سال 88 با اجراي حساب‌هاي متمرکز در آمار مانده حساب‌ها تغييرات مطلوبي را شاهد باشيم.
‏عضوهيات مديره بانک با بيان اينکه بانک مسکن با 221 هزارميليارد ريال مانده تسهيلات پس از بانک‌هاي ملي وملت در رتبه سوم قرار دارد بيان کرد: تعداد تسهيلات کارتي که درحساب صندوق پس انداز صادر شده است 247 هزار فقره ومانده اين تسهيلات 24 هزار ميليارد است که اين نشان مي‌دهد تنها 11 درصد ازتسهيلات به صورت متمرکز وکارتي است واز لحاظ مبلغ تنها يک درصد از تسهيلات را شامل مي‌شود.
16
‏وي ادامه داد: اگر تسهيلات مشارکت که به صورت متمرکز اجرا مي‌شود را نيز به اين درصد اضافه کنيم درمجموع حدود 15 درصد از تسهيلات بانک مسکن به صورت متمرکز سرويس‌دهي مي‌شود؛ که اميدواريم با برنامه‌اي که براي صدور کارت و اهدافي که براي سال 88 درنظر گرفته شده‌است بتوانيم تا پايان سال دراين زمينه تحول مطلوبي داشته‌باشيم.
‏حسنخاني با بيان اينکه 78 درصد تعداد و84 درصد مبلغ تسهيلات بانک فروش اقساطي است خاطر نشان کرد: اگر ما بتوانيم پرداخت اين اقساط را با استفاده از ابزار الکترونيک سامان‌دهي کنيم يک تحول شاخص رادربخش IT‏ به وجود آورديم واين مهم‌ترين بخش کار ما در حوزه بانکداري الکترونيک مي‌باشد.
‏عضو هيات مديره درادامه سخنان خود با اشاره به آمار اقساط معوق در بانک گفت: درپايان سال 87 به ميزان 6 هزار ميليارد اقساط معوق داشتيم ومشکلي که در اين بخش به IT‏ باز مي‌گردد اين است که دربانک نمي‌توان اقساط معوق، سررسيد گذشته ومشکوک الوصول را به‌صورت روزانه وسيستمي سند زد وآمار به صورت ماهانه است وحتي برخي از شعب ثبت معوق وسررسيد گذشته ومشکوک الوصول مشارکت مدني را انجام نمي‌دهند واعدادي که اعلام مي شود آمار درستي نيست.

 

دانلود فایل