تحقیق انواع اتصالات جوش و پيچ 💯

دانلود تحقیق انواع اتصالات جوش و پيچ باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق انواع اتصالات جوش و پيچ

تحقیق-انواع-اتصالات--جوش-و-پيچلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 76 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏پيش مقدمه:‏
‏تاريخ هوانوردي ‏
‏در12 نوامبر 1894 لورنس هارگريو مخترع استرايهاي کايتهاي مربعي با اتصال چهار کايت به يکديگر و نصب يک صندلي به آنها توانست تا ارتفاع 16 پايي پرواز کند او به افراد شکاک ثابت نمود که مي توان يک پرنده ايمن و با ثبات ساخت و راه را براي ديگر مخترعان و پيشگامان باز کرد.
‏کايت طراحي شده توسط هارگريو با نسبت به پسا بهبود يافته اش نمونه تئوريکي از يک بال را فراهم آورد و راه را براي نخستين هواپيماهاي آمريکايي و اروپائي هموار کرد. در دهه 1890 شمار کمي از مخترعان و دانشمندان در حال آزمايش نظريه ها و علم نو پاي هوانوردي بر روي هواپيماها بودند پيشگام اين افراد هارگريو بودکه يک محقق و ستاره شناس با استعداد و مخترعي کار آزموده بود.
2
‏بيشتر زن‏د‏گي خود را در راه ساختن ماشيني صرف کرد که بتواند پرواز کند او به ارتباط آزاد در جامعه علمي معتقد بود واختراعاتش را ثبت نکرد در عوض نتايج آزمايشهايش را به طور گسترده اي منتشر نمود.
‏نخستين وسيله پرنده موفق سه مفهوم هوايي را با هم ترکيب مي کرد که توسط هارگريوتوسعه داده شده بود . (قسمت مرکزي بال سلولي شکل ،سطح و يک لبه حمله ضخيم ماهيواره) برادران رايت از طريق سالنامه هاي هوانوردي به آزمايشهاي هارگريو دست يافتند .
‏ آلبرتوسانتوس دو مونت نخستين اروپايي بود که يک وسيله سنگين‏ ‏تر از هواپيما راپرواز داد. اين وسيله از کايتهاي هارگريو گرفته شده بود زماني که گابريل ويژن نخستين دسترسي براي مصارف تجاري را بر پايه سطوح بر ازاي کايتهاي هارگريو ناميد.
4
‏اکتا و چانوت در سال 1983 نوشت: اگر تنها يک نفر باشد که بيشتر از ديگران شايستگي کسب موفقيت در پرواز را داشته باشد، ‏اولورنس هارگريو است.
‏ولي هارگريو هرگز مساله نسبت توان به وزن را حل نکرد . طرح سال 1902 او را از روي طرح الي بازسازي کردند و موتور انتخابي هارگريو را با يک موتور جديد جانشين نمودند هواپيما پرواز کرد.
‏گذري بر طراحي هواپيما ي ارباس هواپيما ي ارباس نسل جديدي از هواپيما هاي جهت توربوپراپ چهار موتوره ترابري هوايي نظامي به شمار مي آيد .
‏گمان مي رود موسسه جنگ افزاري بين دولتي اروپايي که به نمايندگي از 9کشور سهيم در اين برنامه بزرگ (کشورهاي آلمان ، فرانسه ،اسپانيا ،ايتاليا ،انگليس ،ترکيه،لوکزامبورگ ،بلژيکو پرتغال )اداره آن را به عهده خواهد داشت . در پي دريافت سفارش قطعي 229 فروند هواپيما به پيمانکار اصلي خود يعني شرکت جديد نظامي ارباس چراغ سبز نشان بدهد. بخش هواگردهاي ترابري نظامي مسووليت صنعتي آن را به عهده خواهد داشت .
4
‏در حالي که سن پابلو ،نزديک سويل در اسپانيا محل مونتاژ ،آزمايش و تحويل اين هواپيما ي جديد ترابري هوايي 130 تني خواهد بود که مي تواند 25 تن باررادر يک مسافت 5500 کيلوگرمي با سرعت 72/0 ما‏يل‏ حمل کند.
‏به گفته يکي از مهندسان دست اندرکار برنامه سامانه پرواز با فرامين الکتريکي وسامانه بارگيري پيشرفته اين هواپيما توانايي انجام گسترده وسيعي از عمليات‏ ‏رابراي ان فراهم کرده اند که پشتيباني لجستيکي اهداف انسان دوستانه و حمل و نقل سربازان از جمله انها هستند وزن برخاست بيشينه برابر5/116 تن در شکل ترابري و 130 تن در شکل پشتيباني لجستگي آن است بنابراين مي توان آن راهواپيمايي بزرگتر و توانمندتر از 130 و کوچکتر و کم هزينه تر 17 دانست.

 

دانلود فایل