تحقیق استانداردهاي سيم و کابل 💯

دانلود تحقیق استانداردهاي سيم و کابل باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق استانداردهاي سيم و کابل

تحقیق-استانداردهاي-سيم-و-کابللینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 49 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏فهرست:
‏مقدمه
‏1-خلاصه طرح
‏2-تعريف محصول
‏3-کاربرد محصول
‏4-کالاي رقيب و جانشين
‏5-بررسي بازار
‏6-بررسي هاي فني
‏7-بررسي تکنولوژي هاي مختلف
‏8-ظرفيت توليد
‏9-زمين
‏10-محوطه سازي
‏11-ماشين آلات خط توليد
‏12-تاسيسات عمومي و تجهيزات با مشخصات فني آنها
‏13-وسايل حمل و نقل داخل و خارج کارخانه
‏14-مواد اوليه و بسته بندي براي محصولات
‏15-هزينه آب و برق و سوخت مصرفي
‏16-برآورد هزينه تعميرات و نگه داري
‏17-برآورد حقوق و دستمزد و نيروي انساني
‏18-هزينه هاي سرمايه اي
‏19-هزينه هاي قبل از بهره برداري
‏20-برآورد سرمايه در گردش
‏21-برآورد هزينه استهلاک
‏22-هزينه هاي توليد ساليانه
‏3
‏مقدمه:
‏با توجه به توسعه سريع و روز افزون علم و تکنولوژي در سال هاي اخير نحوه زندگي در جوامع بشري تحولات چشم گير و قابل توجهي يافته است.
‏از مهم ترين اين پديده ها که امروزه به طورمستقيم در زندگي قالب ساکنان کره زمين تأثير گذاشته ،بايد از نيروي الکتريسته نام برد،نيرويي که باعث روشنايي شبها گرديده،نيرويي که به کمک آن بشر مي تواند خيلي سريع اطلاعات و تصاويري را از نقطه اي به نقطه ديگر انتقال دهد،نيرويي که به حرکت در آورنده ء چرخهاي عظيم صنعت وسايل نقل وانتقال بزرگ از قبيل مترو و هزاران وسيلهء ديگر گرديده،تا زندگي بشر را راحت تر و تواءم با آسايش بيشتر نمايد.
‏4
‏محصولي که جهت توليد در اين واحد در نظر گرفته شده ،سيم روکش دار و کابل 1000 ولت مي باشد که جهت انتقال نيروي برق از مراکز توليد تا داخل منازل و اتصال به وسايل برقي به کار مي رود.

‏استانداردهاي سيم و کابل
‏استاندارد اجباري
‏سيم و کابل،همانند کالاهاي ديگري که ميتواند ايمني مصرف کننده را بطور جدي با خطر مواجه سازند،در طبقه بندي کالاهايي قرار دارد که مي بايست داراي استاندارد اجباري باشد.
‏استاندارد سيم و کابل د رسال 1349 بر مبناي استاندارد هاي بين المللي تهيه و تدوين شده و اجراي آن ‏از تير ماه 1352 اجباري گرديد.استاندارد مزبور که به شماره 607 شناسايي مي شود. پس از گذشت 20 سال اينک در مراحل تجديد نظر قرار گرفته است. اين استاندارد فقط به سيم و کابلهاي روکش شده با پي وي سي است.عدم امکانات لازم جهت کنترل اجرا و پيگيري در موسسه استاندارد وتحقيقات صنعتي ايران سبب شده است که انواع کابل هاي آلومينيومي،سيم و کابل هاي مخابراتي و سيم هاي سيم پيچي ،به رغم وجود استاندارد ملي مشمول استاندارد اجباري مي باشند.
‏4
‏در ميان 42 کارگاه شناسايي شده توليد کننده سيم کابل ،در حال حاضر فقط 12 کارخانه داراي پروانه به کاربرد علامت استاندارد هستندو 30 کارخانه ديگر توليدات خود را بدون مهر استاندارد عرضه مي کنند،جدول (1) نام ونشان کارخانه هاي مذ بور مشخص ساخته است .
‏در تاريخ شروع اجراي اجباري استاندارد، تنها2 کارخانه کابل سازي و 2 کارخانه انواع سيم در ايران مشغول فعاليت بودند.
‏توان استاندارد 607
‏در استاندارد سيم وکابل با پوشش پي وي سي در مجموع 16 آزمون مختلف پيش بيني شده است که با انجام آنها خواص گوناگون و با اهميت سيم و کابل نظير استقامت الکتريکي،و ضخامت عايق،خصوصيات غلاف کابل ،ابعاد و غيره مورد بررسي قرار مي گيرد.‏ گزارشي که اساس آزمونهاي استاندارد ملي سيم کابل را تشکيل مي دهد همانند ساير استاندارد ها با کد هاي مشخص براي انواع کالاها مشخص شده است که عبارتنند از :

 

دانلود فایل