تحقیق آفات کشاورزی 💯

دانلود تحقیق آفات کشاورزی باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق آفات کشاورزی

تحقیق-آفات-کشاورزیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 113 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏پیشگفتار
‏به حکم وظیفه جهت ارائه تحقیق به موضوعات مخلتفی فکر کردم ولی خوشبختانه در نهایت حکم وظیفه جای خود را به حکم علاقه داد و بیش از همه سه موضوع نظرم را به خود جلب کرد ‏–‏ جمع آوری اطلاعات در مورد پرورش و نگداری گلهایی که قدمت داشته و از کودکی علاقه زیادی به آنها داشتم.
‏مبارزه بیولوژیکی با آفات کشاورزی
‏ احیای کویر
‏ در رابطه با موضوع اول جز در چند مورد مطالب زیادی نیافتم.
‏در مورد موضوع دوم هیچ چیز نیافتم
‏در رابطه با موضوع آ‏خ‏ر‏ موفق‏ به یافتن مطالبی در سایت های اینترنتی و چند کتاب البته نه چندان جدید شدم که خوشبختانه از نظر نحوه نگارش و ارائه مطالب بسیار خوب و حتی به کتب جدید نیز ارجحیت داشتند. بنابراین
‏2
‏حین‏ موضوع را اصل قرار داده و به جمع آوری اطلاعات در این زمینه پرداختم. البته چون به مطالب جامعتری دست یافتم احیا( عمران) کویر را بخشی از تحقیق قرار داده و‏«‏ ‏خ‏اک و ما‏»‏ را جهت عنوان کلی درنظر گرفتن که شامل دو بخش‏«‏ خاک را دریابیم‏»‏ و‏«‏ عمران کویر‏،‏ شور شیرین‏»‏ می باشد. امیدوارم که مورد تأئید استاد گرامی نیز قرار گیرد.
‏3
‏بخش اول
‏خاک
‏را
‏دریابیم
‏5
‏ ‏آغازه
‏ زم‏ی‏ن که خود به ظاهر جماد و بی جان می نماید پناهگاه موجودات زنده و منشأ روی‏ش‏ و بالند‏کی‏ و بستر و زیست گاه امن گیاهان و جانوران و انسان بوده و از آنچه را که در اختیار داشته و دارد به موقع و ب‏ه ‏اندازه و با کمال سخاوت به هر خواهنده ای هدیه کرده و می کند.
‏ و اما انسان!
‏با کمال تأسف باید گفت که انسان امروزی در مقابل دریافت تمامی هدایای بی دریغ ‏زمین‏ ‏که خود شعاع‏ی از لطف و رحمت پروردگارند، جز فقر و نابودی ارمغانی برای آن نداشته و باخودخواهی، کوته نظری، لحظه نگری و بی توجهی به چشم انداز دور عملکرد غیر عادلانه و غیرمنطقی خود نه تنها داشته های زمین را به نابودی کشانده بلکه عدم سلامت جهانی را نیز در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بهداشتی عاید بشر کرده است. والحق نیز اندیشیدن به منافع آنی و نادیده گرفتن عواقب آن در ر درازمدت نتیجه ای جز این نباید داشته باشد. پس بیائیم همه با هم دست به سوی آن یکتای لطیف بلندکرده و از او بخواهیم که انسان را از این هم

 

دانلود فایل