تحقیق آئين كار پاستوريزاسيون غذاهاي با اسيديته بالا و غذاهاي اسيدي 18ص 💯

دانلود تحقیق آئين كار پاستوريزاسيون غذاهاي با اسيديته بالا و غذاهاي اسيدي 18ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق آئين كار پاستوريزاسيون غذاهاي با اسيديته بالا و غذاهاي اسيدي 18ص

تحقیق-آئين-كار-پاستوريزاسيون-غذاهاي-با-اسيديته-بالا-و-غذاهاي-اسيدي-18صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 16 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏آئين كار پاستوريزاسيون غذاهاي با اسيديته بالا و غذاهاي اسيدي
‏ 
‏ 
‏ 
‏آشنايي با موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران
‏موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران به موجب قانون، تنها مرجع رسمي كشور است كه عهده دار وظيفه تعيين، تدوين و نشر استانداردهاي ملي(رسمي) مي‏‏‏باشد.
‏تدوين استاندارد در رشته‏‏‏هاي مختلف توسط كميسيون‏‏‏هاي فني مركب از كارشناسان موسسه ، صاحبنظران مراكز و موسسات علمي، پژوهشي، توليدي و اقتصادي آگاه و مرتبط با موضوع صورت مي‏‏‏گيرد. سعي بر اين است كه استانداردهاي ملي، درجهت مطلوبيت‏‏‏ها و مصالح ملي و با توجه به شرايط توليدي، فني و فن آوري حاصل از مشاركت آگاهانه و منصفانه صاحبان حق و نفع شامل:
‏توليد كنندگان، مصرف كنندگان، بازرگانان، مراكز علمي و تخصصي و نهادها و سازمان‏‏‏هاي دولتي باشد. پيش نويس استانداردهاي ملي جهت نظرخواهي براي مراجع ذينفع و اعضاي كميسيون‏‏‏هاي فني مربوط ارسال مي‏‏‏شود. و پس از دريافت نظرات و پيشنهادها در كميته ملي مرتبط با آن رشته طرح و درصورت تصويب به عنوان استاندارد ملي(رسمي) چاپ و منتشر مي‏‏‏شود.
‏پيش‏‏‏نويس استانداردهايي كه توسط موسسات و سازمان‏‏‏هاي علاقمند و ذيصلاح و با رعايت ضوابط تعيين شده تهيه مي‏‏‏شود نيز پس از طرح و بررسي در كميته ملي مربوط و درصورت تصويب، به عنوان استاندارد ملي چاپ و منتشر مي‏‏‏گردد. بدين ترتيب استاندارهايي ملي تلقي مي‏‏‏شود كه بر اساس مفاد مندرج در استاندارد ملي شماره ‏«5‏»‏ تدوين و در كميته ملي مربوط كه توسط موسسه تشكيل مي
‏‏‏گردد به تصويب رسيده باشد.
‏موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران از اعضاء اصلي سازمان بين‏‏‏المللي استاندارد مي‏‏‏باشد كه در تدوين استانداردهاي ملي ضمن توجه به شرايط كلي و نيازمندي‏‏‏هاي خاص كشور، از آخرين پيشرفت‏‏‏هاي علمي، فني و صنعتي جهان و استانداردهاي بين‏‏‏المللي استفاده مي‏‏‏نمايد.
‏موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران مي‏‏‏تواند با رعايت موازين پيش‏‏‏بيني شده در قانون به منظور حمايت از مصرف كنندگان، حفظ سلامت و ايمني فردي و عمومي، حصول اطمينان از كيفيت محصولات و ملاحظات زيست محيطي و اقتصادي، اجراي بعضي از استانداردها را با تصويب شوراي عالي استاندارد اجباري نمايد. موسسه مي‏‏‏تواند به منظور حفظ بازارهاي بين‏‏‏المللي براي محصولات كشور، اجراي استاندارد كالاهاي صادراتي و درجه بندي آن را اجباري نمايد.
‏همچنين به منظور اطمينان بخشيدن به استفاده كنندگان از خدمات سازمان‏‏‏ها و موسسات فعال در ضمينه مشاوره، آموزش، بازرسي، مميزي و گواهي كنندگان سيستم‏‏‏هاي مديريت كيفيت و مديريت زيست محيطي، آزمايشگاه‏‏‏ها و كاليبره كنندگان وسايل سنجش، موسسه استاندارد اينگونه سازمان‏‏‏ها و موسسات را بر اساس ضوابط نظام تائيد صلاحيت ايران مورد ارزيابي قرار داده و در صورت احراز شرايط لازم، گواهي نامه تائيد صلاحيت به آنها اعطا نموده و بر عملكرد آنها نظارت مي‏‏‏نمايد. ترويج سيستم بين‏‏‏المللي يكاها، كاليبراسيون وسايل سنجش، تعيين عيار فلزات گرانبها و انجام تحقيقات كاربردي براي ارتقاي سطح استانداردهاي ملي از ديگر وظائف اين موسسه مي‏‏‏باشد.

‏ 
‏كميسيون استاندارد آئين كار پاستوريزاسيون غذاهاي با اسيديته بالا و غذاهاي اسيدي
 
‏رئيس
‏كرباسي – احمد
‏دكترا در ميكروبيولوژي غذايي
‏هيئت علمي دانشگاه شيراز
 
‏اعضاء
‏خديوي – اعظم
‏ليسانس صنايع غذايي
‏شركت كشت و صنعت كاريون
‏خردي – شكوه
‏ليسانس صنايع غذايي
‏اداره كل صنايع استان فارس
‏رفعتي – ذبيح‏‏‏اله
‏دكتر دامپزشك
‏اداره نظارت استان فارس
‏سرايي – جواد
‏ليسانس صنايع غذايي
‏شركت كشت و صنعت تيوندشت
‏سيمي – احمد
‏ليسانس صنايع غذايي
‏شركت يك و يك
‏صدري – علي اكبر
‏ليسانس تغذيه
‏اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان فارس
 
‏دبير
‏جزايري – مريم
‏فوق ليسانس صنايع غذايي و علوم تغذيه
‏اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان فارس

‏فهرست مطالب
‏ 
‏مقدمه
‏غذاهاي كنسروي با اسيديته پايين
‏غذاهاي كنسروي اسيدي
‏غذاهاي با اسيديته بال‏ا
‏آئين كار پاستوريزاسيون غذاهاي اسيدي و غذاهاي با اسيديته بالا و غذاهاي اسيدي
‏هدف
‏دامنه كاربرد
‏اصطلاحات و تعاريف
‏فرآيند حرارتي

 

دانلود فایل