بكارگیری محاسبه مولكولی با استاندارد رمزگذاری داده‌ها

بكارگیری محاسبه مولكولی با استاندارد رمزگذاری داده‌ها

بكارگیری محاسبه مولكولی با استاندارد رمزگذاری داده‌ها

بكارگیری محاسبه مولكولی با استاندارد رمزگذاری داده‌ها

دسته بندی فیزیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات 27
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

*بكارگیری محاسبه مولكولی با استاندارد رمزگذاری داده‌ها*

لئونارد ام. المان، یاول دبلیو، كی، روتمود، سام روئیس، اریك وینفری

آزمایشگاه برای علم مولكولی

دانشگاه كالیفرنیای جنوبی و

بخش علم كامپیوتری

دانشگاه كالیفرنیای جنوبی

محاسبه و انتخاب سیستمهای عصبی

موسسه تكنولوژی كالیفرنیا

اخیراً، بونه، دال ووس ولیپتون، استفاده اصلی از محاسبه مولكولی را در جمله به استاندارد رمزگذاری (داده‌ها) در اتحاد متحده توضیح دادند (DES). در اینجا، ما یك توضیح از چنین حمله‌ای را با استفاده از مدل استیگر برای محاسبه مولكولی ایجاد نموده ایم. تجربه‌ ما پیشنهاد می‌كند كه چنین حمله‌ای ممكن است با دستگاه table-top ایجاد شود كه بصورت تقریبی از یك گرم PNA استفاده می‌كند و ممكن است كه حتی در حضور تعداد زیادی از اشتباهها موفق شود:

مقدمه :

با كار آنها در زمینه DES بته، رانودرس ولیبتون [Bor]، اولین نمونه از یك مشكل علمی را ایجاد نمودند كه ممكن بود برای محاسبه مولكولی آسیب‌پذیر باشد. DES یكی از سیستمهای[1] Cryptographic می باشد كه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد آن یك متن رمزی 64 بیتی را از یك متن ساده 46 بیتی و تحت كنترل یك كلید 56 بیتی ایجاد می‌نماید.

در حالیكه این بحث وجود دارد كه هدف خاص سخت‌افزار الكترونیكی [Wi] یا سویر كامیپوترهای همسان بصورت گسترده، این امری می‌باشد كه DES را به یك میزان زمانی منطقی بشكند، اما به نظر می‌رسد كه دستگاههای متوالی قدرتمند امروزی قادر به انجام چنین كاری نیستند. ما كار را با بوته ان ال دنبال كردیم كه مشكل شكست DES را موردتوجه قرار داده بود و اخیراً مدل قویتری را برای محاسبه مولكولی پیشنهاد داده بود [Ro]. در حالیكه نتایج ما امید بخش بود، اما باید بر این امر تأكیدی نمودیم كه آسانی این امر نیز باید سرانجام در آزمایشگاه تصمیم گرفته شود.

در این مقاله، به اصطلاح ما محله متن ساده- متن رمزدار[2] مورد توجه قرار می‌گیرد و امید این است كه كلیدی كه برای عملكرد encryption (رمزدار كردن) مورد استفاده قرار می‌گیرد، مشخص شود. ساده‌ترین نظریه برای این امر، تلاش بر روی تمام كلیدهای 256 می‌باشد كه رمزسازی را برای یك متن ساده تحت هر یك از این كلیدها انجام دهیم تا متن رمزدار را پیدا نمائیم. به طور مشخص، حملات كار امر مشخص نمی باشد و در نتیجه یك نیروی كامل برای انجام آن در اینجا لازم است.

ما، كار خود را با توضیح الگوریتم آغاز كردیم تا حمله متن رمزدار- متن ساده را به منظور شكستن DES در یك سطح منطقی بكار بریم. این به ما اجازه می‌دهد تا عملكردهای اصلی را كه برای اجرا در یك دستگاه استیكر (Sticker) نیاز داریم و بعنوان یك نقشه مسیر برای آنچه كه باید دنبال كنیم عمل می‌كنند تشخیص دهیم.


[1] – Plain text- ciportext a Hack

[2] – سیستمهایی كه از علائم و اشكال رمز استفاده می كند.