بازیابی بین المللی دکتر حسینی پاور کامل
بازیابی بین المللی دکتر حسینی پاور کامل
دسته بندی | اقتصاد |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 3.232 مگا بایت |
تعداد صفحات | 295 |
دریافت فایل
بازیابی بین المللی دکتر حسینی پاور کامل
هدف كلی این فصل، آشنایی دانشجو با فرآیند بازاریابی بینالمللی و تفاوت آن با بازاریابی داخلی است. همچنین به دانشجو كمك میكند تا عضو بهتر و موفقتری در بازاریابی بینالمللی باشد. این هدف از طریق تهیهكردن اطلاعات در مورد اینكه چه اتفاقی در بازار بینالمللی میافتد و با كمك آنها در انتقال دانش در زمینه معاملات تجاری موفق به انجام میرسد.
از شما انتظار میرود پس از مطالعه این فصل بتوانید:
◄مفاهیم بازاریابی را تعریف كنید ◄بازاریابی بینالمللی را تعریف كنید. ◄تفاوت بازاریابی بینالمللی را با بازاریابی داخلی بیان كنید. ◄بازاریابی تطبیقی را شرح دهید. ◄بازاریابی بینالمللی و سطوح رقابت را شرح دهید. ◄عناصر مزیت استراتژیك را نام ببرید. ◄عوامل محیطی بازاریابی بینالمللی را شرح دهید.