بازیابی بین المللی دکتر حسینی پاور کامل

بازیابی بین المللی دکتر حسینی پاور کامل

بازیابی بین المللی دکتر حسینی پاور کامل

بازیابی بین المللی دکتر حسینی پاور کامل

دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3.232 مگا بایت
تعداد صفحات 295
برای فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

بازیابی بین المللی دکتر حسینی پاور کامل

هدف كلی این فصل،‌ آشنایی دانشجو با فرآیند بازاریابی بین‌المللی و تفاوت آن با بازاریابی داخلی است. همچنین به دانشجو كمك می‌كند تا عضو بهتر و موفقتری در بازاریابی بین‌المللی باشد. این هدف از طریق تهیه‌كردن اطلاعات در مورد اینكه چه اتفاقی در بازار بین‌المللی می‌افتد و با كمك آن‌ها در انتقال دانش در زمینه معاملات تجاری موفق به انجام می‌رسد.

از شما انتظار می‌رود پس از مطالعه این فصل بتوانید:

◄مفاهیم بازاریابی را تعریف كنید ◄بازاریابی بین‌المللی را تعریف كنید. ◄تفاوت بازاریابی بین‌المللی را با بازاریابی داخلی بیان كنید. ◄بازاریابی تطبیقی را شرح دهید. ◄بازاریابی بین‌المللی و سطوح رقابت را شرح دهید. ◄عناصر مزیت استراتژیك را نام ببرید. ◄عوامل محیطی بازاریابی بین‌المللی را شرح دهید.