انضباط ترافیکی 💯

دانلود انضباط ترافیکی باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

انضباط ترافیکی

انضباط-ترافیکیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 26 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم لله الرحمن الرحیم
انضباط ترافیکی
1- مخاطب ، تخلفات متعدد موتورسیکلت را بشناسد.
اهداف آموزشی
2- مخاطب ، نسبت به آگاهی ها،نگرش ها،ارزشها و هنجارها موتورسواران و نقشی که در کاهش نظم و امنیت شهر دارند شناخت پيدا كند.
3- مخاطب ، راه حلهای مناسب جهت جلوگیری و یا کاهش آسیب های موتورسیکلت را بداند.
4- مخاطب ،قوانين راهنمائي و رانندگي و مجازات مربوط به تخلفات موتورسيكلت را بهتر بشناسد
5- مخاطب ،آسيب هاي مربوط به موتورسيكلت را بشناسد.
طی سالهای اخیر تعداد وسائل نقلیه در طرح ها و مدلهای متفاوت و با اشکال مختلف افزایش یافته و متقابلاً با افزایش جمعیت ، باعث شلوغی فزاینده در شهرها و جاده ها گردیده است،از سوی دیگر آمار نرخ تصادفات تا 3 یا 4 برابر بیشتر شده و مسئولین را به فکر چاره اندیشی،پیشگیری و کاهش این آسیب ها انداخته است. جهت جلوگیری از آسیب هايی که برای شهروندان در این زمینه و خصوصاً در رابطه با موتورسیکلت ها پیش می آید بايد در دو محیط آموزش و برخورد به وسیله ي قانون و مقررات راهنمائی و رانندگی وارد عمل شویم. همچنين لازم است ضمن کنترل تولید و عرضه ي موتورسیکلت ، به فکر آموزش راکبان آن و ترویج فرهنگ استفاده از موتورسیکلت نيز باشیم.
ضرورت طرح موضوع :
ویژگی های تخلف موتورسواران به منزله نوعی انحراف
نسبی بودن انحراف با توجه به یک جامعه: بسیاری از اعمال و حرکات هستند که در یک جامعه مورد برخورد قرار می گیرند ولی در جامعه ای دیگر اهمیت موضوع فرق میکند.مثلا در ایران رانندگی از طرف راست بوده ولی در کشور انگلستان از سمت چپ میباشد.
نسبی بودن انحراف از نظر مکان: انجام برخی از اعمال در بعضی مکانها مجاز و در بعضی مکانها انحراف محسوب می شود.مانند حرکات نمایشی با موتورسیکلت که در محیط مسابقه و پیست های مربوطه اشکالی ندارد ولی در خیابانها و معابر شهری یک انحراف محسوب می شود

 

دانلود فایل