آزمایش دقت مسیر (گزارش کار روانشناسی تجربی) 💯

دانلود آزمایش دقت مسیر (گزارش کار روانشناسی تجربی) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

آزمایش دقت مسیر (گزارش کار روانشناسی تجربی)

آزمایش-دقت-مسیر-(گزارش-کار-روانشناسی-تجربی)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 2 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

1
‏آزمایش دقت مسیر (لرزش سنج‏ V‏ ‏پیرون)
‏هدف از انجام این آزمایش مطالعه دقت در ترسیم یک خط فضایی با یک حرکت آزاد است. دستگاه لرزش سنج‏ V‏ ‏پیرون یک زاویه فلزی درجه‏ ‏ بندی شده می باشد. بطوری که تماس قلم فلزی با دیواره های زاویه موجب برقراری جریان الکتریکی و بصدا در آمدن زنگ می شود.‏ ‏بسیاری از مهارت ها در جریان تمرین و تکرار افزایش می یابند بنابراین اگر کسی یک بار قبل از اشتغال و بار دیگر بعد از اشتغال به شغلی، مورد آزمون قرار گیرد، مسلماً نتایج یکسان نخواهد بود. پس مهارت های حرکتی ذاتی نیستند و با تمرین و تکرار قوی تر می شوند. برخلاف هوش که امری ذاتی است و با تمرین و تکرار بر مقدار آن افزوده یا کاسته نخواهد شد. در بسیاری از مشاغل مهارت حرکتی فاکتور مهم و با ارزشی در موفقیت شاغل در آن شغل و همچنین حتی موفقیت آن کارخانه می باشد از همین روست که نزد صاحبان مشاغل و سرمایه بسیار مهم است که چه کارمند یا کارگری را به کار گیرند. مثلاً کسی که می خواهد به عنوان تایپیست بصورت حرفه ای مشغول کار شود، باید دارای حرکت دست بسیار سریع باشد و این همان مهارت حرکتی است. این مثالی بسیار ساده و ملموس بود تا اهمیت مهارت های حرکتی معلوم گردد. در برخی مشاغل، مسئله حساس تر از این می باشد و نوع شغل به گونه ای است که با جان افراد سروکار دارد. مشاغلی مانند جراحی های پزشکی، ساخت تجهیزات خاص و حساس از جمله تجهیزات پروازی و … . بنابراین مسئله مهارت و دقت کارگران در این مشاغل بسیار مهم خواهد شد.
‏ 
‏توصیف آزمایش
‏وسایل آزمایش
‏یک زاویه فلزی که به چند صورت درجه بندی شده است و به نام لرزش سنج‏ V‏پیرون هم شناخته می شود که طول شاخک های آن 222 سانتی متر و فاصله آنها از یکدیگر بین 2 تا 12 میلی متر متغیر است، یک قلم فلزی برای ترسیم مسیر، زنگ اخبار برای اعلام خطا، کورنومتر.
‏راس زاویه، زنگ اخبار، قلم فلزی و منبع انرژی بصورت سری به هم وصل شده اند بطوریکه تماس قلم فلزی با دیواره های زاویه موجب برقراری جریان الکتریکی می شود و زنگ را به صدا در می آورد.
‏ 
‏اجرای آزمایش
‏کار آزمودنی این است که با قلم فلزی یک خط مستقیم در مسیر نیمساز زاویه رسم کند. به عبارت دیگر، آزمودنی باید بدون تماس با اضلاع زاویه از وسط آن شروع و تا راس نیمساز پیش رود.
‏حرکت دست باید ممتد و در مدت تقریباً 5 تا حداکثر 10 ثانیه انجام پذیرد.

 

دانلود فایل