پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات
پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 200 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 23 |
دریافت فایل
عنوان: دانلود پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات
دسته: مدیریت
تعداد اسلاید: 23 اسلاید
فرمت: پاورپوینت
این فایل شامل پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات بوده و بخشهای زیر را پوشش می دهد:
مقدمه
تعریف رفتار شهروندی سازمانی
انواع رفتار شهروندی سازمانی
ابعاد رفتار شهروندی سازمانی
رفتار شهروندی سازمانی و كیفیت خدمات
ارتباط میان رفتار شهروندی سازمانی كارمندان با ادراك مشتریان از كیفیت خدمات دریافت شده
رضایت شغلی و فتار شهروندی سازمانی
اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی
نتیجه گیری
مقدمه این فایل به شرح زیر است:
به دلیل تاثیر مثبت و مستقیم رفتار شهروندی سازمانی بر كیفیت خدمات ارائه شده و به تبع آن بر سود آوری سازمان، توجه به این گونه رفتارها می تواند یكی از راههای افزایش اثربخشی سازمانها باشد كه تاكنون بدان توجه چندانی نشده است. به طور كلی هدف از انجام این تحقیق بررسی ارتباط میان رفتار شهروندی سازمانی (OCBs)و رضایت شغلی و اعتماد كاركنان نسبت به مدیران و نیز كیفیت خدمات ادراك شده توسط مشتریان می باشد.