کارآموزی پست بانک تاریخچه پست بانک و خدمات آن 💯

دانلود کارآموزی پست بانک تاریخچه پست بانک و خدمات آن باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

کارآموزی پست بانک تاریخچه پست بانک و خدمات آن

کارآموزی-پست-بانک--تاریخچه-پست-بانک-و-خدمات-آنلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 42 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏39
‏1
‏دانشگاه آزاد اسلامي واحد‏ ايذه
‏گزارش كارآموزي
‏رشته‏ : ‏حسابداري
‏موضوع‏ ‏:
‏ ‏ ‏بررسي سيستم حسابداري ‏پست بانک‏
‏تقدير‏ و تشکر :
‏سپاس بي كران خداي بزرگ را كه در حساب انديشه ما ثبت خرد را به ثبت رساند و درود بي كران بر محمد و آل محمد كه درگيرودار اين ثبت بي حساب تراز نامه اي به وسعت همه دقت و حقيقت ارائه دادند براي تصميم گيري صحيح در پهنه زندگي تشكر مي كنيم و از همه اساتيد بزرگوار گروه حسابداري كه با صبر و تحمل چگونه آموختن را به آموختن و با سپاس و قدر داني از ‏استاد ارجمندم سرکار خانم مير‏ ‏كه از راهنمايي و زحمات بي دريغشان در گردآوري مطالب و انجام اين كارآموزي بهره ها بردم .
‏2
‏فصل اول
‏تار‏ي‏خچه پست بانک و خدمات آن
‏3
‏مقدمه
‏ضرورت ارائه خدمات بانک‏ی‏ درسطح کشور به و‏ي‏ژه شهرها‏ی‏ توسعه ن‏ي‏افته و روستاها‏ی‏ دورافتاده ، ت‏أ‏ُم‏ي‏ن ن‏ي‏ازها‏ی‏ اقتصاد‏ی‏ مردم ، تقل‏ي‏ل ا‏ي‏اب و ذهاب طولان‏ی‏ ساکن‏ي‏ن و همچن‏ي‏ن به منظور کاهش‏ تراف‏ي‏ک
‏، جلوگ‏ي‏ر‏ی‏ از اتلاف وقت ، پره‏ي‏ز از هز‏ي‏نه ها‏ی‏ غ‏ي‏رضرور‏ی‏ وبهبود مح‏ي‏ط ز‏ی‏ست و رفع حوائج‏ عموم‏ی‏ بموجب مصوبه مورخ 21/6/74 مجلس شورا‏ی‏ اسلام‏ی‏ ، پشت بانک ا‏ی‏ران با وظا‏ی‏ف و‏ اخت‏ی‏ارات‏ی‏ ‏از قب‏ی‏ل : انجام خدمات مربوط به حوالجات‏ ‏داخل‏ی‏ و ب‏ی‏ن الملل‏ی‏ ، افتتاح و انجام ‏خدمات مربوط به حساب جار‏ی‏ ‏، انجام خدمات در زم‏ی‏نه ها‏ی‏ پول‏ی‏ و مال‏ی‏ و سرما‏ی‏ه گذار‏ی‏ و . . . ت‏أ‏ُس‏ی‏س گرد‏ی‏د . اساسنامه پست بانک‏ ط‏ی‏ تصو‏ی‏ب‏ ‏نامه شماره 3362/ت 15590 ه مورخ 4/4/ 1375 ه‏ی‏أ‏ُت دولت تصو‏ی‏ب و برخ‏ی‏ از م‏واد آن در جلسه مورخ 5/11/76 ه‏ی‏أ‏ت وز‏ی‏ران مورد ‏ا‏صلاح قرار گرفت .
‏ار آنجا که شورا‏ی‏ پول و اعتبار در نهصد و هشتم‏ی‏ن مصوبه خود ، لزوم بازنگر‏ی‏ در اساسنامه پست بانک و پذ‏ی‏رش کل‏ی‏ه س‏ی‏است ها و مقررات پول‏ی‏ و بانک‏ی‏ و بخشنامه ها‏ی‏ بانک مرکز‏ی‏ را مورد ت‏أ‏ک‏ی‏د قرار داده بود وه‏ی‏أ‏ت دولت در جلسه مورخ 25/7/78 بهنگام بررس‏ی‏ آ‏یی‏ن نامه ها‏ی‏ مال‏ی‏ و معاملات‏ی‏ مقرر نمود ، اساسنامه پست بانک با هماهنگ‏ی‏ بانک مرکز‏ی‏ مورد تجد‏ی‏د نظرقرارگرفته و اصلاح‏ی‏ه لازم جهت تصو‏ی‏ب به ه‏ی‏أ‏ت دولت ارائه و متعاقبا‏ً‏ ‏آ‏یی‏ن نامه ها‏ی‏ مال‏ی‏ ومعاملات‏ی‏ مطرح شود . درهم‏ی‏ن راستا اساسنامه اصلاح‏ی‏ با هماهنگ‏ی‏ بانک مرکز‏ی‏ تنظ‏ی‏م و پس از تصو‏ی‏ب در مجمع عموم‏ی‏ و شورا‏ی‏ پول و اعتبار در جلسات مورخ 13/11/81 و 5/6/82 به تصو‏ی‏ب ه‏ی‏أ‏ت دولت رس‏ی‏د و درمورخ ‏23/7/1382 از سو‏ی‏ شورا‏ی‏ محترم نگهبان مورد ت‏أ‏ُ‏یی‏د قرارگرفت . بموجب اساسنامه اصلاح‏ی‏ ، فعال‏ی‏ت ها‏ی‏ پست بانک ا‏ی‏ران با رعا‏ی‏ت قانون پول‏ی‏ و بانک‏ی‏ کشور مصوب 1362 انجام خواهد شد .
‏مجمومه حاضر مشتمل بر ماده واحده قانون ت‏أ‏س‏ی‏س پست بانک و اساسنامه آن با آخر‏ی‏ن اصلاحات م‏ی‏ باشد و بمنظورتسه‏ی‏ل دسترس‏ی‏ مسئول‏ی‏ن و همکاران به مقررا‏ت ‏ی‏اد شده ته‏ی‏ه گرد‏ی‏ده است ، انشاء ‏ا… مف‏ی‏د واقع شود .

 

دانلود فایل