کارآموزی قسمتهاي مختلف خطوط در حال كار مترو در تهران 128 ص 💯

دانلود کارآموزی قسمتهاي مختلف خطوط در حال كار مترو در تهران 128 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

کارآموزی قسمتهاي مختلف خطوط در حال كار مترو در تهران 128 ص

کارآموزی-قسمتهاي-مختلف-خطوط-در-حال-كار-مترو-در-تهران-128-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 112 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏مقدمه :
‏امروزه صنعت حمل و نقل ريلي به علت مقرون به صرفه بودن و آلايندگي كمتر محيط زيست به عنوان يكي از راهكارهاي اساسي براي جابجايي و انتقال بار و مسافر در دنيا به شمار مي رود. در اين ميان علي رغم پيشرفت فني و تكنولوژيكي و به وجود آمدن خطوط مغناطيسي ، خطوط ريلي به خاطر اقتصادي و سهل الوصول بودن و همچنين قابليت اجراي آسان نسبت به انواع ديگر همواره مد نظر قرار گرفته است.از ديگر دلايل گرايش به اين سيستم ايمني بالاي بار و مسافر مي باشد.
‏پيش از اينكه يك ‏ف‏ضاي زير زميني در دل سنگ ايجاد گردد‏ ‏در هر نقطه از اين مقطع به حالت بكر و دست نخورده در حال تعادل مي‏‌‏باشد . هنگامي كه يك فضاي زير زميني‏ ‏مانند يك تونل در داخل توده ي سنگ‏ ‏حفر مي‏‌‏شود لايه توده سنگهاي همجوار آن‏ ‏تونل ديگر به حالت‏ ‏اوليه نخواهد بود زيرا :
‏سنگهاي سقف تونل تكيه گاه زيرين خود را از دست داده‏‌‏اند .
‏سنگهاي تحتاني (‏‌‏كف تونل ) ديگر‏ ‏تحت بار داده‏ ‏از بالا‏ ‏قرار نخواهند داشت و بنابراين در سنگهاي محيطي تمايل به‏ ‏تغيير شكل‏ ‏به سمت داخل پيدا خواهد شد‏ ‏و زمان ريزش سنگها يعني‏ ‏زمان ايستايي به خواص سنگ و شرايط محلي‏ ‏دارد .
‏نگهداري‏ ‏عبارت از عملي است كه رفتار توده ي سنگ‏ ‏را در انتقال از يك حالت تعادلي به حالت تعادلي ديگر‏ ‏مورد مطالعه قرار مي‏‌‏دهد‏ ‏. اين علم زمينه لازم‏ ‏براي طراحي اقتصادي و ايمني سيستم نگهداري‏ ‏به منظور جلوگيري‏ ‏از ريزش يا گسيختگي سقف ‏–‏ كف‏ ‏و يا ديواره‏‌‏هاي‏ ‏جانبي را فراهم مي آورد . ساده‏‌‏ترين‏ ‏راه براي حفظ تعادل اوليه ساختمان‏ ‏عبارت است از قرار دادن يك وسيله‏‌‏ي‏ ‏نگهداري محكم‏ ‏بلافاصله بعد از‏ ‏حفاري به‏ ‏نحوي كه امكان هر گونه تغيير شكل‏ ‏از سنگهاي جانبي سلب گردد.
‏ از سوي ديگر مي‏‌‏توان‏ ‏وسايل نگهداري قابل انعطاف كه‏ ‏در برابر تغيير شكل‏ ‏سنگهاي جانبي‏ ‏مقاومت نشان نداده ‏‌‏و امكان‏ ‏جابجايي را به طور مداوم فراهم مي‏‌‏كنند به كار گرفت .
‏ما بين اين دو حد انواع بيشماري از سيستم‏‌‏هاي نگهداري وجود دارد كه‏ ‏هر كدام يك حالت جديد تعادلي براي سيستم ايجاد مي‏‌‏كند . بنابراين مسئله‏ ‏سيستم نگهداري‏ ‏عبارت خواهد بود‏ ‏از :”تعيين بهترين روش‏ ‏سيستم‏ نگهداري از نظر ايمني و اقتصادي‏”
‏1
‏مقدمه :
‏امروزه صنعت حمل و نقل ريلي به علت مقرون به صرفه بودن و آلايندگي كمتر محيط زيست به عنوان يكي از راهكارهاي اساسي براي جابجايي و انتقال بار و مسافر در دنيا به شمار مي رود. در اين ميان علي رغم پيشرفت فني و تكنولوژيكي و به وجود آمدن خطوط مغناطيسي ، خطوط ريلي به خاطر اقتصادي و سهل الوصول بودن و همچنين قابليت اجراي آسان نسبت به انواع ديگر همواره مد نظر قرار گرفته است.از ديگر دلايل گرايش به اين سيستم ايمني بالاي بار و مسافر مي باشد.
‏پيش از اينكه يك ‏ف‏ضاي زير زميني در دل سنگ ايجاد گردد‏ ‏در هر نقطه از اين مقطع به حالت بكر و دست نخورده در حال تعادل مي‏‌‏باشد . هنگامي كه يك فضاي زير زميني‏ ‏مانند يك تونل در داخل توده ي سنگ‏ ‏حفر مي‏‌‏شود لايه توده سنگهاي همجوار آن‏ ‏تونل ديگر به حالت‏ ‏اوليه نخواهد بود زيرا :
‏سنگهاي سقف تونل تكيه گاه زيرين خود را از دست داده‏‌‏اند .
‏سنگهاي تحتاني (‏‌‏كف تونل ) ديگر‏ ‏تحت بار داده‏ ‏از بالا‏ ‏قرار نخواهند داشت و بنابراين در سنگهاي محيطي تمايل به‏ ‏تغيير شكل‏ ‏به سمت داخل پيدا خواهد شد‏ ‏و زمان ريزش سنگها يعني‏ ‏زمان ايستايي به خواص سنگ و شرايط محلي‏ ‏دارد .
‏نگهداري‏ ‏عبارت از عملي است كه رفتار توده ي سنگ‏ ‏را در انتقال از يك حالت تعادلي به حالت تعادلي ديگر‏ ‏مورد مطالعه قرار مي‏‌‏دهد‏ ‏. اين علم زمينه لازم‏ ‏براي طراحي اقتصادي و ايمني سيستم نگهداري‏ ‏به منظور جلوگيري‏ ‏از ريزش يا گسيختگي سقف ‏–‏ كف‏ ‏و يا ديواره‏‌‏هاي‏ ‏جانبي را فراهم مي آورد . ساده‏‌‏ترين‏ ‏راه براي حفظ تعادل اوليه ساختمان‏ ‏عبارت است از قرار دادن يك وسيله‏‌‏ي‏ ‏نگهداري محكم‏ ‏بلافاصله بعد از‏ ‏حفاري به‏ ‏نحوي كه امكان هر گونه تغيير شكل‏ ‏از سنگهاي جانبي سلب گردد.
‏ از سوي ديگر مي‏‌‏توان‏ ‏وسايل نگهداري قابل انعطاف كه‏ ‏در برابر تغيير شكل‏ ‏سنگهاي جانبي‏ ‏مقاومت نشان نداده ‏‌‏و امكان‏ ‏جابجايي را به طور مداوم فراهم مي‏‌‏كنند به كار گرفت .
‏ما بين اين دو حد انواع بيشماري از سيستم‏‌‏هاي نگهداري وجود دارد كه‏ ‏هر كدام يك حالت جديد تعادلي براي سيستم ايجاد مي‏‌‏كند . بنابراين مسئله‏ ‏سيستم نگهداري‏ ‏عبارت خواهد بود‏ ‏از :”تعيين بهترين روش‏ ‏سيستم‏ نگهداري از نظر ايمني و اقتصادي‏”
‏1
‏مقدمه :
‏امروزه صنعت حمل و نقل ريلي به علت مقرون به صرفه بودن و آلايندگي كمتر محيط زيست به عنوان يكي از راهكارهاي اساسي براي جابجايي و انتقال بار و مسافر در دنيا به شمار مي رود. در اين ميان علي رغم پيشرفت فني و تكنولوژيكي و به وجود آمدن خطوط مغناطيسي ، خطوط ريلي به خاطر اقتصادي و سهل الوصول بودن و همچنين قابليت اجراي آسان نسبت به انواع ديگر همواره مد نظر قرار گرفته است.از ديگر دلايل گرايش به اين سيستم ايمني بالاي بار و مسافر مي باشد.
‏پيش از اينكه يك ‏ف‏ضاي زير زميني در دل سنگ ايجاد گردد‏ ‏در هر نقطه از اين مقطع به حالت بكر و دست نخورده در حال تعادل مي‏‌‏باشد . هنگامي كه يك فضاي زير زميني‏ ‏مانند يك تونل در داخل توده ي سنگ‏ ‏حفر مي‏‌‏شود لايه توده سنگهاي همجوار آن‏ ‏تونل ديگر به حالت‏ ‏اوليه نخواهد بود زيرا :
‏سنگهاي سقف تونل تكيه گاه زيرين خود را از دست داده‏‌‏اند .
‏سنگهاي تحتاني (‏‌‏كف تونل ) ديگر‏ ‏تحت بار داده‏ ‏از بالا‏ ‏قرار نخواهند داشت و بنابراين در سنگهاي محيطي تمايل به‏ ‏تغيير شكل‏ ‏به سمت داخل پيدا خواهد شد‏ ‏و زمان ريزش سنگها يعني‏ ‏زمان ايستايي به خواص سنگ و شرايط محلي‏ ‏دارد .
‏نگهداري‏ ‏عبارت از عملي است كه رفتار توده ي سنگ‏ ‏را در انتقال از يك حالت تعادلي به حالت تعادلي ديگر‏ ‏مورد مطالعه قرار مي‏‌‏دهد‏ ‏. اين علم زمينه لازم‏ ‏براي طراحي اقتصادي و ايمني سيستم نگهداري‏ ‏به منظور جلوگيري‏ ‏از ريزش يا گسيختگي سقف ‏–‏ كف‏ ‏و يا ديواره‏‌‏هاي‏ ‏جانبي را فراهم مي آورد . ساده‏‌‏ترين‏ ‏راه براي حفظ تعادل اوليه ساختمان‏ ‏عبارت است از قرار دادن يك وسيله‏‌‏ي‏ ‏نگهداري محكم‏ ‏بلافاصله بعد از‏ ‏حفاري به‏ ‏نحوي كه امكان هر گونه تغيير شكل‏ ‏از سنگهاي جانبي سلب گردد.
‏ از سوي ديگر مي‏‌‏توان‏ ‏وسايل نگهداري قابل انعطاف كه‏ ‏در برابر تغيير شكل‏ ‏سنگهاي جانبي‏ ‏مقاومت نشان نداده ‏‌‏و امكان‏ ‏جابجايي را به طور مداوم فراهم مي‏‌‏كنند به كار گرفت .
‏ما بين اين دو حد انواع بيشماري از سيستم‏‌‏هاي نگهداري وجود دارد كه‏ ‏هر كدام يك حالت جديد تعادلي براي سيستم ايجاد مي‏‌‏كند . بنابراين مسئله‏ ‏سيستم نگهداري‏ ‏عبارت خواهد بود‏ ‏از :”تعيين بهترين روش‏ ‏سيستم‏ نگهداري از نظر ايمني و اقتصادي‏”
‏1
‏مقدمه :
‏امروزه صنعت حمل و نقل ريلي به علت مقرون به صرفه بودن و آلايندگي كمتر محيط زيست به عنوان يكي از راهكارهاي اساسي براي جابجايي و انتقال بار و مسافر در دنيا به شمار مي رود. در اين ميان علي رغم پيشرفت فني و تكنولوژيكي و به وجود آمدن خطوط مغناطيسي ، خطوط ريلي به خاطر اقتصادي و سهل الوصول بودن و همچنين قابليت اجراي آسان نسبت به انواع ديگر همواره مد نظر قرار گرفته است.از ديگر دلايل گرايش به اين سيستم ايمني بالاي بار و مسافر مي باشد.
‏پيش از اينكه يك ‏ف‏ضاي زير زميني در دل سنگ ايجاد گردد‏ ‏در هر نقطه از اين مقطع به حالت بكر و دست نخورده در حال تعادل مي‏‌‏باشد . هنگامي كه يك فضاي زير زميني‏ ‏مانند يك تونل در داخل توده ي سنگ‏ ‏حفر مي‏‌‏شود لايه توده سنگهاي همجوار آن‏ ‏تونل ديگر به حالت‏ ‏اوليه نخواهد بود زيرا :
‏سنگهاي سقف تونل تكيه گاه زيرين خود را از دست داده‏‌‏اند .
‏سنگهاي تحتاني (‏‌‏كف تونل ) ديگر‏ ‏تحت بار داده‏ ‏از بالا‏ ‏قرار نخواهند داشت و بنابراين در سنگهاي محيطي تمايل به‏ ‏تغيير شكل‏ ‏به سمت داخل پيدا خواهد شد‏ ‏و زمان ريزش سنگها يعني‏ ‏زمان ايستايي به خواص سنگ و شرايط محلي‏ ‏دارد .
‏نگهداري‏ ‏عبارت از عملي است كه رفتار توده ي سنگ‏ ‏را در انتقال از يك حالت تعادلي به حالت تعادلي ديگر‏ ‏مورد مطالعه قرار مي‏‌‏دهد‏ ‏. اين علم زمينه لازم‏ ‏براي طراحي اقتصادي و ايمني سيستم نگهداري‏ ‏به منظور جلوگيري‏ ‏از ريزش يا گسيختگي سقف ‏–‏ كف‏ ‏و يا ديواره‏‌‏هاي‏ ‏جانبي را فراهم مي آورد . ساده‏‌‏ترين‏ ‏راه براي حفظ تعادل اوليه ساختمان‏ ‏عبارت است از قرار دادن يك وسيله‏‌‏ي‏ ‏نگهداري محكم‏ ‏بلافاصله بعد از‏ ‏حفاري به‏ ‏نحوي كه امكان هر گونه تغيير شكل‏ ‏از سنگهاي جانبي سلب گردد.
‏ از سوي ديگر مي‏‌‏توان‏ ‏وسايل نگهداري قابل انعطاف كه‏ ‏در برابر تغيير شكل‏ ‏سنگهاي جانبي‏ ‏مقاومت نشان نداده ‏‌‏و امكان‏ ‏جابجايي را به طور مداوم فراهم مي‏‌‏كنند به كار گرفت .
‏ما بين اين دو حد انواع بيشماري از سيستم‏‌‏هاي نگهداري وجود دارد كه‏ ‏هر كدام يك حالت جديد تعادلي براي سيستم ايجاد مي‏‌‏كند . بنابراين مسئله‏ ‏سيستم نگهداري‏ ‏عبارت خواهد بود‏ ‏از :”تعيين بهترين روش‏ ‏سيستم‏ نگهداري از نظر ايمني و اقتصادي‏”

 

دانلود فایل