کارآموزی صنایع غذایی كارخانه آرد زاودي بندرتركمن 48 ص 💯

دانلود کارآموزی صنایع غذایی كارخانه آرد زاودي بندرتركمن 48 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

کارآموزی صنایع غذایی كارخانه آرد زاودي بندرتركمن 48 ص

کارآموزی-صنایع-غذایی-كارخانه-آرد-زاودي-بندرتركمن-48-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 47 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏گزارش كارآموزي ‏كارخانه آرد زاودي &
‏گزارش كارآموزي ‏كارخانه آرد زاودي &
‏واحد آزادشهر
‏گروه كشاورزي
‏تكنولوژي مواد غذايي
‏گزارش كارآموزي‏:
‏كارخانه آرد زاودي بندرتركمن
‏كارخانه آرد
‏گزارش كارآموزي ‏كارخانه آرد زاودي &
‏زاودي (بندرتركمن)
‏گزارش كارآموزي ‏كارخانه آرد زاودي &
‏تقدير و تشكر
‏حمد و ستايش، ذات كبرياي غيب منيع لايدركي را شايسته است كه از كوچكترين ذرات تا اعظم اجرام لاتعد و لاتحصي را به قدرت كامله و حكمت بالغه در نهايت اكمال و اتقان، خلعت خلقت پوشانيد و به آدميان نيروي عقل و ادراك عطا فرمود تا ‏«‏علي‏‌‏ قدر مراتبهم‏»‏، به فحض در كيفيات و روابط ضروريه منبعث از حقايق اشياء پردازند و به كشف اسرار مكنونه و مكتومه در عالم طبيعت توفيق حاصل نمايد و دل ذره را بكشافند و آفتاب‏‌‏ها در ميان آن مشاهده كنند و در آسمان منيع آن ذات كبريا سر تعظيم فرود آرند و ‏«‏بما عرفناك حق معرفتك‏»‏ ناطق شوند. حال كه به فضل و عنايات و توفيقات الهي، اين قدرت به من ارزاني داشته شد كه با انديشه خويش قدمي هرچند كوچك در علم‏‌‏آموزي و آشنايي با دنياي اسرارآميز طبيعت بردارم و اين ‏گزارش‏ را به سرانجام رسانم، بر خود وظيفه مي‏‌‏دانم كه با الهام از مكتب حيات‏‌‏بخش اسلام كه: ‏«‏من لم يشكر المخلوق، لم يشكر الخالق‏»‏، بدينوسيله از عزيزان و سروراني كه صادقانه و بدون چشم‏‌‏داشت در انجام اين ‏گزارش كار‏ مرا ياري نموده و از راهنمايي‏‌‏هاي صميمانه‏‌‏شان دريغ ننموده‏‌‏اند، تقدير و تشكر نمايم.
‏از استاد راهنماي بزرگوار و گرامي، ‏جناب آقاي دكتر حبيب‏‌‏اله ميرزايي در‏ ايجاد انگيزه، شيوه عمل و اجراي اين ‏گزارش‏، زحمات زيادي را متقبل شدند و از هر كوشش و مساعدتي دريغ ننموده‏‌‏اند، كمال تشكر و قدرداني را دارم.
‏از پدر و مادر گرامي‏‌‏ام كه با توجه به مشكلات تحصيل، همكاري صميمانه خود را در زندگي ابراز داشتند و پشتيبان و ياور بنده بوده‏‌‏اند، نهايت سپاسگذاري را دارم.
‏در پايان از تمامي كساني كه به هر طريقي در انجام اين تحقيق مرا ياري نموده و از هيچ كمكي دريغ ننموده‏‌‏اند، ولي در اينجا نامي از آنها برده نشده است، ضمن پوزش خالصانه، صميمانه تقدير و تشكر مي‏‌‏گردد.

 

دانلود فایل