کارآموزی حسابداری 28 ص 💯

دانلود کارآموزی حسابداری 28 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

کارآموزی حسابداری 28 ص

کارآموزی-حسابداری-28-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 26 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

22
‏فهرست مطالب
‏عنوان صفحه
‏فرم اطلاعات کارآموزي و چکيده کارآموزي 1
برگ سه نسخه‌اي 1
صورت مغايرت 2
ترازگيري سند‌هاي شهريه 3
فصل اول
«تعاريف كلي و اصول» 4
مقدمه ….. 6
«بيان مسأله» 7
ضرورت تحقيق و اهداف آن: 15
قلمرو تحقيق: 15
مفاهيم تئوريک: 16
فصل دوم
يافته‌هاي تحقيق 22
نتيجه‌گيري : 26
1
‏برگ سه نسخه‏‌‏اي‏
‏طريقه پر كردن برگ سه نسخه‏‌‏اي چك به بانك :
‏تاريخ بالاي كادر به تاريخ واگذاري چك به بانك تاريخگذاري مي‏‌‏شود ‏و بقيه موارد بالاي كادر را مانند برگ ارائه شده پر مي‏‌‏كن‏يم و در داخل كادر تاريخ وصول چك‏،‏ ‏شماره چك و شماره حساب ،نام بانك و شعبه مورد نظر و مبلغ چك را به حروف وعدد يادداشت مي‏‌‏كنيم .
‏توضيح درمورد برگه سه نسخه :
‏برگ 1- سند حسابداري :سند حسابداري بانك است.
‏برگ 2 ‏–‏ اعلاميه بستانكاري براي مشتري:وصول قطعي به منزله وصول قطعي چك مي‏‌‏باشد (يعني اينكه مبلغ به حساب كسي كه چك نزد او بوده است واريز گرديده است.
‏برگ 3- رسيد موقت‏: ‏،تا زماني كه چك وصول نگرديده است و در بانك جهت وصول باقي مي‏‌‏باشد نزد مشتري مي‏‌‏باشد.
‏برگه سه نسخه‏‌‏اي چك به بانك را دو روز قبل از تاريخ سر رسيد چك همراه با چك نزد بانك شعبه يونك قرار مي‏‌‏دهند اين عمل را كلرنيگ مي‏‌‏گويند.
‏كلرينگ‏ به اين معناست كه اگر چك مورد نظر چك بانك ملي باشد يا ساير چك‏‌‏ها اين گونه عمل مي‏‌‏كنند كه چك بانك ملي را نزد اداره پاياپاي بانك ملي مي‏‌‏برند و ساير چك‏‌‏ها را به اتاق پاياپاي اسناد بانكي مي‏‌‏برند و اين گونه چك‏‌‏هاي موسسه را وصل مي‏‌‏نمايد.
2
‏صورت ‏مغايرت
‏طريقه صورت مغايرت گرفتن به شرح زير مي‏‌‏باشد:
‏ابتدا صورت حسابي كه بانك براي موسسه ارسال كرده را با سندي كه موسسه دراختيار دارد مورد مقايسه قرار مي‏‌‏دهيم تا اطمينان پيدا كنيم كه تمام چك‏‌‏هاي نزد بانك وصول شده و اقلام باز در دو صورت فوق وجود نداشته باشد.
‏توضيح درمورد تراز صورت مغايرتي كه ارائه شده است به شرح زير است:
‏ارقام باز بستانكاربانك:ارقامي است كه در صورتحساب بانك موجود مي‏‌‏باشد ولي در دفتر معين موسسه به علت تحويل ندادن فيش‏‌‏ها توسط دانشجويان ثبت نشده است.
‏ارقام باز بدهكار بانك :برداشتهاي بانك بابت هزينه كارمزد ،دست چك ،حواله .
‏ارقام باز بدهکار دفتر معين: زماني در اين قسمت مبلغي نوشته مي‏‌‏شود که مثلاً مبلغي توسط دانشجويان در شعبه‏‌‏ا ي بغير از شعبه پونک واريز شده باشد و فيش به دانشگاه ارائه شده ولي هنوز به بانک نرسيده است.
3
‏ترازگيري سند‏‌‏هاي شهريه
‏طريقه ترازگيري سندهاي شهريه:
‏اطلاعات ‏داخل سند هاي شهريه تشکيل شده از بانک، بدهکاران، اسناد دريافتني، تخفيفات شهريه بستانکاري از قبل، بستانکاران تهران سما، وام بلند مدت که در قسمت بدهکار تراز قرار دارند و در قسمت بستانکار شهريه، بدهکاري از قبل، بيمه، بستانکاران آورده شده است و تراز سند‏‌‏هاي شهريه از جمع تک‏‌‏تک اطلاعات فوق که مندرج در يکي از صفحات سند شهريه مي‏‌‏باشد تکميل شده است قابل ذکر است که جمع هر صفحه از سند ها در يک سطر از تراز نوشته مي‏‌‏شود.

 

دانلود فایل