چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش پیشرفت تحصیلی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش پیشرفت تحصیلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش پیشرفت تحصیلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات 83
حجم 288/65 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش پیشرفت تحصیلی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

 

سازه ي انگيزش پيشرفت تحصيلي در مدرسه به رفتارهايي كه به يادگيري پيشرفت مربوط است ، اطلاق مي شود (هوسن ، 1994) رويكردهاي زيادي براي تعريف انگيزش پيشرفت تحصيلي وجود دارد ، بعضي از رويكردها به انگيزش هاي مربوط به موفقيت به طور عام مي پردازند . يكي از آن ها ، رويكرد هدف هاست. رويكرد هدف ها براساس انگيزش هاي سازگارانه و ناسازگارانه پديد آمده است (ايمز،1994)

 

 

تحقيقات در اين زمينه اين رويكرد نشان داده است ، كودكاني كه توانايي هاي يكساني دارند ، در برابر مشكلات آموزشي و يادگيري ، پاسخ هاي متفاوتي مي دهند ، بعضي از افراد با وجود توانايي هاي سطح بالا با اين دشواري ها به گونه ي مواجه مي شوند كه به نظر مي رسد توانايي اندكي دارند و از اين كه تلاش هايشان به موفقيت نمي رسد ، نااميد مي شوند ، گاهي در قالب الگوي درماندگي آموخته شده آن را تفسير مي كنند كه ناسازگارانه است ، زيرا در مقابل رسيدن كودكان به اهداف ارزشمند و بالفعل كردن توانايي هاي دروني آن ها مانع ايجاد مي كند .در مقابل ، گروهي مشكلات را به گونه ي مي بينند كه مي توانند بر چالش هايي كه بر سر راه شان هست غلبه كنند ، از مشكلات ناراحت نمي شوند ، حتي در وجودشان احساس لذت از غلبه نمودن بر چالش پديد مي آيد . آن ها توجه خود را به تغيير دادن راهبردها با حداكثر تلاش متمركز مي كنند و سطوح حل مسئله خود را غني تر مي كنند . اين واكنش ها را پاسخ هايي با جهت گيري تسلط مي نامند(ايمز،1994)

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی

2-1-8-انگيزش پيشرفت تحصيلي
2-1-9-پيشرفت
2-1-10-اهداف پيشرفت
2-1-11-منشا نياز به پيشرفت
2-1-12-مدل پيشرفت اتكينسون
2-1-13-نظریه مک کللند
2-1-14-انگیزه پیشرفت 
2-1-15-زمینه اجتماعی انگیزه پیشرفت 
2-1-16-ويژگي هاي دانش آموزان داراي انگيزش پيشرفت
2-1-17-عوامل موثر بر انگيزش پيشرفت تحصيلي دانش آموزان    
2-1-18-پیشرفت تحصیلی
2-1-19-عوامل مهم تاثیر گذار بر پیشرفت تحصیلی
2-1-20-اُفت و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان 
 2-1-21- افت تحصیلی چرا؟ 
2-1-22-خانواده عامل کلیدی در افت تحصیلی دانش آموز
2-1-23-به نیازهای فرزندانتان توجه کنید 
2-1-24-پیشنهادهایی به والدین برای پیشرفت تحصیلی فرزندان :
2-1-25-نظریه های پیشرفت تحصیلی
2-1-26- گانیه
2-1-27- بلوم
2-1-28-عوامل مؤثر بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
2-1-29-  تجربه معلمان
2-1-30-آماده كردن درس و نمره دادن
2-1-31- مهارت ها
2-1-32- تحصيلات عمومي
2-1-33- تحصيلات در زمينه تعليم و تربيت
2-1-34-مدارس شهري و روستايي
2-1-35-دستور العمل برای والدین در باره پیشرفت تحصیلی فرزندان
2-1-36-  توصیه به والدین در مورد مقایسه دانش آموزان
2-1-37-مشکلات مرتبط با تکالیف مدرسه
2-1-38- نقش اولياء در پيشرفت تحصيل كودكان
2-2-پیشینه تحقیق 

فهرست منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢