پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه انعطاف پذیری کنشی

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه انعطاف پذیری کنشی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه انعطاف پذیری کنشی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات 53
حجم 177/824 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری انعطاف پذیری کنشی عنوان این پژوهش می باشد که در ان به مبانی نظری و پیشینه تحقیق می پردازیم. 

 

 

انعطاف پذیری کنشی بر ظرفیت گذشتن از دشواری های پایدار، سرسختانه و ترمیم خویشتن است. این ظرفیت انسان باعث شود تا او پیروزمندانه از رویدادهای ناگوار بگذرد و علی رغم قرار گرفتن در معرض تنش های شدید، شایستگی اجتماعی تحصیلی و شغلی او ارتقا یابد. تاب آوری نوعی ویژگی است که از فردی به فردی متفاوت است و می تواند به مرور زمان رشد کند یا کاهش یابد و بر اساس خوداصلاح گری فکری و عملی انسان در روند آزمون و خطای زندگی شکل می گیرد (مریدی،1389).

 

 

     تاب آوری خصیصه ای است که به صورت کاملا طبیعی رخ می دهد. تاب آوری اشاره بر فرایندی پویا دارد که انسانها در زمان مواجهه با شرایط ناگوار یا ضریه های روحی به صورت رفتار انطباقی مثبت از خود نشان می دهند (لمی و غزل ،2001).    تاب آوری آشکارا چیزی بیشتر از یک برآورد است. ورنر و اسمیت (1992) تاب آوری را سازوکار ذاتی خود اصلاح گری بشر می دانند و می گویند آنها که تاب آور هستند، انعطاف پذیر هستند. این افراد نه شکست ناپذیرند و نه مصون. برخی فاکتورهایی که تاب آوری را تقویت می کنند متمرکز در درون فرد است، مثل طبیعت و سرشت هر شخص، شخصیت و راهبردهای سازگاری و متغیرهایی که معمولا بصورت آماری بیان می شوند از قبیل جنسیت، سن بیشتر و تحصیلات بالاتر. از عوامل دیگر نیز می توان به عوامل بافت اجتماعی همانند روابط حمایتگر و دسترسی به پیوندهای اجتماعی اشاره کرد (مایادویر ، 2008).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری انعطاف پذیری کنشی

تعریف عملیاتی انعطاف پذیری کنشی

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انعطاف پذیری کنشی

مفهوم انعطاف پذیری کنشی    6
روانشناسی انعطاف پذیری یا تاب آوری    9
تعاریف انعطاف پذیری کنشی    11
ویژگی های افراد دارای انعطاف پذیری کنشی    12
روش های ایجاد انعطاف پذیری کنشی    13
دیدگاه های انعطاف پذیری کنشی    14
راه های ارتقای انعطاف پذیری کنشی    18
نقش محیط در انعطاف پذیری کنشی    19
باورهای فراشناختی    21
بازنگری پژوهش ها    24

2-5- پيشينه تحقيقاتي 
2-5-1- پيشينه داخلی
2-5-2- پيشينه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢