پروتکل درمانی و پکیج آموزشی منابع شناخت خود

پروتکل درمانی و پکیج آموزشی منابع شناخت خود

دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) برنامه آموزشی منابع شناخت و تکوین خود جهت ابراز وجود

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پروتکل درمانی و پکیج آموزشی منابع شناخت خود

دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) برنامه آموزشی منابع شناخت و تکوین خود جهت ابراز وجود

مشخصات فایل

تعداد صفحات 13
حجم 29/211 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) برنامه آموزشی منابع شناخت و تکوین خود جهت ابراز وجود 10جلسه یک ونیم ساعته مداخله

 

پکیج آموزشی منابع شناخت خود

مشاوره گروهی به شیوه منابع شناخت خود برای افزایش ابراز وجود در  حال باز توانی در سطح P<0.01 معنادار است.
از بین کسانی که واجد ملاک های ورود به تحقیق بودند و  حاضر به شرکت در تحقیق شدند رضایت گرفته شد و از طریق نمونه گیری هدفمند نمونه تحقیق انتخاب گردید و گروه ها به صورت تصادفی در در گروه ها قرار گرفتند.سپس پرسشنامه ابراز وجود توسط هر دو گروه تکمیل و نتایج آن استخراج شد .سپس پروتکل درمانی در طی 10 جلسه یک و نیم ساعته  برای گروه آزمایشی اجرا گردید ولی برای گروه کنترل مداخله ای انجام نشد.برای گروه آزمایشی در مورد تشکیل جلسه و قوانین گروه توضیحاتی داد شد.سپس دو گروه مجددا پرسشنامه ابراز وجود را تکمیل کردند.

در جلسه اول مشاور،اهداف تشکیل گروه،مقررات و نحوه تشکیل جلسات را به اعضا توضیح خواهد داد.مشاور منابع شناخت خود را به اعضا آموزش می دهد.همچنین یک سری تکالیف برای جلسه بعدی مشخص می شود.
.
.
.
در جلسه سوم بعد از مرور جلسه قبل،مشاور و اعضا در مورد الیناسیون  بحث می کنند.
الیناسیون که به معنای خود بیگانگی می باشد،در نظریه منابع شناخت خود به معنای اهمیت بیش از اندازه به نظرات دیگران دادن و عدم توجه به خود مشاهده گری و نظر خویش است.
.
.
.

جلسه هشتم به ایفای نقش اختصاص دارد و هریک از اعضا در نقش یک شخصیت مثلا قهرمان و یا …قرار می گیرد و احساس خود را بیان می کنند. همچنین در رابطه با مسائل جامعه و منابع شناخت خود بحث می شود. سپس در مورد مقایسه اجتماعی در مورد زندگی آشنایان مانند پدر و مادر و فامیل بحث می شود. برای جلسه بعد اعضا مشخص می کنند که بیشتر تحت تاثیر کدام یک از زیر مقیاس های منابع شناخت خود قرار دارند.

 

 

 

شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است. 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢