پرسشنامه بررسی تاثیر برنامه های تشویقی صادراتی بر عملکرد صادراتی بنگاههای صادراتی
دانلود پر سشنامه بررسی تاثیر برنامه های تشویقی صادراتی بر عملکرد صادراتی بنگاههای صادراتی استان مرکزی بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد
✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی
✔️ قابلیت ویرایش فایل
✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم
پرسشنامه بررسی تاثیر برنامه های تشویقی صادراتی بر عملکرد صادراتی بنگاههای صادراتی
دانلود پر سشنامه بررسی تاثیر برنامه های تشویقی صادراتی بر عملکرد صادراتی بنگاههای صادراتی استان مرکزی بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 7 |
حجم | 0/16 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت
پرسشنامه بررسی تاثیر برنامه های تشویقی صادراتی بر عملکرد صادراتی بنگاههای صادراتی استان مرکزی
یکی از راههای مقابله با متکی بودن اقتصاد کشورها بر درآمدهای صادرات تک محصولی، توسعه ی تولیداتی می باشد که ضمن بهبود وضع اقتصاد داخلی سبب افزایش میزان و نوع صادرات شود (وظیفه دوست و زرین نگار، ۱۳۸۷، ص ۴). هدف از توسعه و ترویج صادرات در واقع، بهبود اوضاع اقتصادی یک کشور و به تبع آن بهبود استانداردهای زندگی مردم آن کشور میباشد. توسعهی صادرات را میتوان از طریق افزایس حجم صادرات، تنوع در محصولات صادراتی و یا بازارهای هدف صادراتی انجام داد. نکتهای که در اینجا بایستی به آن توجه داشت این می باشد که دستیابی به این اهداف، خود نیازمند بسیج منابع مورد نیاز، ارتقای سطح شیوهی مدیریت و فناوری محصولات و غیره در محیط کسب و کار ملی می باشد. از این رو اهداف قابل دستیابی میباشند اما برای شرکتهای موچک و متوسط به دلیل دست نیافتن به منابع مورد نیاز دستیابی به اهداف فوق الذکر، ماهیتی سخت دارند (قره چه و شمشیری، ۱۳۸۹، ص ۶۶).
به دلیل اهمیت صادرات، دولتها معمولا اقدام به حمایت از فعالیتهای صادراتی شرکتها با به کارگیری مشوقها و برنامههای حمایتی میکنند که به برنامه های تشویق صادرات، معروف میباشند. هدف از ارائهی این خدمات و کوششها، کمک به شرکتهای فعال در یک قلمروی اقتصادی برای شروع و یا ادامهی فعالیت های بین المللی (صادرات) می باشد. یک گروه از این برنامهها برای شرکتها، اطلاعات تجاری و صادراتی فراهم می کنند، بعضی دیگر با هدف ایجاد یا افزایش انگیزه ی شرکتها برای صادرات ارائه می شوند و بخش مهمی نیز شامل حمایتهای مالی و عملیاتی (مانند تامین مالی صادرات، بیمهی صادرات، آموزش حمل و نقل صادرات، بازاریابی صادرات، اجرای ماموریتهای تجاری خارجی، ایجاد روابط تجاری با تجّار خارجی) میشود (حسینی و همکاران، ۱۳۹۵، ص ۲۲).
* بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
دانشکده مدیریت
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)
عنوان:
بررسی تاثیر برنامه های تشویقی صادراتی بر عملکرد صادراتی بنگاههای صادراتی استان مرکزی
استاد راهنما:
استاد مشاور:
نگارش:
مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود”
☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢