پرسشنامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

پرسشنامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

هدف از این پرسشنامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند در محصولات لبنی کاله می باشد

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پرسشنامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

هدف از این پرسشنامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند در محصولات لبنی کاله می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 5
حجم 0/115 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

 
 
 
 
چکیده
در سال های اخیر،بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین در حوزه کسب وکار یافته است.بسیاری از محققان ومدیران شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که با ارزش ترین دارایی شرکت در جهت بهبود فرآیند بازاریابی،برند و دانش برندینگ است.بازاریابان اعتقاد دارند که محصول جدید با نام تجاری تعمیم یافته توسط مصرف کننده به طور مطلوب تری ارزیابی می شود زیرا مصرف کننده نگرش مثبت خود را از نام تجاری مربوط به محصول جدید منتقل می کند.مطالعه ی حاضر با هدف تأثیرات ارزش ویژه ی برند بر ارزیابی بسط برند صورت گرفته است.در تحقیق حاضر برند کاله که برند شناخته شده ای در سطح ایران است،جهت مطالعه انتخاب شده است.
 
تحقیق حاضر بر اساس روش گردآوری داده ها،تحقیق توصیفی واز نوع پیمایشی است.داده های 377 پرسشنامه مبنای تحلیل قرارگرفت.جهت تجزیه و تحلیل داده ها وتایید مدل نیز از روش آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شده است ونتایج این پژوهش نشان می دهد که سه بعد از مدل ارزش ویژه برند آکر(وفاداری به برند،آگاهی از برند،تداعی ازبرند)بر ارزیابی از بسط برند تأثیرمعنا داردارد ولی بین کیفیت ادراک شده و ارزیابی از بسط برند رابطه ی معنا داری وجود ندارد.نوگرایی مصرف کننده و تناسب محصول دو متغیر ارزش ویژه ی برند و ارزیابی از بسط برند  را تعدیل می کنند.
 
 
 
 
واژه های کلیدی :
ارزش ویژه ی برند
ارزیابی از بسط برند
نوگرایی مصرف کننده
تناسب محصول
 
 
 
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢