پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی (دانلود سریع)

پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی

دانلود سریع پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی از فروشگاه فایل پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی  :پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی
,پاورپوینت ارکان اقتصاد مقاومتی
,پاورپوینت اهداف اقتصاد مقاومتی
,پاورپوینت تاریخچه اقتصاد مقاومتی
,دانلود پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی
,پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی

پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی

دانلود پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی در 29 اسلاید با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 29
حجم 1141/93 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

تعریف تاب آوری

•دریک تعریف ساده، تاب‌آوری «توانایی یک سیستم جهت جذب آشفتگی و سازماندهی مجدد در حالی که متحمل تغییر شده، تعریف می شود به طوری که سیستم هنوز وظیفه، ساختار، مشخصات و بازخورهای یکسانی را حفظ کند.»
•بنا بر این تاب آوری؛ ظرفیت تحمل مخاطرات بیشتر، بازگشت سریع پس از مخاطرات، کاهش تخریب در اثر مقدار معینی از مخاطرات است.

 

 

حکمرانی خوب
•ج)  «احترام به حقوق مالکیت» شاخص دیگری از «مدیریت مناسب اقتصاد در سطح کلان» است. این مورد می‌تواند به موارد متعدد و ریزتر تقسیم شود. این موضوعی است که هم در غرب بسیار جدی گرفته می‌شود و هم در ایران باید به آن توجه ویژه شود. برای نمونه بحث «حقوق مالکیت معنوی» یکی از مباحثی است که باید برای داشتن یک اقتصاد دانش‌بنیان به آن توجه ویژه شود. در واقع دانش جایی توسعه پیدا می‌کند که مالکیت معنوی در آن جدی گرفته شود.
•د) نکته بسیار مهم دیگر «تمرکز قدرت ایذایی نظام سیاسی حاکم» است؛ یعنی زمانی که یک دولت حاکم است، دولت دیگری کنار آن وجود نداشته باشد؛ یعنی دولت بتواند با توسل به قانون و در چارچوب آن، با تحکم و قدرت کامل کار خودش را پیش ببرد. «دولت در دولت» برای هر کشوری بسیار خطرناک است.

 

 

مدیریت مناسب اقتصاد در سطح کلان
• هنگامی که از ثبات اقتصاد کلان سخن گفته می‌شود، باید به این موضوع توجه شود که چه شاخص‌هایی می‌توانند اهداف را کمی کنند. یکی همراهی تقاضای کل با عرضه کل اقتصاد است؛ اگر تعادل میان اینها برهم خورد، وضع اقتصاد هم تحت‌تاثیر قرار خواهد گرفت. پس باید میان عرضه و استفاده از منابع تعادلی وجود داشته باشد که موجب نابودی منابع نشود. مثال آن هم رفتار غرب در دهه 1990 و اوایل سال 2000 میلادی تا پیش از بحران است.

 

 

در آن زمان اقتصاد اروپا و امریکا بسیار قوی شد، آینده و چشم‌انداز مناسبی هم دیده می‌شد و از همین‌رو سیاستگذاران اعلام می‌کردند که مردم امریکا و اروپا باید با سطح متفاوتی که در خورشان باشد زندگی کنند. آنها را به مصرف کالاهای داخلی دعوت می‌کردند و به آنها فرصت می‌دادند تا با کارت‌های اعتباری درآمد سال‌های آینده‌شان را خرج کنند. سیاستگذاران قصد داشتند با این روش تقاضا را بالا ببرند تا تولید را بیشتر و بیشتر کنند. آن زمان تقاضای مشتریان را تصنعی بالا بردند. همراهی تقاضا و عرضه کل، نخستین شرط مقاومت اقتصاد است .

 

 

 

عنوان :

•1- چیستی اقتصاد مقاومتی
•کلیاتی در باب تحریم اقتصادی
•مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی
•ریشه­های مفهوم اقتصاد مقاومتی در آموزه های اسلامی
2- شاخص های اقتصاد مقاومتی

•شاخص های تاب آوری
•شاخص های آسیب پذیری

•3- مروری بر سیاست های کلی اقتصادی مقاومتی
•4- راهبردهای اقتصاد مقاومتی
•راهبردهای مقاومتی در فضای کسب و کار
•جایگاه اصل تعاون در اقتصاد مقاومتی
•اقتصادی مقاومتی در حوزه رفاه اجتماعی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت کارگاه اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید