پاورپوینت پرونده تحصیلی (با کیفیت) 💯

دانلود پاورپوینت پرونده تحصیلی (با کیفیت) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت پرونده تحصیلی (با کیفیت)

پاورپوینت-پرونده-تحصیلی-(با-کیفیت)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 25 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
پرونده تحصیلی
از نظر تاریخی جمع آوری سوابق در مورد دانش آموزان ، بعد از جنگ جهانی اول و به خصوص از دهه 1920 به وسیله خود دانش آموزان آغاز شد .
جمع آوری اطلاعات به وسیله دانش آموزان ، بااینکه به خودشناسی آنان کمک می کرد ،به علت نواقص و مشکلات زیادی که داشت ، چیزی نگذشت که متروک شد .
در حال حاضر ، پرونده تحصیلی به وسیله کارکنان مدرسه درفرم های مختلف و انواع متفاوتی تهیه و تنظیم می شود .
* خصوصیات مهم پرونده تحصیلی :
1. اختصاصی و همواره در حال افزایش یافتن است : پرونده تحصیلی برای هر دانش آموز به طور جداگانه تشکیل می شود وثبت اطلاعات درآن به طور همیشگی انجام می گیرد واین امر موجب می شود که بر اطلاعات جمع آوری شده افزوده شود .
2.تصویر کاملی از دانش آموز به دست می دهد : پرونده تحصیلی دانش آموز ،تصویر کاملی از پیشرفت تحصیلی و رشد بدنی و شخصیتی وی را در سال های تحصیل نشان می دهد .
3. دانش آموز را هم با خودش وهم بادیگران مقایسه می کنند: مقایسه دانش آموز با خودش ،برای رشد وی مهمتر از مقایسه او با دیگران است .در راهنمایی و تعلیم وتربیت ، ضمن مقایسه وضع فرد بادیگران ، مقایسه وی با خودش در زمان های مختلف نیز مورد توجه مخصوص است .
4. تهیه اطلاعات با همکاری چند جانبه صورت می گیرد : در تهیه اطلاعات ، از والدین ، معلمان ، مدیر وسایر کارکنان مدرسه و افرادی که با دانش آموز تماس دارند با مشاور راهنمایی ، همکاری می کنند .

 

دانلود فایل