پاورپوینت موضوع ارائه شبکه های عصبی 💯

دانلود پاورپوینت موضوع ارائه شبکه های عصبی باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت موضوع ارائه شبکه های عصبی

پاورپوینت-موضوع-ارائه-شبکه-های-عصبیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 25 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
موضوع ارائه شبکه های عصبی
در عصر حاضر در بسياري از موارد ماشين ها جايگزين انسانها شده اند و بسياري از كارهاي فيزيكي كه در گذشته توسط انسانها انجام مي گرفت امروزه توسط ماشين ها صورت مي گيرد . اگرچه قدرت كامپيوترها در ذخيره، بازيابي اطلاعات و اتوماسيون اداري ،….. غير قابل انكار است، اما همچنان مواردي وجود دارد كه انسان ناچار است خودش كارها را انجام دهد. اما به طور كلي ، موارد مرتبط با ماشين شامل سيستم هايي است كه در آن به علت ارتباطات پيچيده بين اجزا، مغز انسان از درك رياضي اين ارتباطات قاصر است . مغز انسان به مرور زمان با مشاهده توالي رفتارهاي سيستم و گاه آزمايش نتيجه اي كه بر اثر دستكاري يكي از اجزاي سيستم به دست مي آيد تا حدي مي تواند عادتهاي سيستم را شناسايي كند .
مقدمه:
اين روند يادگيري بر اثر مشاهده مثالهاي متنوع از سيستم ، به كسب تجربه منجر مي شود. در چنين سيستم‌هايي مغز قادر به تجزيه و تحليل داخلي سيستم نيست و تنها با توجه به رفتارهاي خارجي، عملكرد داخلي سيستم را تخمين مي زند و عكس العملهاي آن را پيش بيني مي كند. چگونگي اداره حجم انبوه اطلاعات و استفاده موثر از آنها در بهبود تصميم گيري ، از موضوعات بحث برانگيز در عصرحاضر است. يكي از مسائل مهم تحقيقاتي در زمينه علوم كامپيوتر، پياده سازي مدلي شبيه به سيستم داخلي مغز انسان براي تجزيه و تحليل سيستم هاي مختلف بر اساس تجربه است .در اين راستا شبكه هاي عصبي يكي از پوياترين حوزه‌هاي تحقيق در دوران معاصر هستند كه افراد متعددي از رشته هاي گوناگون علمي را به خود جلب كرده است .استفاده از شبكه‌هاي عصبي و الگوريتم هاي ژنتيك در حل مسائل پيچيده كاربردي اين روزها بيش از بيش رواج يافته است .
جواب دادن به این سوال سخت است. چون در حال حاضر ما حتی تعریف دقیقی برای هوش نداریم! واژه ی هوش مصنوعی Artificial Intelligence اولین بار توسط شخصی به نام John McCarthy استفاده شد با این تعریف: “علم و مهندسی ساخت ماشین های هوشمند”. تعریف دیگر از هوش مصنوعی که خیلی از منابع آنرا بکار برده اند: ” هوش مصنوعی عبارت است از مطالعه ی این که چگونه کامپیوترها را می توان وادار به کارهایی کرد که در حال حاضر انسان‌ها آنها رابهتر انجام می‌دهند ”
هوش مصنوعی چیست؟

 

دانلود فایل