پاورپوینت معماری روستای امام ده

پاورپوینت معماری روستای امام ده

دانلود پاورپوینت معماری روستای امام ده

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت معماری روستای امام ده

دانلود پاورپوینت معماری روستای امام ده

مشخصات فایل

تعداد صفحات 52
حجم 5269/475 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت معماری روستای امام ده جهت رشته ی معماری و برنامه ریزی روستایی در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

اسم ثبت شده در وزارت كشور((گابیه )) است. كه از دو بخش ((گا))و((بیه) تشكیل شده است گا به معنی آبی كه گاه می آید و گاهی نمی آید . به گفته دهیار :400 ساال پیبش در این روستا سدی وجود داشت كه براثر تغییرات جؤی گاهی دارای آب بود وگاهی خالی . این روستا گاویه هم نامیده میشود كه به معنی استهكامات ودژ است. این روستا پس از انقلاب امام ده نامیده شد كه به سه بخش امام ده-اربو كلایه و سادات محله تقسیم شده است.

 

 

 

روستاي امام ده نام ديگر روستاي گاويه است و اين ده از دهستان شيرجوپشت،بخش مركزي،شهرستان لاهيجان استان گيلان قرار دارد.اين روستا در ۰۵ ،۵ طول جغرافيايي و ۳۷،۱۵ عرض جغرافيايي و ۱۵ متر ارتفاع قرار دارد.اين منطقه دشتي، معتدل و مرطوب در ۱۹ كيلومتري شمال خاور آستانه اشرفيه است.و سفيد رود كهنه در ۱ كيلومتري باختر ابادي مي گذرد(سازمان جغرافيايي نيرو هاي مسلح،۲۵:۱۳۷۱).

 

 

آب و هواي روستاي امام ده

از آنجا که اين روستا در استان گيلان قرار دارد و اين استان نيز در مجاورت درياي مازندران است داراي آب و هواي معتدل و مرطوب است.

 

 

 

 

تقسیمات محلی روستای امام ده:

روستای امام ده براساس تقسیمات محلی خود،دارای دو محل می باشد:
۱ـ بالامحله امام ده:
این محل در ابتدای روستا وبالای روستاو در کنار جاده اصلی قرار دارد و کاملا محسوس است وجمعیت آن تقریبا ۳۵۰ نفر می باشد.

 

 

۲ـ پایین محله امام ده:
این محل در انتها و داخل روستا و پایین روستا قرار دارد و هسته اصلی روستا را تشکیل می دهدوبیشترین امکانات روستا در این محل قرار داده شده استو جمعیت این محل تقریبا ۶۵۰ نفر می باشد.و دارای یک روستای کوچک به نام اربوکلایه می باشد که حدود۴۵ سال است با از بین رفتن جاده اصلی آن و کم شدن جمعیت این روستا ومهاجرت اهالی این روستا به پایین محله امام ده وامروزه جزء پایین محله امام ده محسوب می شود وتقریبا ۱۳۰ نفر از جمعیت پایین محله امام ده را تشکیل می دهد.و دارای دو روستای همجوار به نام های سادات محله (رعیت محله)وچاف می باشد و در کل این ۵ روستا دارای یک شورای حل اختلاف واقع در پایین محله می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

وجه تسمیه

تقسیمات جغرافیایی

زبان رایج

اطلاعات جمعیتی

اقلیم و اب وهوا

تراکم

معشیت

امكانات

شبكه های دسترسی اصلی روستا

معماری

معماری قدیم

معماری جدید

نحوه مدیریت

بررسی نقاط ضعف و قدرت

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢