پاورپوینت معرفی و کاربرد پست الکترونیک

پاورپوینت معرفی و کاربرد پست الکترونیک

دانلود پاورپوینت معرفی و کاربرد پست الکترونیک

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت معرفی و کاربرد پست الکترونیک

دانلود پاورپوینت معرفی و کاربرد پست الکترونیک

مشخصات فایل

تعداد صفحات 15
حجم 50/893 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت معرفی و کاربرد پست الکترونیک جهت رشته کامپیوتر در قالب 15 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

شهروندان اينترنت روزانه ميليون ها نامه الکترونيکي را براي يکديگر ارسال مي نمايند. مبادله نامه هاي  الکترونيکي يکي از اولين سرويس هاي اينترنت محسوب شده و امروزه از آن به عنوان يک ابزار ارتباطي قدرتمند استفاده مي گردد . در زمان ارسال يک نامه الکترونيکي ، فرآيند گسترده و مسيري طولاني طي خواهد شد.
يک پيام E-Mail اولين پيام ارسال شده توسط نامه الکترونيکي در سال 1971 توسط مهندسي با نام "Ray Tomlinson" انجام شده است . قبل از تحقق رويداد فوق ، صرفا" امکان ارسال پيام براي کاربران موجود بر روي يک کامپيوتر ميسر بود. پيام ارسالي توسط Tomlinson  قابليت ارسال پيام به ساير ماشين هاي موجود بر روي اينترنت  با استفاده از علامت "@" به منظور مشخص نمودن ماشين دريافت کننده بود.  E-Mail ، يک پيام متني ساده است که براي گيرنده پيام ارسال مي گردد. نامه هاي الکنترونيکي در ابتدا و هم اينک اغلب بصورت متن هاي کوتاه مي باشند. در برخي موارد ممکن است ، فرستندگان نامه هاي الکترونيکي با افزودن "ضمائم " ، حجم يک نامه الکترونيکي را افزايش دهند.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
پست الکترونيک
سرويس گيرندگان E-mail
سيستم پست الکترونيکي واقعي
سرويس دهنده SMTP
سرويس دهنده POP3
ضمائم

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢