پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی

پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی

دانلود پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی

دانلود پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 30
حجم 838/139 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی جهت رشته حسابداری در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

هزینه یابی (بهایابی) هدف
 

در واقع هزینه یابی هدف روشی سیستماتیک جهت تعیین بهای تمام شده محصول بر اساس استانداردهای بازار است 1- هدف هزینه یابی با شناسایی نیازهای مشتریان از نظر طراحی محصول و کیفیت شروع میشود. 2- پس از تعیین مشخصات و ویژگیهای محصول مورد نظر مشتریان، قیمت فروش با استفاده از فنون بازاریابی و انتظارات مشتری تعیین می گردد. 3- سپس با استفاده از قیمت بازار، سود مورد انتظار قابل قبول شرکت مشخص شده و بهای تمام شده محصول از رابطه زیر به دست می آید:…

 

آرایش کارکرد کیفیت
 

ازآنجایی که ارزیابی مشتریان درباره یک محصول معمولا بی طرفانه است. بنابراین تکنیک آرایش کارکرد کیفیت یک متدولوژی مفید برای ترجمه و انعکاس ترجیحات مشتریان به نیازهای عینی و ملموس به شمار می رود. این نیازها به تیمهای طراحی و تولید منتقل می شوند تا همه اعضای تیم مطمئن شوند که به سمت دستیابی به اهداف و نتایج یکسانی در حال حرکت و تلاش هستند.

 

تکنیک آرایش کیفیت،روابط میان عرضه های رقابتی، نیازهای مشتری و پارامترهای طراحی را از طریق مجموعه ای از ماتریس ها نشان می دهد. این ماتریس اطلاعات مرتبط با کارکردهای محصول و رتبه بندی های مشتریان در خصوص آن کارکرد را به طور خلاصه نشان می دهد. این ماتریس هم چنین همبستگی میان پارامترهای طراحی رقیب و نیازهای مشتری را منعکس می کند.

 

 

 

ماتریس وابستگی
 

ماتریس وابستگی بر این نکته تاکید می نماید که نیازهای متفاوت مشتریان را چگونه می توان با استفاده از ویژگیهای فرایند یا محصول برآورده نمود. از آنجایی که اغلب نیازهای مشتریان نا مشخص بوده و یا به طور کامل تعریف نمی شوند، بنابراین باید آنها را به زبان مهندسی ترجمه نمود. ماتریس وابستگی، نقاط قوت هریک از ابزارهای سنجش عملکرد را در قالب توانایی آن برای پیش بینی کیفیت درخواستی هر مشتری بیان می کند.

 

 

 

عنوان:
هزینه یابی (بهایابی) هدف
اصول زیر بنایی هزینه یابی هدف 
ابزارها و تکنیکهای پیاده سازی و اجرا
آرایش کارکرد کیفیت
فرآیند سلسله مراتبی تحلیل(AHP) 
تجزیه و تحلیل صدای مشتری
جدول امتیازدهی در فرایند تحلیل صدای مشتری
ماتریس وابستگی
تجزیه و تحلیل اجزای محصول


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢