پاورپوینت مدیریت مسیر شغلی ، کار راهه شغلی یا پیشرفت شغلی

پاورپوینت مدیریت مسیر شغلی ، کار راهه شغلی یا پیشرفت شغلی

دانلود پاورپوینت مدیریت مسیر شغلی ، کار راهه شغلی یا پیشرفت شغلی جهت رشته مدیریت در قالب 100 اسلاید و با فرمت pptx

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت مدیریت مسیر شغلی ، کار راهه شغلی یا پیشرفت شغلی

دانلود پاورپوینت مدیریت مسیر شغلی ، کار راهه شغلی یا پیشرفت شغلی جهت رشته مدیریت در قالب 100 اسلاید و با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 100
حجم 4995/367 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت مدیریت مسیر شغلی ، کار راهه شغلی یا پیشرفت شغلی جهت رشته مدیریت در قالب 100 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

مديريت پيشرفت شغلي شاخه اي جديد در مديريت منابع انساني است که با اين هدف بيان شده: سلسله مشاغلي که افراد در سازمان بعهده مي گيرند نبايد اتفاقي و تصادفي باشد، بلکه مسير شغلي فرد در سازمان مي بايست بر اساس منطقي درست و بنا به هدفي معين طرح ريزي گردد. قبل از تعریف نظیر مدیریت کارراهه یا توسعه کارراهه لازم است مفهوم کارراهه را درک کنیم.
در دیدگاه اول کارراهه بعنوان دارایی سازمانی یک سازمان قلمداد می شود. در این دیدگاه مسیر شغلی مسیری پویا در نظر گرفته می شود.

 

 

در دیدگاه دوم کارراهه بجای دارایی سازمان بصورت دارایی فردی مطرح است.از آنجاییکه تقریباً همه افراد یک سری مشاغل، پستها و تجربیات منحصربفردی را می اندوزند، در نتیجه این موضوع، هر فردی یک مسیر شغلی منحصربفردی را دنبال می کند.

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
مفهوم کارراهه
ارکان کارراهه
مدیریت کارراهه
در زمینه اداره مسیر شغلی دو دیدگاه و دو نوع مدیریت مطرح می شود
تعريف مديريت کار راهه شغلي 
اهداف مديريت پيشرفت شغلي کارکنان 
تبیین کارراهه
مدل مدیریت کارراهه
انواع مسائل و مباحثي که در مديريت پيشرفت شغلي در سازمان مطرح مي شوند. 
عوامل موثر بر مدیریت کارراهه
برنامه ریزی و توسعه و پرورش کارراهه
دیدگاه فردی
مراحل برنامه ریزی فردی
دیدگاه سازمانی برنامه ریزی و توسعه و پرورش کارراهه
اهمیت توسعه موثر زندگی شغلی
فرآیند برنامه ریزی و توسعه کارراهه در سازمان
 مدل پنج مرحله ای برنامه ریزی و توسعه کارراهه فرانک آرچر
نکات و اقدامات مهم سازمانی در جهت توسعه و پرورش مدیریت کارراهه
روانشناسان معتقدند که دوره خدمت يا مراحل مختلف زندگي کاري افراد به سه مرحله مهم تقسيم مي شود
برنامه ريزي براي پيشرفت در سلسله مراتب شغلي 
جدول تناسب شغل با شخصيت جان هلند 
خود سنجي Self – Evaluation 
نقش سازمان در پيشرفت شغلي 
گروه بندي کارکنان
و…


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢