پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات 34
برای فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

قسمتی از متن……………

مدیریت امور دفتری:

مجموعه اصول و روشهایی است که ناظر بر دریافت و ثبت، تهیه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کلیه سطوح سازمانی می باشد.

امور دفتری یا سیستم گردش نامه های اداری

دریافت،ثبت، ارجاع ،پیگیری وصدور می شودو هر کدام از مداحل مذکور نیز از اقدامها و مراحل جزیی تری برخوردارمی باشد.

نامه های اداری:

یک وسیله مکتوب اداری است که در اجرای وظایف اداری تهیه و یا دریافت می شود. از ارکان نامه های اداری می توان به شماره، تاریخ و امضاء اشاره کرد. نامه های اداری که فاقد سه مشخصه فوق باشد در دفاتر و دبیر خانه ها ثبت نمی شود و برای اصلاح بازگشت داده می شود.