پاورپوینت مديريت رفتار و خدمت به مشتري 💯

دانلود پاورپوینت مديريت رفتار و خدمت به مشتري باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت مديريت رفتار و خدمت به مشتري

پاورپوینت-مديريت-رفتار-و-خدمت-به-مشتريلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 28 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
دوره آموزشي مديريت رفتار و خدمت به مشتري
ضرورت توجه به مشتري گرايي
توقع مشتريان:
– سرعت
– دقت
– توجه و احترام
شرايط رقابتي:
– فعاليت رقبا
– رقباي جديد
– جايگزينها
تغييرات محيطي :
– تكنولوژيكي
– سياسي، اجتماعي
– اقتصادي
ماهيت خدمت:
– ناملموس بودن
– تفكيك پذيري
– نامشابه بودن
– فنا پذيري
مشتري
تعاريف مشتري مداري
  ترويج اطلاعات مربوط به مشتريان در سراسر سازمان، تدوين برخي استراتژيها و تاكتيكهاي خاص جهت برآورده ساختن نيازهاي بازار به شكل عملي و از سوي كليه قسمتهاي سازمان و وجود حس تعهد نسبت به برنامه هاي مربوطه در سراسر سازمان. (shapiro, 1985)
مشتري مداري عبارتست از جمع آوري اطلاعات مربوط به مشتري و استفاده از اين اطلاعات در واحدهاي تجاري (Kohli & Jaworski, 1990)
مشتري مداري نوعي فرهنگ سازمان است كه به مؤثرترين و كارآمدترين شكل، رفتارهاي لازمه جهت ارزش گذاشتن به مشتريان به برترين شكل را ايجاد مي كند. (Naver & Slatter, 1990)
مشتري مداري، گرايش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتري و استفاده از آن در تدوين استراتژي به منظور برآورده ساختن اين نيازها و اجراي اين استراتژي از طريق پاسخگوئي مثبت به خواسته ها و نيازهاي مشتريان است. (Ruekert, 1992)

 

دانلود فایل