پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی (دانلود سریع)

پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی

دانلود سریع پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی از فروشگاه فایل پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی  : پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی در 41 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی

پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی در 41 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 41
حجم 949/244 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی در 41 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

مقدمه

مفهوم قابلیتهای سیاستی

تعریف قابلیتهای سیاستی

قابلیت و زنجیره ارزش

انواع مزیت رقابتی

مدلهای شناسایی قابلیتها

انواع قابلیتها

نتیجه گیری

 

قسمتی از متن

درباره قابلیت راهبردیِ سیاستهایِ اقتصادی نمی توان به مفهوم دقیق و یکپارچه ای دست یافت.

البته سیاست و عملکرد یک اقتصاد، بستگی به ترکیبِ انواع منابع و تواناییهای لازم برای بهره برداری درست و بهینه از این منابع دارد.

منابع و تواناییهایی که می توانند منجر به مزیت سیاستی شوند، متناسب با هر کار و فعالیتی متفاوت است. لذا منابع و تواناییها طی زمان تغییر می کنند.

منابع، شایستگیهای محوری، قابلیتها و قابلیتهای پویا همگی واژه هایی هستند که مبنای مزیت سیاستگذاریهای اقتصادی می شوند.

قابلیتهای سیاستی، از منابع بهره ور اقتصاد و تدابیر فعالان آن نشات می گیرند. و نشانگر فعالیتهایی اند که موجب تفاوت اقتصاد و بنگاهها در یک صنعت خاص از یکدیگر می شوند.

البته تقلید قابلیتها دشوار است. این نوع منابع همان ترتیبات هدایتیِ فعالیتهای اقتصاد و اقدامات نهادها و بنگاههای اقتصادی هستند. 

بنابراین، قابلیتهای سیاستی در درون تصمیمات، ترتیبات و اقدامات و سازوکارهای اقتصادی، خود را نشان می دهند. لذا پیچیده و دارای ابهام علّی هستند و در نهایت، تقلید و انتقال آنها دشوار است.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " قابلیتهای سیاستهای راهبردی اقتصادی"  می باشد که در حجم 41 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های علوم اقتصادی و مدیریت بازرگانی به عنوان ارائه کلاسی ( سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت قابلیت های سیاست های راهبردی اقتصادی توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید