پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26) (دانلود سریع)

پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26)

دانلود سریع پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26) با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26) از فروشگاه فایل پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26) برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26) دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26) با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26)

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26)  : پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26) در 24 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26)

پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26) در 24 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 24
حجم 728/112 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt

توضیحات کامل

پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26) در 24 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

دامنه کاربرد

تعاريف مرتبط با كشاورزي

دارايي زيستي

گروهي از داراييهاي زيستي

دارايي زيستي مولد

دارايي زيستي غير مولد

تغييرات در دارايي از طريق رشد

شناخت و اندازه گيري

كمكهاي بلاعوض دولت

افشا

 

قسمتی از متن پاورپوینت

دارايي زيستي مولد : عبارت است از يك دارايي كه به قصد توليد مثل، اصلا ح نژاد و يا توليد كشاورزي ، با حفظ حيات دارايي ز يستي ، نگهداري مي شود و قابليت برداشت در بيش از يك سال را دارد.

داراييهاي زيستي مولد ازجمله شامل اقلامي مانند دامهاي شير ي، تاكستانها، درختان  ميوه و مرغهاي تخم گذار است.

 

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26) توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26) یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت فعاليتهای كشاورزی (استاندارد حسابداری شماره 26) توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید